Beoordelingen HenZom Keukens

• Plaatsing / montage / levering 8,8
  • Garantie / nazorg 9,0

Fam. Geerdink uit: Hengelo

17-12-2017

Wij hebben een hele fijne ervaring met Henzom. Na een aantal bezoeken met verschillende keukenzaken was dit het eerste bedrijf waar wij ons echt op ons gemak voelden. Henri begreep ons goed, dacht goed mee, kwam met eigen ideeën en had alle tijd voor ons. Een kleine zaak, met veel persoonlijke aandacht. Uiteindelijk is onze keuken dan ook precies zo geworden als hoe wij hem voor ogen hadden. Wij raden Henzom aan iedereen aan!

J.Mengerink uit: Hengelo

16-12-2017
8,5

Deskundig advies, zeer goede montage en goed verlopen proces.

Egberink uit: Albergen

16-11-2017

We hebben en erg goede ervaring met HenZom Keukens. We zijn vanaf het begin gelijk serieus genomen met onze wensen. Er is goed met ons meegedacht om zo'n gaaf mogelijk eindresultaat te realiseren. Ook tijdens het proces werden we geholpen met veranderingen en prijs gunstige acties. Henri ontzettend bedankt voor al je moeite. Wij zijn erg gelukkig met het eindresultaat.

Nicoline uit: Hengelo

30-10-2017

Rogier en Marleen Haak-De Vries uit: Borne

28-10-2017

Ontzettend blij met onze keuken, precies zoals we het ons hadden voorgesteld! Perfect geadviseerd, heel persoonlijk en prettig. Alles was mogelijk, onze eigen wensen vertaald in een klasse, kwaliteit keuken waar we enorm trots op zijn. Henri bedankt voor jouw advies, kennis en kunde.

Marlies Heerdink en Roy Huls uit: Geesteren

25-09-2017

Eigenaar Henry Zomer luistert goed naar persoonlijke wensen en smaak en denkt met je mee. Hij heeft een prachtige én praktische keuken voor ons uitgetekend. De kwaliteit van de keuken is goed, alles werkt perfect. Vragen worden snel beantwoord en afspraken worden nagekomen. Al met al dus zeer tevreden!

Liesbeth van Berkel uit: Hengelo

13-09-2017

Nadat er helaas een communicatie stoornis was heeft Henzom alles naar tevredenheid opgelost. De keuken is door een zeer kundige monteur geplaatst en Henzom is na plaatsing komen kijken of alles naar wens is gegaan.
De keuken is prachtig geworden en we kunnen Henzom zeker aan bevelen!

J.H.Tigelaar uit: Borne

06-06-2017

Prima keuken met daarbij behorende apparatuur, misschien niet de goedkoopste maar van uitstekende kwaliteit!

Tonny en Mieke Russchenkamp uit: Borne

18-04-2017
9,6

Vanaf dat we binnen kwamen om ons te oriënteren was er een goed gevoel. Dit gevoel is gedurende het hele proces van A tot Z gebleven. Wat een pracht bedrijf!! Korte lijntjes en beloftes meer dan nakomen TOP! . Dit geld voor zowel verkoop als monteren van de keuken. Wij gaan hopelijk heel lang van onze prachtige keuken genieten, maar mocht er in de toekomst een nieuwe keuken moeten komen dan is er voor ons maar 1 adres. ,,HENZOM keukens,,

Ronnie Eenkhoorn uit: Albergen

17-04-2017