Beoordelingen Het Buitencentrum Groepsaccommodaties

Alexandra uit: Den Haag

25-04-2019

Locatie Oldebroek: Logies gehele groepsaccommodatie

Reden bezoek: Familie-/ vriendenweekend

It's second year we are renting the space for our family camp and we are totally happy with the price/performance. Will definetly continue

Verbeterpunten:
The food can be enriched to include more helthier options.
It would be better if cleaning will be done without reminders
We would be happy to have an arrangement to have fire place independently on the weather

Annemieke uit: Sommelsdijk

24-04-2019
9,5

Locatie Oldebroek: Logies Boslodges

Reden bezoek: Familie-/ vriendenweekend

Wij hebben een top weekend gehad. Bij aankomst werden we zeer gastvrij ontvangen. Gedurende het weekend was deze contactpersoon makkelijk te bereiken indien nodig .
De kinderen hebben uren gespeeld in het omliggende bos. En s avonds zaten we lekker knus rondom het haardvuur.

Een extra pluspunt is dat er diverse activiteiten bij te boeken zijn op het terrein zelf.

Verbeterpunten:
Een extra hokje met sanitair zou net wat makkelijker zijn als Savonds iedereen weer schoon moet na een lange dag spelen .

Nadine uit: Nijmegen

20-04-2019

Locatie Overasselt: Logies Ridder/Vennen groepsaccommodatie

Reden bezoek: Familie-/ vriendenweekend

Wij hebben een ontzettend mooi en gezellig familieweekeind gehad in de locatie "de vennen" in Overasselt waar we met 66 personen verbleven (variërend in de leeftijd 1-76 jaar).
De locatie was groot genoeg en zag er netjes uit. We hebben zowel binnen als buiten diverse (zelf geregelde) activiteiten gedaan en dat ging heel goed in de beschikbare ruimte. De Jong Nederland zaal is gebruikt als knutsel en spelletjes kamer maar ook voor een yoga workshop . Het was heel prettig om daar een aparte ruimte voor te hebben.
Iedereen heeft boven kunnen slapen wat ook als heel fijn ervaring is.
De kinderen hebben volop gespeeld op het terrein en savonds hebben we uiteraard gebruik gemaakt van de kampvuurplaats

Verbeterpunten:
-Ontluchting van de verwarmingsbuizen. Mn in de grote slaapzaal had je het idee dat er een kraan openstond
- mogelijkheid om de "eetkamer" iets meer af te sluiten van het zitje aan de voorzijde (evt 2 extra panelen)
- Het was even zoeken naar de vuilniscontainers: dit is wellicht bij de inchecken vergeten te melden. In het informatie boek kon ik daar ook niets over vinden

nienke uit: OLDEBROEK

18-04-2019
9,9

Locatie Oldebroek: Losse activiteit

Reden bezoek: Scholen

We hebben een fantastische avond gehad met de Robisson games. De leerlingen hebben genoten en zich geen moment verveeld. Het was prachtig om te zien. Heel erg bedankt.

Verbeterpunten:
Misschien een duidelijk zichtbaar waterpunt waar de deelnemer water kunnen tappen.

Marike uit: Woerden

12-04-2019
8,5

Locatie Oldebroek: Logies Boslodges

Reden bezoek: Familie-/ vriendenweekend

Wij hebben genoten! Slaap vertrekken wel erg klein dus tassen maar in de auto gehouden maar voor een weekend prima te doen. Top dat er af en toe iemand kwam om te vragen of alles nog goed ging.

Verbeterpunten:
Een overkapping bij de toiletten misschien voor als het slecht weer is ( wij hadden prachtig weer) als alles bezet is is wachten dan niet zo erg.

08-04-2019
7,8

Locatie Oldebroek: Kinderfeest

Reden bezoek: Iets anders

De kinderen vonden het vuur maken en de escaperoom erg leuk. Het was een geslaagd feestje.

Verbeterpunten:
Als ouders konden we niet binnen zitten en dat was wel erg koud om de hele tijd buiten te verblijven.
Misschien ook eens nadenken om eten bij in het pakket te voegen?

Lex uit: Delft

03-04-2019
8,5

Locatie Overasselt: Logies gehele groepsaccommodatie

Reden bezoek: Bedrijfsuitje

Erg positieve ervaring. Medewerkers bij ontvangst dachten graag met ons mee en waren erg fijn om mee te communiceren. De locatie had precies wat we wilden; ruimte voor een kampvuur, een tuinhuisje waar ook een klein feestje gehouden kon worden en meer dan genoeg slaapplaatsen.

Verbeterpunten:
Dekens. Iedereen had beddengoed bij zich, maar niet iedereen had een deken. Hierdoor hebben een aantal mensen erg slecht geslapen. Was erg gek dat er wel kussens waren, maar geen dekens.
Verder was het een beetje bijzonder dat een aantal slaapkamers alleen via een andere grote slaapruimte bereikt konden worden.

uit: Velp

29-03-2019

Locatie Overasselt: Kinderfeest

Angela uit: Dronten

28-03-2019

Locatie Oldebroek: Kinderfeest

Reden bezoek: Iets anders

We hebben een super leuk kinderfeestje gehad. De escape room en het lasergsmen vielen erg goed in de smaak. Top locatie en jort deed het erg leuk. Ook fijn dat ze na het spel nog even in de speeltuin konden uitrazen.

Verbeterpunten:
De voorbereiding had iets beter gekund. Er hingen nog dingen van het vorige spel. En het koffieapparaat deed het niet, ben een koffieleut dus dat is voor mij persoonlijk een verbeterpunten... voor de rest niets.

Jiske uit: Elst

28-03-2019