Beoordelingen Hooli Kozijnen

• Nazorg en garantie 8,5

Piet uit: Veldhoven

19-01-2019
7,9

Snel, netjes en deskundig afgewerkt.

Jasper uit: Dongen

20-12-2018

Goed contact via e-mail. Scherpe prijs en prachtige kozijnen/deur.

Robbie uit: Boxtel

14-11-2018

Erg tevreden over de communicatie, de levering en de manier waarop het gemonteerd is.

Ying uit: Heesch

10-11-2018

Ik heb dit bedrijf voor de 2e keer laten komen. Zeer vakkundig en aardig personeel.

Lian uit: Dongen

02-11-2018

Zeer tevreden over het resultaat, het ziet er keurig strak uit!

frank uit: eindhoven

13-10-2018

vaklui, goed werk, geen gedoe. Fijn om met hun zaken te doen.

Sam uit: Rijen

08-10-2018
7,3

Snel en netjes 2 kozijnen en deuren geplaatst.
Mochten wij weer iets willen doen neem ik zeker weer contact op.

uit: Tilburg

07-10-2018
7,7

Op 27 september 2018 heeft Hooli Kozijnen alle houten raamkozijnen - op de 1e verdieping van de woning, Wagenaarstraat 64 te Tilburg - in 01 dag vervangen door kunststof raamkozijnen. Het werk is vlot verlopen. Wij (= verhuurder maar ook de bewoners van het huis) zijn zeer tevreden over de werking van de kunststof raamkozijnen en de nieuwe uitstraling van het huis. Wij verwachten dat de investering zich snel zal terugverdienen door een lagere gasrekening.

Tamara uit: Oisterwijk

26-09-2018
9,7

Super blij mee! Na verschillende offertes te hebben gevraagd bij Hooli uitgekomen. De prijs was goed en kennissen van ons hadden goede ervaringen met dit bedrijf. na een bezoek in de showroom een goed beeld gekregen van alle kozijnen. Plaatsing gebeurde op de afgesproken datum en is zeer netjes gedaan door Hooli.
absoluut een aanrader

Miriam uit: Eindhoven

02-09-2018
3,1

Omschrijf uw ervaring? Ik wacht al 4 maanden op contact met Hooi aangezien er een beschadigde ruit is geplaatst in de nieuwe schuifpui ( plaatsing 7 mei!).
Tot op heden geen contact te krijgen op welke manier dan ook! Zijn ze failliet????
Schandalige service!!!