Beoordelingen Hexapoda Ongediertebestrijding

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,5

uit: Velsen Zuid

09-07-2017

Last gehad van: Kruipende insecten

had last van mieren, hier een zomer contract voor afgesloten en na de eerste behandeling en nu net de tweede insecticiden behandeling gaat het buiten gewoon goed, aardige mensen, belofte komen zij na, vragen worden netjes beantwoord een dikke tien.

09-07-2017

Last gehad van: Kruipende insecten

last van mieren, heb een zomer contract genomen en de mensen van Hexapoda doen wat zij beloofd hebben, ben van de overlast af en ik hoef maar te bellen en zij komen. het zijn aardige mensen en er is geen mier meer. een dikke tien dus.

Frank uit: Santpoort

06-06-2017

Last gehad van: Knaagdieren

Top, Snel geregeld, snel minder last en voorkomen!

Johannes uit: Overveen

22-03-2017

Last gehad van: Houtworm, schimmels en houtrot

Wij hadden last van kleine kevertjes in huis. Via via werd ons Hexapoda aangeraden. Na een telefoontje, een foto per mail en nog een telefoontje kregen we een advies: geen schadelijke tor, maar een vriendelijk beestje. Geen rekening, gewoon een eerlijk verhaal. Wij raden Hexapoda zeker aan.

Marja uit: Haarlem

01-02-2017
9,6

Last gehad van: Knaagdieren

Perfect bedrijf om zaken mee te doen. Zeer professioneel en betrouwbaar.

Jeroen uit: Velserbroek

04-01-2017

Last gehad van: Knaagdieren

Snel een afspraak gemaakt vanwege overlast van muizen. Tijdens eerste afspraak geconstateerd dat de muizen door gaten komen o.a. onder de keuken. Tips gekregen om eventuele ander gaten nog te dichten. Na 3 bezoeken waarin alle gaten zijn gedicht zijn wij volledig muisloos. Professionele benadering, verstand van zaken en het probleem snel aangepakt en opgelost.

Pim uit: Heemstede

19-12-2016

Last gehad van: Knaagdieren

Wij hebben last van een rattenplaag in Heemstede en met name onder ons blok van 4 huizen. We hadden ineens honderden zwarte vliegen in huis in het weekend. Op zondagavond Richard gebeld en op maandag kwam Jack met professioneel materieel de dode rat weghalen en de kruipruimte en huis inspuiten met insecticide. Na een weekend van ellende en slecht geholpen te zijn door een andere verdelger, die de dode rat heeft laten liggen, zaten we maandag avond er weer zonder vliegen bij. Kortom fantastisch.

F uit: Haarlem

18-11-2016

Last gehad van: Houtworm, schimmels en houtrot

Ik ben langsgegaan voor advies over eventuele houtwormen/of ander ongedierte in een houtenbalk. Prettig en bovenal eerlijk te woord gestaan!

Kenzo uit: Tilburg

31-10-2016

Last gehad van: Vliegen en muggen

Prettige communicatie en fijn dat jullie snel konden langs komen!

Albert uit: Hillegom

19-10-2016

Last gehad van: Vliegen en muggen

Goed snel advies, snelle reactie en goed en schoon werk afgeleverd volgens gemaakte afspraak.