Beoordelingen Het Massagehuys

• Persoonlijke aandacht 9,1

Sanne uit: Amsterdam

30-06-2018

Massage: Stress Relief Massage

Super fijne ervaring, behulpzaam en meedenkend personeel. Mijn parfum allergie was geen probleem en werd gemasseerd met geur vrije olie. Liep zwevend de deur uit.

Jonne uit: Amsterdam

15-06-2018

Massage: De Zwangerschapsmassage

Ik kom hier al vaker. De massages zijn altijd goed, het personeel is vriendelijk. Het is alleen wel te rumoerig. Veel mensen komen hard pratend de zaak binnen en je hoort veel straat geluiden en dat maakt dat het niet altijd lukt om goed te ontspannen.

Nana uit: Amsterdam

13-05-2018

Massage: She Special Massage

Heerlijke massage! Volgens mij heette de masseuse Anne of Anna en het was de beste tot nu toe (meerdere malen geweest).
Geen 10 voor het totaal oordeel om 2 redenen:
1) De slechte isolatie, normaal is dat alleen vervelend als er iemand binnenkomt of de telefoon gaat maar deze keer waren een masseur en de host aan het kletsen. Fluisterend weliswaar maar toch storend.
2) Het zou fijn zijn als de massages ook voor anderhalf of 2u aangeboden zouden worden voor een interessant tarief.

uit: Amsterdam

02-05-2018

Heerlijke massage!

Angela uit: Amsterdam

02-05-2018

Massage: Stress Relief Massage

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

24-04-2018

Massage: Strong Muscle Massage

Dit keer heb ik oordopjes meegenomen omdat er veel geluid is meestal gedurend het uur. Begin - veel gefluister/praat van mensen die weg gaan/thee drinken/massage prep. Tussendoor wordt thee gemaakt meerdere keren en 15-20 voor einde begint volgende klanten binnen te druppelen dus weer gefluister en gepraat. Misschien investeren in kop telefoons die relaxt muziek speelt i.e. zoals bij een silent disco.

Voor de rest was mijn massage heerlijk!!!

Renee

22-04-2018

Massage: Stress Relief Massage

Hele fijne massage, goede sfeer en uitstraling. Helemaal tot rust gekomen!

Caroline uit: Aalsmeer

20-04-2018

Massage: Stress Relief Massage

Heerlijk relaxen zonder gedoe. Makkelijk te reserveren.

Delilah uit: Amsterdam

17-04-2018

Massage: Strong Muscle Massage

Super fijn! Ben nog nooit zo goed gemasseerd! Kom zeker de volgende keer terug. Heel erg bedankt Eelke.

Francine uit: Amsterdam

12-04-2018

Massage: Strong Muscle Massage

Ben al een aantal keer naar het Massage Huys geweest, ze zijn heel goed in de massages die ze bieden, professionele en respectvolle masseurs en prettige rustgevende ruimte