Beoordelingen HenZom Keukens

• Plaatsing / montage / levering 9,1
  • Garantie / nazorg 9,1

J.H.Tigelaar uit: Borne

06-06-2017

Prima keuken met daarbij behorende apparatuur, misschien niet de goedkoopste maar van uitstekende kwaliteit!

Tonny en Mieke Russchenkamp uit: Borne

18-04-2017
9,6

Vanaf dat we binnen kwamen om ons te oriënteren was er een goed gevoel. Dit gevoel is gedurende het hele proces van A tot Z gebleven. Wat een pracht bedrijf!! Korte lijntjes en beloftes meer dan nakomen TOP! . Dit geld voor zowel verkoop als monteren van de keuken. Wij gaan hopelijk heel lang van onze prachtige keuken genieten, maar mocht er in de toekomst een nieuwe keuken moeten komen dan is er voor ons maar 1 adres. ,,HENZOM keukens,,

Ronnie Eenkhoorn uit: Albergen

17-04-2017

Patrick uit: Borne

07-02-2017
8,1

Fam. Schipper uit: Borne

05-02-2017

Henzom keukens denkt goed mee bij het keukenontwerp, heeft creatieve ideeen, kan het ontwerp goed 3D visualiseren en werkt goed samen met de aannemer. Daardoor staat er nu bij ons een mooie keuken waar we heel tevreden me zijn. Ook de nazorg is prima.
Henzom keukens is een aanrader!

Majella van 't Hul uit: Henglo

20-01-2017
8,2

Met veel plezier en naar volle tevredenheid gebruik gemaakt van de service en vakmanschap van HemZom keukens. Met daarbij een resultaat waar we nog dagelijks heel erg blij mee zijn!

Fam. Roesink uit: Borne

13-12-2016

Wij zijn goed geadviseerd bij HenZom keukens. Wij hadden een plan hoe onze keuken eruit moest komen te zien en samen met de eigenaar/verkoper hebben we de keuken helemaal naar onze wens samen gesteld. Het resultaat is prachtig geworden. Nadat we de keuken al besteld hadden, wilden we toch nog iets wijzigen en ook dat was geen probleem. De keuken is ook zeer kundig geïnstalleerd. Wij zijn dan ook dik tevreden!

Lindert te uit: Hengelo

10-12-2016

Wat wij bij andere keukenzaken misten,"de persoonlijke noot"hebben wij hier wel gevonden. Deze persoonlijke noot is ook gedurende het gehele proces van informeren tot uiteindelijke aanschaf van de keuken aanwezig geweest.

J. Mulstege uit: Borne

09-12-2016

Aankoop en plaatsing keuken is volgens afspraak en prima verlopen. Persoonlijke aandacht van zowel verkoper als installateur was uitstekend.

Fam. de Bruijne uit: Albergen

09-12-2016
9,6

Persoonlijke aandacht, goed luisteren naar de wensen, meedenken en aanvullen waar nodig. Prima!