Beoordelingen Het Buitencentrum Groepsaccommodaties

Rianne uit: Amersfoort

03-12-2018

Locatie Oldebroek: Logies Sparrenhuis

Reden bezoek: Zakelijk evenement

Het Sparrenhuis is fantastisch! Een goed verwarmde locatie, met 3-hoog-stapelbedden en een grote groepsruimte mét podium en bijbehorende lichten. De omgeving is prachtig, je zit echt in het bos en er zijn genoeg leuke activiteiten. Wij hebben de escape room gedaan, dat was een groot succes!
Bereikbaarheid en service van de medewerkers is echt heel hoog. De lijntjes zijn kort. Deze accommodatie kan ik zeker aanraden.

Verbeterpunten:
Voor deze accommodatie heb ik geen verbeterpunten.

Rianne uit: Amersfoort

03-12-2018
6,8

Reden bezoek: Zakelijk evenement

Wij hadden de Boslodges geboekt om met collega's een soort van heidagen te spenderen. Helaas bleek de houtkachel in de groepsaccommodatie niet goed te werken. Aangezien dat het enige verwarmingspunt is in de groepsaccommodatie, was dat verontrustend. Samen met de de medewerkers hebben we gekeken naar een oplossing. De houtkachel moest door een aannemer gemaakt worden (wat geloof ik inmiddels is gelukt!). Verder was er enkel glas, 1 wand hout, kieren onder de deuren en steen als grond (geen vloer).
Wij hadden het geluk dat ze nog een andere (verwarmde) accommodatie beschikbaar hadden, daar mochten we gebruik van maken. Daar waren we heel tevreden over.
Deze recensie gaat dus over de boslodges. Ik zal het niet aanraden om in de wintermaanden van deze accommodatie gebruik te maken ivm kou. In de zomermaanden lijkt deze accommodatie mij erg tof!
Beschikbaarheid van de medewerkers is absoluut benoemingswaardig!

Verbeterpunten:
Advies geven om in de winter maanden niet te verhuren.

Jeroen uit: Landsmeer

07-11-2018
7,9

Locatie Oldebroek: Logies Eiken groepsaccommodatie

Reden bezoek: Bedrijfsuitje

Mooie locatie. Wel goed dat we oud hollandse spelen erbij geregeld hadden. En fijn dat er een voetbalspel stond.

Verbeterpunten:
Grotere oven ipv kleine combimagnetron.

Paul uit: Arnhem

01-11-2018
8,1

Reden bezoek: Training/cursus

prima accomodatie, goede samenwerking en medewerking van de leiding

Verbeterpunten:
Temperatuur in grote gebouw bij de boslodges.

Tim uit: Nijmegen

30-10-2018
7,7

Locatie Overasselt: Logies Joris/Heide groepsaccommodatie

Richard uit: Leiden

25-10-2018
9,6

Reden bezoek: Familie-/ vriendenweekend

Dit is een uitstekende locatie om even de bewoonde wereld uit te gaan en je in de natuur te bevinden. De locatie was goed aangekleed en sfeervol. Wij hadden net pech dat het koud was tijdens ons verblijf, maar voor de volgende keer nemen we allemaal termokleding mee ;)

Trudy uit: Zwolle

24-10-2018

Locatie Oldebroek: Logies Sparrenhuis

Reden bezoek: Iets anders

Super fijn gehad en een zeer fijne omgeving. Je kan genoeg doen met een groep jongeren.

Ondanks dat, vind ik het wel vrij prijzig. En zullen we waarschijnlijk niet nog eens gebruik van maken. Wel is 'Het Buitencentrum' een aanbeveling waard.

P uit: Ede

16-10-2018
6,9

Locatie Overasselt: Logies gehele groepsaccommodatie

Reden bezoek: Iets anders

Super locatie, binnen en buiten. Erg geschikt voor zulke kampen. En meedenkend personeel! Telefonisch prima te bereiken en geen vraag is te gek. Vooral positief.

Verbeterpunten:
Website: Moet veel doorklikken om info te kunnen vinden. Oa het adres van de accommodatie is moeilijk te vinden.
Foto's van de ruimtes is ook wenselijk. 360 rondkijken is aardig, maar omslachtig voor als je wil zien hoe een ruimte er uit ziet. Zoeken kost veel tijd.

Schoonmaak zelf gedaan ivm de kosten.. maar we troffen het echter ook niet geel schoon aan. Vooral vieze stoelen.

Opbergruimte voor in de keuken miste. Konden moeilijk een wekend voorraad kwijt.

Remko uit: Den Haag

11-10-2018
7,4

Locatie Overasselt: Logies gehele groepsaccommodatie

Reden bezoek: Scholen

We hebben een heel prettige 3 dagen achter de rug. We hebben gewerkt met fijne flexibele medewerkers.

Verbeterpunten:
Er zijn bepaalde onderdelen die in mijn ogen uitdagender kunnen door er voor te zorgen dat leerlingen meer beurten kunnen maken.