Beoordelingen Hofland Electronica

• Totaal oordeel Hofland Electronica 8,7

karel uit: Zwammerdam van BAM Infra Telecom

17-09-2018
n.v.t.

Ik kan deze info niet verstrekken daar de begeleiding door een andere BAM Orginisatie is geschiedt

Jan uit: Krimpen aan den IJssel van Cooperatie Winkelcentrum Crimpenhof

10-09-2018

M uit: Rotterdam van Gotu Diamand juwelier

07-09-2018

Installatie en respons van de meldkamer zijn uitstekend. Maar de nazorg is vrij negatief. Een probleem is ontstaan na de installatie. Dit werd meteen verholpen maar ik kreeg meteen factuur toegestuurd terwijl dit probleem gerelateerd is met de installatie. Dit probleem heb ik aangekaart bij de verkoopadviseur maar nog niks van hem vernomen.
Andere zaak heeft betrekking tot de borgcertificaat die is vereist door de verzekeraar AON. Dit was de aanleiding dat ik naar een nieuw systeem heb overgestapt. Helaas is de borgcertificaat nog niet is opgeleverd. Ik heb de verkoopadviseur een paar keer gemaild maar geen respons.

Antoon uit: Zwijndrecht van Vof Bosman vigila

03-09-2018

Jan uit: Laren

27-08-2018
9,6

Frank uit: Duiven van Hefas

03-08-2018
7,0

paul uit: tilburg wagnerplein van gall & gall

24-06-2018
5,9

er is totaal geen persoonlijk contact geweest of een en ander naar tevredenheid geleverd was, alleen dit vragenlijstje! de monteurs waren weliswaar zeer vriendelijk, maar fatsoenlijke uitleg heb ik niet gehad. ik kreeg alleen een map in mijn hand gedrukt. toen ik vroeg of ik ook kon inzoemen, bleek dit niet mogelijk, terwijl de jongens van de bewaking van ons winkelcentrum lieten zien dat dit wel mogelijk is. van hun heb ik alle uitleg moeten krijgen hoe een en ander werkt, terwijl ik voor die 3000 euro toch iets meer service en uitleg van jullie kant had verwacht!
daarbij werd een van de camera's op een plek geplaatst waar geen goed beeld verkregen kon worden ( net boven een stelling, volgens mij omdat dat daar nét iets makkelijker te monteren was ). mede hierdoor zit ik nu met een beschadigd plafond. graag zou ik U willen verzoeken dat dit alsnog netjes wordt gerepareerd.
al met al scoort Hofland dus een onvoldoende helaas.

P.C. uit: Steefkerk van Spar Roelse

15-06-2018