Beoordelingen HenZom Keukens

Loman - Huls uit: Harbrinkhoek

28-10-2018
9,8

Erg tevreden.
De keuken is helemaal geworden zoals we in gedachten hadden.
Henri dacht goed mee met het ontwerp en een keurige service!

Rindert Veltman uit: Borne

07-10-2018
9,6

Wij bevelen Henzom keukens zeer zeker aan. Er wordt goed meegedacht met je eigen wensen en er worden goede adviezen gegeven welke mogelijkheden ook nog kunnen. Met een prachtig computerprogramma krijg je een zeer realistisch beeld hoe de keuken er uiteindelijk uit komt te zien. De plaatsing vond binnen een dag plaats en werd keurig uitgevoerd. Alles klopte. En heel belangrijk: afspraak is afspraak! Henzom keukens een aanrader!

Rob en Anita Oude Weernink uit: Wierden

05-10-2018

Prima ervaring door de rustige en vakkundige werkwijze. Levering en plaatsing zijn perfect gegaan. Wij zijn dan ook zeer tevreden met onze nieuwe aanwinst.
Rob en Anita Oude Weernink

Zilversmit uit: Borne

03-10-2018
7,9

prima verzorgd. Zowel door de eigenaar als door de monteurs.

Charles ten Buuren uit: Hengelo

30-09-2018

Positief. Creatieve ideeën en aandacht tijdens de ontwerpfase. Goede monitoring tijdens installatie. Een tevreden klant is zijn doel. Zeer goede vakmensen waar hij mee samenwerkt!

Jose aan de Stegge uit: Fleringen

16-05-2018

Erg prettig samengewerkt. Prima planning en uitvoering. Advies waardevol. Aanbevelenswaardig !

Wilma uit: Borne

02-05-2018

Henri luistert naar je wensen en geeft hier goed invulling aan. Hierbij kiest hij niet voor de voor hem gunstigste invulling, maar voor wat past bij de ruimte waar de keuken gesitueerd is. In mijn situatie bleef een deel van de bestaande inbouwkasten gehandhaafd, waar hij ook een volledig nieuwe keuken had kunnen voorstellen.
Ik heb wat problemen gehad met apparatuur die geleverd was, maar ook daarin neemt hij zijn verantwoordelijkheid.
Ik ben al met al zeer tevreden en kan Henzom aanraden.

Fam. van Delden uit: Borne

28-04-2018

Ineke Tappel-IJntema uit: Borne

23-04-2018

Ben erg blij met de keuken,vind hem prachtig, functioneel en past perfect in het interieur.
Mijn enige minpunt is werkwijze en resultaat van de stukadoor.

Barkhof uit: Borne

23-04-2018
9,5

Wij zijn uiterst tevreden met onze nieuwe keuken.
Samen met Henri en een uiterst nauwkeurige monteur zijn al onze wensen en ideeën zeer vakkundig omgezet. Alle afspraken werden correct en binnen de afgesproken tijd uitgevoerd. Wij kunnen Henzom zeker aanraden !