Beoordelingen Holland Innovative

• Deskundigheid 8,9

Jelle

23-08-2018

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Ik heb ontzettend veel geleerd van de masterclass. Veel koppeling met de praktijk. mooie aansluiting met het boek en daarmee kun je altijd thuis nog weer teruglezen of de verdieping zoeken.
Roel heeft ontzettend veel energie die hij op een goede en aanstekelijke manier overbrengt op de groep.

Jack

13-07-2018

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Geweldige training die aansluit op de praktijk. Je aandacht wordt van begin tot het eind vastgehouden. Het geeft je tevens een enorme boost om zaken op een andere manier aan te pakken. Voor mij persoonlijk heeft het erg veel toegevoegde waarde opgeleverd waarbij ik het “back on the track” gevoel ervaren heb.

Denny

09-07-2018
9,8

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

De projectmanagement Masterclass kan ik absoluut aanraden.
Roel weet de essenties van het vak, op een leuke manier met praktijk voorbeelden, over te brengen.

Jeroen

09-07-2018

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

De masterclass is goed opgebouwd, er zit een duidelijke structuur in de vier modules. Roel weet bij de juiste punten extra aandacht te geven en speelt goed in op vragen uit de groep. Met zijn energie en onwijs leuke/inspirerende manier van vertellen, blijft het iedere dag van begin tot eind boeiend en uitdagend. Het heeft mij enorm geholpen om de start te maken met mijn projectplan. Bedankt Roel!

Vincent

06-07-2018
8,2

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Hallo Roel, Ik heb de cursus als leerzaam en zeker ook prettig ervaren. Wat ik een beetje jammer vond was dat er weinig interactie tussen de cursisten plaatsvond. Dit heeft volgens mij voornamelijk te maken met de groepssamenstelling waar jij weinig aan kan doen.

Maik

05-07-2018

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Wat een fantatastische training, ik had deze training eigenlijk een aantal jaar geleden al moeten hebben toen ik begon met mijn baan als projectleider. De eenvoud, de toepasbaarheid en de duidelijke voorbeelden zorgen ervoor dat ik veel van de training geleerd heb en in staat ben om dit in de praktijk toe te passen.

Verder zie je aan Roel Wessels dat hij dit vak met veel passie uitvoert, veel ervaring heeft en de studenten weet mee te krijgen.

Al met al de beste training die ik ooit heb gehad.

Jan

05-07-2018

Lucas

02-07-2018

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Een hele nuttige en prettige training. Roel is een echte vakman!

Rémon

02-07-2018

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Zeer nuttige en leuke cursus, ik heb de 4 dagen als een educatief dagje uit ervaren. Verder helpt het ook zeker dat Roel gewerkt heeft bij DAF en het bedrijf dus kent.
De manier hoe de tools zoals 10% regel en heartbeat aangeleerd worden, met praktische voorbeelden en ook wat humor, zorgt ervoor dat ik deze nooit zal vergeten.

Mattijn

20-06-2018
7,4

Opleiding: Black Belt Design for Six Sigma

Veel statistiek waarbij veel wordt ingegaan op de uitvoering en soms het waarom voor een bepaalde methodiek niet altijd duidelijk is. Minitab is een vereiste en dat was niet duidelijk. De trainers zijn enthousiast en echte experts met ervaring uit de praktijk. Het didactische kan beter; de hoeveelheid powerpoints kan minder en meer interactie en ervaringen uit laten delen in de groep. Door hun enthousiasme vergeten ze soms korte pauzes te houden, dus daar herinner je ze dan even aan:-). In het algemeen, zeer de moeite waard!