Beoordelingen HenZom Keukens

• Plaatsing / montage / levering 8,8
  • Garantie / nazorg 9,1

Jose aan de Stegge uit: Fleringen

16-05-2018

Erg prettig samengewerkt. Prima planning en uitvoering. Advies waardevol. Aanbevelenswaardig !

Wilma uit: Borne

02-05-2018

Henri luistert naar je wensen en geeft hier goed invulling aan. Hierbij kiest hij niet voor de voor hem gunstigste invulling, maar voor wat past bij de ruimte waar de keuken gesitueerd is. In mijn situatie bleef een deel van de bestaande inbouwkasten gehandhaafd, waar hij ook een volledig nieuwe keuken had kunnen voorstellen.
Ik heb wat problemen gehad met apparatuur die geleverd was, maar ook daarin neemt hij zijn verantwoordelijkheid.
Ik ben al met al zeer tevreden en kan Henzom aanraden.

Fam. van Delden uit: Borne

28-04-2018

Ineke Tappel-IJntema uit: Borne

23-04-2018

Ben erg blij met de keuken,vind hem prachtig, functioneel en past perfect in het interieur.
Mijn enige minpunt is werkwijze en resultaat van de stukadoor.

Barkhof uit: Borne

23-04-2018
9,5

Wij zijn uiterst tevreden met onze nieuwe keuken.
Samen met Henri en een uiterst nauwkeurige monteur zijn al onze wensen en ideeën zeer vakkundig omgezet. Alle afspraken werden correct en binnen de afgesproken tijd uitgevoerd. Wij kunnen Henzom zeker aanraden !

Fam. Geerdink uit: Hengelo

17-12-2017

Wij hebben een hele fijne ervaring met Henzom. Na een aantal bezoeken met verschillende keukenzaken was dit het eerste bedrijf waar wij ons echt op ons gemak voelden. Henri begreep ons goed, dacht goed mee, kwam met eigen ideeën en had alle tijd voor ons. Een kleine zaak, met veel persoonlijke aandacht. Uiteindelijk is onze keuken dan ook precies zo geworden als hoe wij hem voor ogen hadden. Wij raden Henzom aan iedereen aan!

J.Mengerink uit: Hengelo

16-12-2017
8,5

Deskundig advies, zeer goede montage en goed verlopen proces.

Egberink uit: Albergen

16-11-2017

We hebben en erg goede ervaring met HenZom Keukens. We zijn vanaf het begin gelijk serieus genomen met onze wensen. Er is goed met ons meegedacht om zo'n gaaf mogelijk eindresultaat te realiseren. Ook tijdens het proces werden we geholpen met veranderingen en prijs gunstige acties. Henri ontzettend bedankt voor al je moeite. Wij zijn erg gelukkig met het eindresultaat.

Nicoline uit: Hengelo

30-10-2017

Rogier en Marleen Haak-De Vries uit: Borne

28-10-2017

Ontzettend blij met onze keuken, precies zoals we het ons hadden voorgesteld! Perfect geadviseerd, heel persoonlijk en prettig. Alles was mogelijk, onze eigen wensen vertaald in een klasse, kwaliteit keuken waar we enorm trots op zijn. Henri bedankt voor jouw advies, kennis en kunde.