Beoordelingen Het Schilderpaleis

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,1

Aad uit: Wognum

18-12-2016

Algehele mening:
Vincent is een fijne schilder, deskundig en betrouwbaar die bij ons prima werk heeft geleverd.. Zeer aan te bevelen voor iedere klus!

John uit: Edam

17-12-2016

Algehele mening:
Werk is netjes uitgevoerd binnen de afgesproken tijd. Zeer tevreden !

Gerrit.P uit: Koog aan de Zaan

16-12-2016
9,7

Marcia uit: Zwaag

16-12-2016

Algehele mening:
Vincent is een zeer kundige maar ook aardige en behulpzame schilder. Komt zijn afspraken na. Werkt netjes. Geeft eerlijk advies. We kunnen hem absoluut vertrouwen. Aanrader!

Zarah uit: Hoogkarspel

15-09-2016

Algehele mening:
Zeer nauwkeurig werkende professional die hoge eisen aan zijn eigen werk stelt. Heeft ook vaak goede tips en adviezen. Denkt ook op artistiek niveau mee.

GMJ uit: Hoorn

22-08-2016

Algehele mening:
Het Schilderpaleis heeft met veel plezier gewerkt en goed werk afgeleverd. In voor een lolletje en snel en secuur gewerkt. Onze woning kan er weer voor een aantal jaar tegenaan. Kortom, zoek je een leuk stel mensen die goed en betaalbaar schilderwerk afleveren, dan ben je bij Het Schilderpaleis aan het goede adres.

Natascha uit: Midwoud

11-07-2016

Algehele mening:
Het Schilderpaleis bevelen wij van harte aan. Goede prijs-kwaliteit verhouding en aflevering van vakwerk. Harde werkers met een positieve houding!

Claudia uit: Hoogkarspel

26-06-2016
9,9

Algehele mening:
Wij hebben een zeer fijne ervaring gehad met Vincent en zijn collega. Het werk ziet er top uit.

Jacques uit: Hoorn

24-06-2016

Algehele mening:
Op basis van een uitgebreide offerte hebben wij gekozen voor het schilderpaleis. Vincent heeft ruim te voren contact met ons opgenomen voor de startdatum.
Omdat tijdens de schilderwerkzaamheden nog herstelwerk aan de kozijnen moest plaatsvinden, heeft Vincent zijn werkzaamheden en planning hierop afgestemd. Zodoende kon alles volgtijdelijk worden afgerond.
Alles in goed overleg en in prima verstandhouding.

Onno uit: Hoorn

03-05-2016

Algehele mening:
Een prettig en professioneel bedrijf in zowel de omgang met de klant, vriendelijkheid, netheid en keurige toelichting bij de factuur en niet te vergeten humor en plezier in zijn werk.