Beoordelingen Hoofddorps Bromfietshuis

• Service 9,1

Karlijn uit: Hoofddorp

19-09-2018
3,8

Eerst langs geweest om scooterreparatie te laten beoordelen, zou €175 gaan kosten. Afspraak gemaakt en scooter gebracht. Na 20min werd ik gebeld dat reparatie €500 ging kosten. Dat was voor mij teveel geld want ik had op €175 gerekend dus moest ik mijn scooter weer ophalen. Toch moest ik €40! betalen. Toen ik ernaar vroeg waar die €40precies voor waren werd ik arrogant aangekeken en kreeg geen antwoord. Heb betaald maar ga daar nooit meer heen.

Karst uit: Landsmeer

29-08-2018
9,6

Goed geholpen, prachtige brommer. Zeer tevreden!

Nino uit: Haarlem

20-08-2018

E uit: Zwaanshoek

17-08-2018
8,2

Vriendelijk, duidelijk en snel geholpen

Henk uit: hoofddorp

01-08-2018

Mijn complimenten voor deze dealer, en zijn monteurs.
Als kritische gebruiker van een grote tourscooter, bracht ik mijn Kymco New Dink voor een onderhoudsbeurt.
Ik gaf hierbij aan dat ik soms een ratelend geluid hoorde, wanneer ik vol gas reed.
Na lang zoeken heeft men gevonden dat de lagers in de overbrenging iets of wat speling gingen vertonen.
Niets verontrustends, maar alle lagers werden keurig vervangen, en de klacht werd naar grote tevredenheid opgelost.
Ook bij het afrekenen een prettige verrassing, want als tegemoetkoming werden de werkzaamheden zelf niet in rekening gebracht.
Niets dan lof voor Ed en zijn personeel.
Ik kan weer met een goed gevoel op vakantie met mijn scooter.
Heel veel dank hiervoor.

7,8

Daniëlle uit: Hoofddorp

15-07-2018
7,0

De scooter zou dinsdag klaar zijn en dat werd uiteindelijk donderdag. Hadden ze wven over kunnen bellen om ons te informeren. Wij moesten meermaals contact opnemen om te horen wanneer scooter klaar was

Marco uit: Zwanenburg

09-07-2018