Beoordelingen Hopman Kozijnen

Ervaring met: Deur

Egge en Wietze uit: Abcoude

11-05-2018

Ervaring met: Kozijnen, Deur, Schuifpui, Serre

Ha Harry en collega's, We genieten dagelijks van onze lichtbron. De bedoeling is natuurlijk dat straks de hele buurt jullie boekt. Het enige smetje blijft de voorbereidingstijd. Dat vonden wij geen probleem, maar de hele buurt zag dat wel.

Groeten,
Wietze en Egge

Marian uit: Mijdrecht

08-05-2018

J uit: Mijdrecht

08-05-2018

Ervaring met: Kozijnen

Prima ervaring vakmanschap van de oude stempel!

Robert-Jan uit: Wilnis

07-05-2018
7,8

Ervaring met: Kozijnen

Goed kwalitatief product en netjes volgens afspraak gemonteerd.

K uit: Mijdrecht

19-03-2018

Suzanne uit: Uithoorn

15-02-2018

Ervaring met: Kozijnen

Wederom ons huis laten verbouwen door meneer Hopman, eerst binnen wat prachtig is geworden. Nu hebben kunststof kozijnen boven en beneden laten plaatsen. Werkelijk prachtig. Het zijn ook fijne mensen die bij je werken! Netjes schoenen uit en zeer vriendelijk. Nu laten we onze garagedeur nog doen. Dan weer even sparen en dan mag meneer Hopman de badkamer gaan doen.

Wij willen niemand anders meer.

Onno uit: Alphen aan den rijn

17-09-2017
7,0

Ervaring met: Kozijnen

Hopman heeft verkeerde kleur zonwering in ruit besteld. Geeft dit ook schriftelijk toe, maar lost dit niet op.
Staat ook in lijst gebreken bij oplevering, door hem zelf opgesteld, en ondertekend. Reageert niet op bemiddeling door Bouwgarant, die dan ook verder niets meer doen.
Hopeloos geval. Vakmanschap van zijn medewerkers staat buiten kijf, prima vaklui, heerlijk om die over de vloer te hebben. Maar Hopman zelf...

Willem uit: Abcoude

18-07-2017

Ervaring met: Kozijnen, Deur

Er is voldoende tijd genomen voor een plezierig, vakkundig en gemotiveerd advies.
Verder is de uitvoering naar wens verlopen.

Marjon uit: Wormerveer

11-07-2017
7,8

Ervaring met: Kozijnen, Deur

De netheid tijdens de bouw was ook door diverse buren opgevallen, complimentje daarvoor!