Beoordelingen Hooft Hoveniers

• Nakomen afspraken 8,5

Inge uit: Haren

30-08-2017

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Wij hebben onze hele voor en achtertuin laten renoveren/aanleggen door Jan Pieter en zijn team. De offerte was zeer goed en gedetailleerd, er was goed overleg over alles (timing, meer en minderwerk, herstel van foutjes). We wachten nu nog op een aantal kleine afwerkpunten, maar genieten al volop van onze geweldige tuin. Jan Pieter weet overigens ook veel over milieuvriendelijk/ecologisch tuinieren en dacht heel goed mee met ons.

M.S. uit: Bedum

30-08-2017

Hans uit: Glimmen

20-06-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Een erg prettige partij om mee samen te werken.
Prima werk en dito mensen!

Irma uit: Haren

16-06-2017

Ervaring met: Tuinaanleg, Interieurbeplanting

Prettige samewerking, mensen denken mee en leuk personeel wat de klus uitvoerde.

J. uit: Winsum

13-12-2016
5,3

Ervaring met: Tuinaanleg

De aanleg en de uitvoering zijn in eerste instantie prima verlopen. De communicatie met de uitvoerenden is ook goed te noemen. De communicatie met de eigenaren (en tussen uitvoerenden en eigenaren) van het bedrijf hebben wij als slecht ervaren, alsmede de nazorg is beneden de maat. Op het moment dat er iets aan de hand is wordt getracht op alle manieren de schuld af te wenden op de gebruikers van de tuin. Jammer.

Rolf uit: Veendam

25-07-2016

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Samenwerking is prima verlopen. Kwaliteit van het geleverde werk is goed en afspraken worden goed nagekomen.

H.W.E. uit: Haren

19-07-2016

U heeft zaken met ons gedaan als: consument

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Groenvoorziening, Boomspecialisme, Dak- en gevelbegroening

Deskundige en vakbekwame hovenier. Heeft betrokken en
deskundig personeel in dienst. Hebben creatieve inbreng,
komen afspraken (werk/beloning) goed na.

A. uit: Groningen

27-10-2015
7,6

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

de afspraken goed nagekomen en afgezien van kleinigheden materiaal goed. 1 plank nog schorsrand zichtbaar, er komt af en toe toch nog groen door de boomschors de kop opsteken.
Schoonmaken/algenvrij maken van terrasvloer geen succes, is nog even glad als voordien.

Anna uit: Groningen

06-05-2015

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinontwerp, tuinaanleg, tuinrenovatie

Ik ben: de eerste keer klant

Positieve ervaring:
Wij hebben het meedenken als zeer plezierig ervaren. Niet alleen "u roept wij voeren uit" maar ook eigen inbreng vanuit expertise. De communicatie verliep prima, goede bereikbaarheid en terugkoppeling van zaken. Pluimpje voor Henk en Feike, 2 harde werkers.

Verbeterpunten:
Op dit moment geen.

A.L. uit: Drachten

29-03-2015

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinaanleg

Ik ben: de eerste keer klant

Positieve ervaring:
Goedoverleg ,snel en accuraat. Vakundig personeel,niet alleen op gebied van tuin maar ook wb elektriciteit ect. er is ruimte voor eigen wensen en het overleg is zeer prettig. De tuin is prachtig geworden en we genieten volop.