Beoordelingen Hexapoda Ongediertebestrijding

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,7

Lou Koopman uit: Amstelveen

29-06-2018

Last gehad van: Knaagdieren

geweldige service, direct geholpen bij een rat in huis

Nicole uit: Haarlem

29-06-2018

Last gehad van: Kruipende insecten

Daar er regelmatig torren door mijn woonkamer liepen en ik er wel vanaf wil heb ik dus om advies gevraagd .Hoewel mijn meegestuurde foto niet helemaal scherp was is er een duidelijk antwoord gekomen.Een grote zorg minder.

Lia uit: Enspijk

02-05-2018
9,6

Last gehad van: Overige plaagdieren

Gisteren gebeld met Richard van Hexapoda. Ik ben al eerder door hem uitstekend geholpen met een vliegenplaag op mijn zolder. Nu had ik op de 1e verdieping last van Pissebedden. Eerst op internet alles opgezocht, uiteindelijk toch Richard gebeld. Wat ik zo fijn vind is dat hij goede uitleg geeft, waar deze pissebedden vandaan komen, waar ik op kan letten, wat ik kan doen. Hij gaf een aantal oplossingen. Al pratende kwam ik mede door Richard achter dat mogelijk de dakgoot de bron is waar ze vandaan komen. dus hiermee nu eerst aan de slag. Nogmaals ik vind het super dat hij de tijd neemt om goed advies te geven.

M uit: Haarlem

18-04-2018

Zeer betrouwbaar en professioneel

Laura uit: Haarlem

06-04-2018

Last gehad van: Overige plaagdieren

Ik werd bij Hexapoda vriendelijk, snel en heel goed geholpen met mijn vragen over ongedierte. Ik kreeg duidelijke adviezen, die het probleem onmiddelijk hebben verholpen.

Anneke uit: Velsen-Zuid

18-02-2018

Last gehad van: Knaagdieren

We hebben last van muizen gehad, heel erg.
na de eerste bestrijding / bezoek werd het het wat minder, nu na vier bezoeken is het helemaal weg.
Hexapoda doet wat ze beloven, muizen weghalen.
duim omhoog.

29-08-2017

uit: Velsen Zuid

09-07-2017

Last gehad van: Kruipende insecten

had last van mieren, hier een zomer contract voor afgesloten en na de eerste behandeling en nu net de tweede insecticiden behandeling gaat het buiten gewoon goed, aardige mensen, belofte komen zij na, vragen worden netjes beantwoord een dikke tien.