Beoordelingen Het Massagehuys

• Persoonlijke aandacht 8,9

Cecilia uit: schiedam

14-12-2017

Massage: Stress Relief Massage

Fijne ontvangst. Deskundige massage. voor herhaling vatbaar!

Guido uit: Utrecht

13-12-2017

Massage: Strong Muscle Massage

Massage from Anna was great. The only thing i have as comment is the feel that all the massage rooms in a row is not very organic but more production like.

R uit: Amsterdam

10-12-2017
9,5

Massage: Stress Relief Massage

Absoluut weer een TOP massage gehad!

uit: Amsterdam

02-12-2017

Massage: Authentic Asian Massage

Op de site niet duidelijk dat het om een deels Thaise massage. Ik houd erg van Thaise massage dus was een aangename verassing. Ook de combinatie met andere stijlen was erg fijn. Behandeling was extreem goed. Helemaal in een zen moment. Bij aankomst in de salon was t alleen erg druk en oogde ietwat rommelig. Thee en chill moment na massage heel erg fijn. Thee was heel lekker. Aardig personeel.

Sarah uit: Amsterdam

30-11-2017

Massage: Authentic Asian Massage

Ben nu 3 keer in een korte tijd(2 maanden) langs geweest, het bevalt heel erg goed en de openingstijden maken het mogelijk om na het werk langs te gaan

Tindke uit: Amsterdam

30-11-2017

Massage: Stress Relief Massage

Serene omgeving, goede ontvangst, vakkundig massage
Ik voelde me heel relaxed

Michelle uit: Amsterdam

27-11-2017

Massage: Strong Muscle Massage

Heerlijke massage, goede sfeer en ambiance. Zeer aan te raden!

Frieda uit: Amsterdam

26-11-2017

Massage: Strong Muscle Massage

De masseuse lette goed op de reactie van mijn lichaam waardoor ze de massage waar nodig aan kon passen. Dit werd erg gewaardeerd. De thee (zwarte thee) was ook heel lekker. Soms werd ik afgeleid door het praten van mensen die binnen kwamen; het blijft af en toe toch wat gehorig.

23-11-2017

Massage: Strong Muscle Massage

+: simpel en sfeervol interieur, Tudor erg goede masseur met oprechte aandacht en inzet, thee erg fijn achteraf, prettige locatie
-: de slofjes en badjassen worden aan de volgende gegeven en dit vind ik niet fris, de open ruimte zorgt erl voor dat het mijn volledige ervaring en ontspanning soms opbreekt door de geluiden van mensen die binnenkomen, de telefoon die opgenomen wordt en de andere klanten die behandeld worden.

henrike uit: amsterdam

22-11-2017
7,0

Massage: Stress Relief Massage

De massage was - wederom - erg goed. Hoewel allemaal heel verschillend, zijn de masseurs echt goed gekwalificeerd.
De sfeer/ruimte is echter toch wel een beetje belemmerend. Omdat het rustig/stil moet zijn is het contact met de masseur ook minimaal. Hoe prettig dit ook kan zijn, ik ervaar dat als 'raar'. Bij binnenkomst geef je een hand, dan volgt massage, maar daarna is er nagenoeg geen contact. kan beleid zijn. Maar het voelt wat onpersoonlijk. En dan voelt een massage eerder een 'gebaksproduct' dan een prettige ervaring bij een persoon die goed zijn werkt doet. ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. En al passen jullie dit niet aan, blijf ik komen. De massages zijn gewoon goed.