Beoordelingen Het Schilderpaleis

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,1

Ronny uit: PURMEREND

14-07-2018

Algehele mening:
Super professionele schilder, vriendelijk betrouwbaar. Netjes en verzorgd.

Metah uit: Hoorn

02-06-2018
8,5

Cynthia uit: Hoorn

28-05-2018

Algehele mening:
We hebben een prettige samenwerking gehad. Bij een volgende klus zullen we het Schilderpaleis zeker weer benaderen.

Marcel uit: Zwaag

24-04-2018
9,8

Algehele mening:
Alhoewel je enigzins geduld moet hebben voordat het schilderwerk kan worden uitgevoerd is het resultaat geweldig. Vincent weet wat er van een professioneel schilder verwacht mag worden. Alle afspraken worden nagekomen en het werk wordt perfect en tegen een eerlijke prijs uitgevoerd. Als u op zoek bent naar een echte vakman dan bevelen wij Het Schilderspaleis van harte aan.

Amy uit: De Goorn

17-02-2018
9,7

Algehele mening:
Geweldig bedrijf! Vincent is een echte professional, hij weet veel en geeft goede tips. Hij heeft uitstekend resultaat geleverd. Zeker een aanrader!!

Liseth uit: Hoorn

23-12-2017

Algehele mening:
Zij werken snel en NETJES! Ook erg betrouwbaar met afspraken.

Fam uit: Hoorn

02-12-2017
9,9

Eveline uit: Enkhuizen

16-11-2017

Algehele mening:
Zeer klantvriendelijk en hulpvaardig. Komt zijn woord na en (niet onbelangrijk) het resultaat is prachtig!

Nancy uit: Hoorn

06-11-2017

Stefan uit: Hoorn

05-11-2017

Algehele mening:
Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat van het schilderwerk van Het Schilderpaleis aan ons Kapel “Villa Alewijn” in het centrum van Hoorn. De samenwerking met Vincent en Sigma was goed, de informatie vooraf was goed, bovendien was de overlast tijdens de werkzaamheden minimaal. Voor een opdrachtgever is dat laatste toch net zo belangrijk als het eindresultaat; de onderlinge communicatie moet gewoon goed zijn.