Beoordelingen Holland Innovative

• Deskundigheid 8,9

Alex

06-12-2017

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

De training was erg goed op de praktijk afgestemd. Er wordt gekeken naar project management vanuit de realiteit en niet alleen vanuit de ideale situatie.
Ook de manier van vertellen door de trainer met veel analogieën is zeer beeldend en confronterend op een goede manier.

Tevens geeft de trainer genoeg gelegenheid om in te zoomen op individuele ervaringen.

De training heeft mij veel handvatten en inzichten geboden die het voor mij makkelijker maakt om als project management succesvoller te zijn.

Pieter

05-12-2017
7,8

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Een echte eyeopener waarbij veel praktische handvaten worden gegeven om toe te passen in je eigen dagelijkse werkzaamheden.

Patrick

04-12-2017
9,7

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Ik ben dankbaar dat ik van dhr. Roel Wessels les mocht krijgen… Een unieke ervaring. Bepaalde “Lessons Learned” zal ik nooit meer vergeten, gewoonweg omdat zijn expressieve uitleg op mijn netvlies zal blijven hangen.
Ik kijk lachend terug naar zijn didactiek. Schitterend.

Guido

30-11-2017

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

De manier van uitleg en het cursus materiaal zijn helder en to the point met verrassend eenvoudige voorbeelden. Roel brengt de stof op een fantastische energieke manier waarbij zowel de inhoudelijke als de menselijke kant aan bod komen.

Vivian

30-11-2017
9,6

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

De Projectmanagement Masterclass is een praktijkgerichte opleiding, het beste van de beschikbare methodieken is eruit gehaald om zo een écht compleet overzicht te krijgen. Roel Wessels betrekt de deelnemers bij de inhoud en gebruikt voorbeelden die aangedragen worden zodat de stof leeft. Hierdoor wordt de interactie tussen de deelnemers gestimuleerd en vliegen de uren voorbij.
Deze opleiding is ook geschikt voor niet-technische mensen, ideaal! :)

Ingrid

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Leuke en stimulerende training. Roel weet de kern van het verhaal goed over te brengen door zijn enthousiasme en zijn duidelijke voorbeelden.
Het zou nog beter kunnen worden door iets meer tijd in te ruimen voor opdrachten.
Overall een aanrader!

Hans

8,2

Opleiding: Projectmanagement Masterclass

Ik vond het leerzaam, maar wel gebracht op een ontspannen manier. Je kan merken dat de trainer echt enthousiast is over het vak project manager, want dat straalt hij uit.

Wim

Opleiding: RF9 Physics of Failure

Het is heel veel materiaal en ik verwacht dat voor een examen veel aanvullende zelfstudie vereist is.

Erik

7,7

Opleiding: RF9 Physics of Failure

Prima cursus en naslagwerk.
Wel lag de nadruk mijn inziens teveel op mechanische failures en minder op andere (o.a. electrische) faalmechanismen.

Berry

27-11-2017

Opleiding: RF1 Life Data Analysis and Reliability Testing

Duidelijke training maar te weinig tijd voor het DOE deel.