Beoordelingen Hooli Kozijnen

• Nazorg en garantie 8,5

Irene uit: Tilburg

11-11-2019

Afspraak is afspraak.
Super te vrede en ik beveel het iedereen aan.

Zsuzsa uit: Tilburg

11-11-2019

Erg meedenkend en betrouwbaar bedrijf

Daniel uit: Goirle

03-10-2019

Aanrader; duidelijk, goede kwaliteit prijs verhouding.

COR uit: OIRSCHOT

03-10-2019

Bij het monteren in augustus ging er helaas eentje (van de vijf) kozijnen stuk (hoekje uit). kan altijd gebeuren. dat is pure pech. Het defecte kozijn werd (tijdelijk dus) gemonteerd. Hooli bestelde direct een nieuw kozijn en dat had natuurlijk levertijd nodig. vandaag dat nieuwe kozijn gemonteerd en afgewerkt.
Het geheel is perfect gemonteerd en afgeleverd.
Enne alle lof voor de medewerkers. vriendelijk en netjes.

COR uit: OIRSCHOT

03-10-2019

Het geheel is perfect gemonteerd en afgeleverd.
Enne alle lof voor de medewerkers. vriendelijk en netjes.

Ilja uit: Eindhoven

25-09-2019
7,3

Jammer dat de meetafspraak fout ging. Daardoor heb ik voor aanvang van de klus niemand "live" gesproken. Ik heb er nl niet veel verstand van en had "afwerking" dus niet aangevinkt. Dat blijkt toch wel belangrijk. Gelukkig hadden de uitvoerders de nodige materialen bij zich.

ellis uit: Tilburg

05-09-2019

Erg tevreden! Super mooie solide verbrede schuurdeur
Vakmannen. Erg kundig en aardig.
Werken netjes en ruimen alles op en poetsen zelfs alles nog na.

Roos uit: Eindhoven

03-09-2019

Heel erg tevreden over het plaatsen en afwerken van de kozijnen. Het ziet er echt top uit en de mannen werken netjes!

Thijs uit: Eindhoven

03-09-2019

Kozijnen zien er super uit en de prijs/kwaliteit verhouding is top! Daarnaast zijn de kozijnen super snel geplaatst en was de service top! Een echte aanrader dus!

Inge uit: Eindhoven

03-09-2019

Ik ben uiterst tevreden over de hele afhandeling met Hooli. De kozijnen zijn van een mooie en goede kwaliteit. De mannen die de ramen kwamen inmeten en monteren zijn uiterst professioneel en werken erg netjes, ze ruimen alles op. Ze werken kei hard, bij mij moesten ze de ramen monteren met een temperatuur van 35 graden. Diep respect hiervoor!