Beoordelingen Holleman Dakdekkers & Loodgieters

Martine uit: Utrecht

13-07-2018
9,9

Ervaring met: Dakdekken

Een dakdekker die vooraf overlegd zodat het dak gedekt wordt zoals wenselijk. Werken door maar niet gehaast, resultaat is belangrijker en het resultaat is goed.

Tijdens het dak dekken vriendelijk en na het dakdekker ruimen ze spullen netjes op en flexibel in het maken van afspraken. Erg goede ervaring!

Marcella uit: Utrecht

06-07-2018

Ervaring met: Dak vervangen

Zeer vakkundig dakdekkersbedrijf met professionele werknemers. Je merkt dat ze liefde voor het vak hebben, kom je helaas nog maar weinig tegen. Erg tevreden met het eindresultaat.

T uit: Utrecht

04-07-2018
1,7

Ervaring met: Dak vervangen

Beste heer Holleman, ondanks dat u garantie geeft op uw werkzaamheden blijkt u onbereikbaar voor klachten en aanmaningen op het door u opgestelde voorstel tot schikking inzake een klacht naar aanleiding van een door u aangebracht dak dat een lekkage tot gevolg had binnen de garantie periode. Momenteel geeft u reeds ruim een half jaar aan de schade te vergoeden, maar anders dan actie in woorden blijkt bij u niet te verwachten te zijn. Wij hebben u vele malen verzocht het door u aangeboden compensatiebedrag, waar wij mee akkoord zijn gegaan, over te boeken. Telkenmale zijn wij daarbij coulant geweest met termijnen naar aanleiding van uw toezegging het bedrag over te boeken. Helaas bent u nogal altijd niet tot betaling overgegaan en draaien wij daardoor zelf op voor de kosten van reparatie van ons dak door een andere dakdekker.
Daarbij zij voorts opgemerkt dat u in een eerder stadium al een onbetrouwbare partner bleek, nu u in tegenstelling tot de gemaakte afspraken de oude dakbedekking op ons dak liet liggen en ons wel de afvoer van die oude dakbedekking in rekening bracht. Dit werd geconstateerd door de dakdekker die de schade herstelde. Telefonische herinnering aan uw belofte om het overeengekomen schadebedrag over te boeken leidde enkel tot grofgebekte verwensingen met een nare ziekte. Helaas kan ik u derhalve zeker niet aanbevelen als partij voor dakdekkingswerkzaamheden.

Annick uit: Utrecht

28-06-2018

Ervaring met: Dak reparatie

Zondagavond online formulier verstuurd, maandagochtend werd ik gebeld en kwam meteen iemand kijken en dinsdag werd het verholpen (plat dak lekkage)
Het was geen spoed maar desalniettemin zeer snel en vakkundig geholpen.
Prima werk mannen!!

Christa uit: De Meern

30-05-2018
9,9

Ervaring met: Dak lekkage

Door een heftige wolbreuk was ons platte dak overgestroomd. Na telefonisch overleg kwam de heer Holleman snel ter plaatse, ondanks alle uitdagingen van die dag. Door een aantal beperkte ingrepen en uitleg, waren wij goed geholpen. Top is dit!

Hans uit: Utrecht

16-05-2018
9,7

Ervaring met: Loodgieters werkzaamheden

Heldere offerte uitgebracht op afgesproken tijdstip over vernieuwen van zinken windveren en loodslabben op het dak. Het slechte winterweer maakte dat het even heeft geduurd voor t werk kon beginnen. Op de afgesproken dag werd het werk netjes en vlot uitgevoerd door vriendelijke en deskundige vakmannen. Daarna hebben ze alles opgeruimd. Aan te bevelen!

H. uit: Utrecht

22-04-2018

snel en doeltreffend geholpen

Ernst uit: Bilthoven

13-04-2018

Ervaring met: Dakdekken

Zeer zorgvuldig gewerkt aan isolatie en aanbrengen nieuwe dakbedekking op onze grote dakkapel. Werkzaamheden tot drie keer toe moeten verschuiven in verband met regen. Uiteindelijk op de zaterdag keihard gewerkt om het af te krijgen.

Rick uit: De Meern

08-03-2018

Ervaring met: Dak lekkage

Ik had last van schimmelvorming in een ruimte onder het dak. Omdat ik dacht aan een daklekkage had ik dit bedrijf gebeld. De medewerkers kwamen voorrijden, bekeken de ruimtes en zijn het dak op geklommen voor een inspectie. Omdat uit hun inspectie bleek dat het dak niet de oorzaak was maar dat vermoedelijk ventilatie de boosdoener was, wilden ze geen vergoeding hebben. Als reden hiervoor gaven ze aan dat ze niets hadden hoeven herstellen en dus ook niets wilden rekenen (ondanks voorrijden en 20 minuten inspectietijd). Toen ik aangaf toch iets te willen betalen voor hun advies en voorrijden, wilden ze dit niet aannemen. Prima service, vandaar deze review!

Francoise uit: Utrecht

05-03-2018