Beoordelingen Holleman Dakdekkers & Loodgieters

• Website 8,7

N uit: Utrecht

20-07-2017

Ervaring met: Dak lekkage

Meneer belde mij direct terug nadat ik hem gebeld had om te vragen of hij kon langskomen. Er werd mij duidelijk uitgelegd wat de afspraken zijn wat betreft kosten en dat is prettig. De prijs is ook erg goed. De oorzaak van de lekkage was snel gerepareerd en hij heeft foto's gemaakt van het dak om te laten zien. Hij heeft heel netjes gewerkt, geen rommel of zwarte vegen in huis. Het was een prettige ervaring, ik schakel ze zeker nogmaals in als ik lekkage heb.

Erwin uit: Nieuwgein

07-07-2017

Ervaring met: Dakrenovatie

Holleman levert snel en kundig. Correcte medewerkers.

Willem uit: Nieuwegein

06-07-2017

Ervaring met: Dakrenovatie

Prima werk geleverd. Snel en volgens afspraak. Netjes en schoon opgeleverd. Een voorbeeld voor de collega's

H. uit: Utrecht

23-06-2017
9,9

Ervaring met: Dakdekken

Erg tevreden. Fijn contact en denkt met je mee in wat je wil. Resultaat mag er ook zijn.

Erwin uit: Utrecht

23-04-2017
8,5

Ervaring met: Dak lekkage

Snelle service, komt afspraken na, zeer klantvriendelijk en goed en netjes werk afgeleverd. Geen lekkage meer. Ik zou Holleman zeker bij anderen aanbevelen.

Marc uit: Utrecht

25-03-2017

Ervaring met: Dak reparatie

De eerste keer toen ons dak lekte zijn we meteen geholpen door middel van een noodreparatie. Een jaar later lekte het op een andere plaats. In overleg hebben we toen besloten om de gehele dakbedekking en afvoergoten te vervangen. Daarbij ook de zinkendakgoot, die 15 jaar daarvoor door een ander slecht was vastgezet. Dit is nu wel goed gelukkig en zitten we lekker droog. Erg tevreden!

Martin uit: Utrecht

18-03-2017

Ervaring met: Dak lekkage

Na de regen van afgelopen nacht werden we wakker met een onaangename verrassing: water uit het plafond van de keuken en op de vloer van de babykamer. Erg vervelend, zeker zo dicht bij de bevalling!

Een telefoontje op zaterdag naar Holleman en binnen 2 uur was eigenaar Martin ter plaatse. De diagnose was snel gesteld, de oorzaak was de lekkende dakgoot. De reparatie was binnen een half uur gedaan, tegen het vooraf afgesproken vaste bedrag.

Martin werkt snel en effectief, is duidelijk in wat hij doet, en werkt erg netjes. Een aanrader!

Reinier uit: Utrecht

08-03-2017

Ervaring met: Dak reparatie

Prima geholpen door Holleman. Afspraak kon snel gemaakt geworden. Ik werd precies volgens afspraak even vooraf gebeld. Nette gasten verder, die hun schoenen vegen, schoonmaken als ze klaar zijn en je huis weer keurig achterlaten. De reparatie werd snel en vakkundig uitgevoerd.

17-02-2017
9,6

Ervaring met: Dakrenovatie

Afgelopen maand begon het dak van mijn gagage te lekken. Na een mailtje kwam Holleman direct kijken; een offerte lag enige dagen later in de bus. Het werk is snel, zonder gedoe en goed uitgevoerd. Duidelijk een klantgerichte en vakkundig bedrijf dat ik van harte aan kan bevelen

Henk uit: Utrecht

26-09-2016

Ervaring met: Dakdekken

In september 2016 heeft Martin Holleman het dak van onze woonark in tweeënhalve dag volledig vervangen. De werkzaamheden zijn professioneel en tot volle tevredenheid uitgevoerd. Aan alles is te merken dat Martin een zeer ervaren dakdekker is die heel nauwkeurig en netjes werkt.
Onze woonark kreeg een nieuw bitumen dak, alle pijpen werden vervangen, een oude lichtkoepel werd verwijderd en nieuwe dakafvoeren werden geplaatst. Restmaterialen werden direct afgevoerd. Vragen werden correct beantwoord en afspraken werden op tijd nagekomen. De factuur was gelijk aan het offertebedrag.
Zonder voorbehoud bevelen wij Hollemandak aan als u een betrouwbare en professionele dakdekker of loodgieter zoekt.

Fré en Henk Zuidervaart