Beoordelingen Het Slaaphuys Hoorn

• Matrassen/topdecks 30 dgn omruilgarantie 9,3

Dick en Hannie uit: Edam

04-04-2018

Positieve ervaring:
Zeer tevreden over alles. Voorlichting, begeleiding en levering.
Afspraken worden uitstekend nagekomen.
Aanbevelingswaardig!

Jeroen uit: Onderdijk

04-04-2018

Ervaring met: ledikanten, matrassen

Positieve ervaring:
Zeer tevreden! We werden goed geholpen en geadviseerd. Het bed werd op de afgesproken datum geleverd. En nadat wij na een aantal weken toch niet helemaal tevreden waren over ons matras werden we goed geholpen en kregen een ander matras geleverd!

Frans uit: Heerhugowaard

26-01-2018

Ervaring met: matrassen

Positieve ervaring:
Wij geven het Slaaphuys een dikke 10 voor de service die we hebben gekregen. We kwamen voor een nieuw topmatras (die hebben we ook gekocht op dat moment) voor ons Wonderland bed en gaven tijdens ons bezoek aan dat mijn vrouw niet lekker lag. Ramon van het Slaaphuys heeft toen (bij het afleveren van het topmatras) bij ons thuis gekeken naar haar houding en gaf het advies om haar softe matras te vervangen voor een medium matras. Ramon vertelde dat hij nog een kort gebruikt medium matras in de opslag had staan en die kosteloos wilde voor ons softe matras. Dit is gebeurd en mijn vrouw slaapt weer heerlijk! Echt top dat je dit zo voor ons gedaan hebt Ramon, daarom een dikke 10, een groot compliment en een mooie bos bloemen! Bedankt voor alles, Frans en Carla

Barry uit: Berkhout

21-06-2017

Ervaring met: boxprings, kussens

Positieve ervaring:
Zeer goed geholpen. Wij hebben een deelbaar hoog/laag bed gekocht. Deze is keurig binnen de afgesproken tijd geplaatst en alles nogmaals thuis goed uitgelegd. Oude bed is ook afgevoerd. Prima service

Tjitske uit: Sint Annaparochie

24-01-2017
9,5

Ik ben: eerste keer klant

Ervaring met: ledikanten, bedlinnen, kussens, dekbedden

Positieve ervaring:
Prima service! Vriendelijk en tijd nemend ,ondanks dat het de dag dat wij kwamen kijken voor een bed,het erg druk was in de zaak.
We zijn goed geholpen en geïnformeerd over verschillende mogelijkheden in bedden van Hasena waar onze interesse naar uitging.
Snelle levering en bezorging & en nu super blij met ons Hasena bed.

Peter uit: Hoorn

28-12-2016

Ik ben: eerste keer klant

Ervaring met: boxprings, bedlinnen, kussens, dekbedden

Positieve ervaring:
Mooie zaak. Duidelijke uitleg en alle afspraken nagekomen. Wij zijn zeer tevreden.

Ronald uit: Zoeterwoude

20-12-2016

Ervaring met: boxprings

Positieve ervaring:
Wij hebben een showroommodel boxspring gekocht. Levering en installatie door Ramon verliep prima en was mogelijk op de door ons gewenste dag/tijd. Wij slapen heerlijk(!) op ons nieuwe bed en zijn zeer tevreden. Goede zaak!

Tim uit: De goorn

05-12-2016

Ervaring met: boxprings

Wat een top service
Echt alles goed geregeld van a tot z

René uit: Heerhugowaard

17-08-2016

Ervaring met: matrassen

Positieve ervaring:
Twee matrassen gekocht. Perfect geholpen. Zelfde avond nog kosteloos bezorgd. Na een aantal nachten beviel 1 matras toch niet. Zonder problemen zelfde dag weer omgeruild. Top service.

Bas uit: Avenhorn

16-06-2016