Beoordelingen Heuvelrug Notarissen

Ivo uit: Amstelveen

08-11-2018
9,6

Vestiging: Driebergen-Rijsenburg

Ik heb gewerkt met mevrouw I van Schuppen. Zij maakte van complexe juridische taal helder en begrijpelijk Nederlands. Ze kwam alle afspraken op tijd na, was meer dan goed bereikbaar En heeft mij enorm geholpen.

C. uit: Deest

24-10-2018
1,0

Vestiging: Leersum

Veel fouten, onheus in de bejegening, beantwoorden geen mails, nemen de telefoon niet op en bellen niet terug. Het werk wordt door onvoldoende gekwalificeerd personeel (kandidaat-notarissen) gedaan, onder verantwoordelijkheid van Martijn Maas. Uiteraard betaalt de klant wel voltarief en daarbij krijgt hij/ zij de gemaakte fouten cadeau.

Jaap uit: Langbroek

16-09-2018

Vestiging: Doorn

Zeer prettige en acurate samenwerking. Niets op aan te merken.

Loek uit: Heeg

16-09-2018

Vestiging: Doorn

Persoonlijk, Gastvrij, plezierig, zakelijk en effectief.

J. uit: Doorn

Marie-Anne uit: Voorburg

Vestiging: Doorn

Fedde Op de Coul is een hele ervaren en betrokken notaris en bovendien prettig in de omgang. Wij hadden een ingewikkeld testament maar hij heeft ons deskundig geholpen en was van elk detail op de hoogte. Geen moeite was te veel. Daardoor hebben wij met een zeer goed gevoel ons testament bij hem afgesloten. Dank voor de uitstekende service!

Simon uit: zeist

Rosé uit: Wijk bij Duurstede

17-06-2018

Vestiging: Driebergen-Rijsenburg

Ze spreken de taal van de klant. Ze maken juridische taal begrijpelijk voor iedereen.

G. uit: Veenendaal

16-06-2018

Vestiging: Driebergen-Rijsenburg

Heel persoonlijk, gewoon in de omgang en betrokken.
Alles keurig verzorgd en vergaande service. Wij zijn al 6 jaar geleden bij Gijs Alferink terecht gekomen via onze accountant. Telkens naar tevredenheid.

Chris uit: Driebergen

15-06-2018

Vestiging: Driebergen-Rijsenburg

Snel, deskundig advies en contact