Beoordelingen Hooli Kozijnen

• Personeel 8,8
  • Nazorg en garantie 8,4

Ton uit: Goirle

23-11-2017

Ik kan de mensen van Hooli van harte aanbevelen! Ze hebben bij ons een opdracht uitgevoerd maar de afwerking was niet direct uitgevoerd. Na een email werd deze klus correct uitgevoerd. Ze doen wat ze zeggen, en dat geeft vertrouwen.

A.J.P. uit: 's-Hertogenbosch

10-11-2017
9,6

Prettig personeel, hard werkend. Tot in detail alles goed afgewerkt.
De gezette kozijnen zien er prachtig uit. Communicatie met het kantoor verliep uitstekend.

Jeroen uit: Den bosch

01-11-2017
7,3

Vorige week hebben ze bij mij een 4 delige schuifpui geplaatst , ziet er allemaal super uit ! Het enige minpuntje puntje vond ik dat er mondeling afgesproken dingen niet goed werden opgeslagen zodat er later wat meningsverschillen waren. Maar dat werd daarna weer goed opgelost

Henk uit: Heesch

27-10-2017
8,2

jop uit: schaijk

25-10-2017
8,1

de mindere waardering voor nakomen afspraken en communicatie is deels te danken aan de zomervakantie waardoor er wat vertraging optrad. daarnaast stonden ze een dag eerder op de stoep dan afgesproken maar dit is door de werknemers heel correct mee omgegaan door zelf de spullen te bedekken. Het werk was in 1 dag klaar en netjes achter gelaten, perfect gedaan

Johan uit: Ulicoten

22-09-2017
7,9

Mooie kozijnen met deskundig personeel. Bij afwerking zou nog iets meer gekeken kunnen worden naar afwerking boorgaten e.d. Ook iets meer toelichting over schoonmaken en gebruik.

Marc uit: Vessem

22-09-2017

Accuraat. Goede offerte, scherpe prijs. Er is overleg over alles mogelijk. Vriendelijk.
Inmeten zorgvuldig en klantgericht.
Montage: snel en zorgvuldig. Keurige afwerking. Komen afspraken na. Meestal zeggen hoge cijfers niet veel in een review. In dit geval wel. Hulde!
Met dank aan Pim, Rob en Rene.

Toon uit: Moergestel

18-09-2017

Alles is netjes en goed afgewerkt. Complimenten voor de montagewerkzaamheden.

John uit: Nuenen

02-08-2017
9,5

Annelies uit: Sint-michielsgestel

28-07-2017
8,2

Goede prijs kwaliteit...personeel is netjes en kundig en ze denken met je mee.