Beoordelingen Het Schilderpaleis

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,1

Gisela uit: Hoorn

04-11-2017

Algehele mening:
Het zijn toppers, ze hadden bij ons behangen echt super netjes en we zijn erg tevreden. We gaan zeker weer gebruik maken van het schilderpaleis.

Joyce uit: Alkmaar

28-10-2017

Algehele mening:
Als je op zoek bent naar een goede schilder; zoek niet verder! Vincent werkt ontzettend netjes en snel, voor een scherpe prijs en is nog eens heel gezellig ook!
Wij zijn zeer tevreden met het strakke schilderwerk. (sausen van 3 wanden in lastige kleurtjes) Volgende keer schakelen we Vincent zeker weer in.

Irene uit: Hoorn

27-10-2017

Algehele mening:
Altijd ontzettend mooi werk, gezellige schilders en bovendien netjes naar mijn klanten/bezoekers!

Martijn uit: Hoorn

23-10-2017
9,5

Algehele mening:
Prima ervaring, duidelijke afspraken vooraf gemaakt, goed werk geleverd, flexibel en klantvriendelijk. Net en respectvol gedrag.

Peter uit: Hoorn

14-09-2017
9,5

Algehele mening:
Vincent van Het Schilderpaleis heeft heel keurig en netjes met goed advies mijn woning in Hoorn geschilderd. Deskundig en betrouwbaar...

H. uit: Hoorn

27-04-2017

Algehele mening:
Prima ervaring, goed werk geleverd zoals je mag verwachten van een erkend schildersbedrijf.

Edwin uit: Heerhugowaard

24-04-2017

Algehele mening:
Het schilderpaleis heeft ons vooraf goed geïnformeerd en de werkzaamheden exact volgens afspraak uitgevoerd. Het contact met de schilders was aangenaam en vriendelijk. Het schilderwerk ziet er erg netjes uit en de factuur is afgestemd overeenkomstig het geleverde werk. Heel goed!

Jantina uit: Oudendijk

21-03-2017

Algehele mening:
heel goede ervaring, flexibel en betrouwbaar in afspraken

Robin uit: Hoorn

15-03-2017