Beoordelingen Hof van Renesse

5,0

andy uit: Laarne

02-03-2018
5,0

Wij verbleven van 23-02-18 tot 26-02-18 met 13 vrienden in het vakantiehuis Lockershof 4. Bij aankomst was meteen duidelijk dat er voor onze aankomst niet gepoetst was, enkele voorbeelden zijn spinnenwebben in de hoeken op de muren, een tampon op bed (gelukkig ongebruikt) vlekken op de vloeren, snoepgoed onder kasten en op de vloer, vuile glazen met sporen van lipstick, overal stof, allerlei vlekken op sofa's en nog andere kleine sporen van vuil. We hebben dit proberen melden ter plaats doch er was niemand te bespeuren. Aansluitend hebben we meerdere mails hiervoor verstuurd maar tot op heden 1/3/2018 nog geen enkele reactie mogen verwachten. Het vakantiehuis op zich had alles te beiden wat we hadden verwacht maar het gebrek aan hygiƫne was wel een serieuze domper op onze tevredenheid, het gebrek aan reactie is zelfs enorm teleurstellend. TIP als je met een grote groep komt in de zomer zal er waarschijnlijk te weinig plaats zijn in 3 kleine koelkasten om veel boodschappen en dranken te bewaren.