Beoordelingen Het Kook College Wijchen

16-05-2017
2,0

Deelgenomen aan: Overige

Positieve ervaring:
Geen positieve ervaring te melden.

Verbeterpunten:
Ik had een snijcursus gekregen voor mijn verjaardag. Helaas werd deze enkele dagen voor de datum afgezegd.
Het is niet mogelijk geweest om een alternatieve datum af te spreken waarna is toegezegd dat het betaalde cursusgeld voor twee personen terug gestort zou worden. Meerder malen toezeggen en contact leggen heeft nog niet tot resultaat gehad dat Marcel zijn woord nakomt. We wachten al enkele weken op actie.

Mat uit: Den Bosch

12-04-2017
2,0

Deelgenomen aan: Overige

Verbeterpunten:
Mijn vrouw was ingeschreven voor de workshop snijtechnieken. Het duurde al een hele tijd voordat we daar een bevestiging van kregen. Na 3 mails om een bevestiging kregen we eindelijk 3 dagen voor de datum een antwoord. De workshop ging niet door.
Er werd een alternatieve datum voorgesteld. En weer was er radiostilte. Weer dagen voor die datum werd de workshop afgezegd. En weer madat ik eerst zelf moest informeren of de workshop nu wel of niet doorging.
Ook de terugbetaling van de reeds betaalde workshop koste weer een aantal mails.

Kortom: zeer teleurstellend !!!!!

Gerus uit: Nijmegen

25-09-2016

Positieve ervaring:
Dit gebeuren was voor mij een zeeeeer leuke verassing.
-Zoals gezegd (!) is koken voor mij (af en toe !) een noodzakelijk kwaad !

Annika uit: Wijchen

14-07-2016
7,5

Positieve ervaring:
Ik vond de sfeer erg leuk en gezellig. Het was ook erg gastvriendelijk en leuke gerechten en ideeën!

Marianne uit: Huissen

20-04-2016

Positieve ervaring:
Wij hebben een hele leuke avond gehad, ontspannen gekookt en heerlijk gegeten. Leuk ingericht, prima begeleiding, helemaal top.

Verbeterpunten:
Kan eigenlijk geen verbeter punten bedenken.....

Eelke uit: Nijmegen

17-04-2016

Deelgenomen aan: Kookworkshop

Je bent: vaker gast geweest

Positieve ervaring:
Erg goed alternatief voor een andersoortig uitje. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ongedwongen sfeer, kortom: erg leuk!

Anne uit: Nijmegen

Positieve ervaring:
Ik heb de kookworkshop snijtechnieken gevolgd. Dit was mijn eerste ervaring met het kookcollege en ik ben erg enthousiast geraakt. Prachtige locatie, ruim opgezet, zeer hartelijke ontvangst en er werd alle tijd genomen. inhoud cursus voldeed geheel aan mijn verwachtingen namelijk even proeven aan het kookcollege en handvatten hebben om beter te leren snijden.

Niet specifiek.

Tom

Deelgenomen aan: Thema cursus

Positieve ervaring:
Super gezellig, lekker ongedwongen en niettemin leerzaam!

Ga zo door!

Inèz uit: Almere

Ietje uit: Wageningen

28-11-2015

Positieve ervaring:
enthousiaste begeleider, prima dat de recepten "openbaar" worden en onverwacht leuk dat er een paar extra recepten aan toegevoegd worden.
prachtige kookeilanden. Verse producten.

Verbeterpunten:
alle gerechten achter elkaar klaar maken: druk bezig met koken gedurende lange tijd, met hetzelfde duo. En daarna plots die kookspirit helemaal weg. suggestie: 2 gangen met nieuwe duo's in tweede gang en tussendoor gezellig samen aan tafel/kookeiland of wat dan ook.
lange tafelopstelling geeft een limburgs of brabants bruiloftidee. de gezelligheid van tapas wordt te kort gedaan want je bent alleen in contact met vooral 3 andere mensen om je heen. vierkante opstellingen, ronde opstellingen past beter bij de bedoeling van kookworkshop bedrijfsuitjes ed.