Beoordelingen Het Massagehuys

Imara uit: Amsterdam

14-08-2017
9,6

Massage: Strong Muscle Massage

Ik had eigenlijk de authentic asian geboekt, maar na een kort gesprek met de masseuse, waarin ik mijn 'klachten' beschreef, werd het een combinatie van de strong muscle en de stress relieve.
Beste besluit van de dag! Ik ben blij dat er zo goed naar mij geluisterd werd en meegedacht. Ik ben ben helemaal losgemasseerd en ben weer helemaal ontspannen de deur uit gegaan.

Roland uit: AMSTERDAM

01-08-2017

hele goede behandeling

Laura uit: Amsterdam

01-08-2017

Massage: Stress Relief Massage

respectvolle en professionele bejegening, fijne rustige sfeer, goede massage.

Sanne uit: Amsterdam

28-07-2017

Massage: De Zwangerschapsmassage

Perfecte plek om te ontspannen

Lama uit: Amsterdam

20-07-2017
7,8

Massage: De Zwangerschapsmassage

Ik had van de zwangerschaps massage iets meer verwacht. het was wel een relaxte massage maar als zwangere die veel last heeft van stress En eigenlijk goed vastzit wil je graag dat de stress uitjes spieren wordt gemasseerd. Je hebt nml regelmatig met krampen te maken tijdens je zwangerschap dan voornamelijk in je benen. En je ligt niet helemaal comfortable maar İk kwam uiteindelijk wel een zen uit de massage

Barbara uit: Burgerveen

25-06-2017
9,8

Massage: Stress Relief Massage

Een heerlijke en oprechte omgeving waarin je echt kunt ontspannen.

Ruud uit: Wormerveer

18-06-2017

Massage: She Special Massage

Compleet relaxt naar huis na de behandeling/massage
Het was mijn eerste keer dus een she special massage uitgekozen, maar na goede voorlichting achteraf weet ik nu beter

Sacha uit: Amsterdam

14-06-2017
7,4

Massage: Strong Muscle Massage

Erg prettige sfeer. Fijne en effectieve behandeling.

S uit: Amsterdam

08-06-2017
6,2

Massage: She Special Massage

Het was een fijne massage. Ik had het wel fijn gevonden als de masseur had gevraagd of er bijzonderheden zijn en of ik een bepaald gebied meer aandacht nodig heeft. De hoofdmassage was summier terwijl dat een belangrijk onderdeel is van de massage. Misschien was er minder tijd omdat de masseur tussendoor naar de wc ging. Ook had ik koude voeten, maar dat had ik zelf moeten aangeven.

Selen uit: Amsterdam

05-06-2017

Massage: Strong Muscle Massage

Ontzettend fijne massage! Ik voel het meteen.