Beoordelingen Het Spakenburgs Schildersbedrijf

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,3

Tom uit: Putten

06-05-2017

Algehele mening:
geleverd zoals afgesproken. Keurig en netjes gewerkt. schilderwerk van zeer hoge kwaliteit. uiterst tevreden.

Sipke uit: Bunschoten-Spakenburg

18-04-2017

G. uit: Bunschoten

08-03-2017

Algehele mening:
Prettig en persoonlijk contact. Komt afspraken na. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

John uit: Bunschoten-Spakenburg

14-12-2016
9,8

Algehele mening:
Na goede ervaringen met het buitenschilderwerk hebben wij het Spakenburgs Schildersbedrijf ook voor het binnen schilderwerk van onze woning ingeschakeld. Onze positieve verwachtingen zijn overtroffen. Duidelijke afspraken, echt vakmanschap, uiterst nette afwerking, en een eindprijs die binnen het budget bleef. Ik kan het Spakenburgs Schildersbedrijf dan ook van harte aanbevelen voor binnen- en buitenwerk.

Theresia uit: Bunschoten

13-09-2016

Algehele mening:
Snelle reacties op onze mails. Nakomen van afspraken. Openstaan voor extra werk. Werkt keurig netjes. Leuke, gezellige schilder. Wij raden hem zeker aan bij anderen.

Jeffry uit: Bunschoten

05-09-2016

John en Paula uit: Bunschoten-Spakenburg

21-08-2016

Algehele mening:
Uitstekende communicatie en hoge kwaliteit.

Remco uit: Bunschoten

18-08-2016
9,7

Algehele mening:
De cijfers spreken voor zich. Ik heb 2 zeer positieve ervaringen gehad met Het Spakenburgs Schilderbedrijf. Goed advies. Afspraken worden goed nagekomen, en het schilderwerk wordt zeer goed afgeleverd.

peter uit: Bunschoten

23-07-2016

I uit: Baarn

24-05-2016
9,8

Algehele mening:
Zeer tevreden. Goede vakman, heeft ons goed geholpen met het uitkiezen van de kleuren, werkt netjes, mooi resultaat en erg aardig.