Beoordelingen HEMA academie

M Rijper

27-05-2016

Training: Nederlands foutloos schrijven

Helder en overzichtelijk, precies wat ik nodig had. Bij de cursus zit ook een handig naslagwerk. Hier kun je alles opzoeken wat je weer even kwijt was. leuk om te doen.

Walter Mulder

1,0

Informatie die gemakkelijk gratis op het internet te vinden is. Slecht samengesteld. Niet waard de investering en geen toegevoegde waarde. Zonde van de 35 euro. Ik zal niet meer voor HEMA Academie cursussen kiezen

Ilse Stokman

6,0

leuke basis cursus voor weinig geld!! maak kennis met de taal op deze manier! echter voor conversatie heb je meer nodig!

kleine foutjes in de lessen en de toetsen waren niet heel leerzaam. wel leuke en goede links om woordenschat te vergroten! het is maar net hoeveel tijd je eraan besteed, zoveel haal je eruit!

Henk Soen

07-04-2016

Leuke opzet voor mijn eerste kennismaking met Papiaments. Koppeling "afbeeldingen" met "geluidsfragment is handig: zo is het ook mogelijk de uitspraak te oefenen.
Leuke aanzet om voor bijvoorbeeld vakantie een paar woorden en begrippen op te pakken. De lokale bevolking (in mijn geval Curacao) waardeert dat bijzonder. Enkele kleine foutjes in cursus. (niet echt storend)

Martin Duif

03-04-2016
6,0

De cursus "Supply Chain Management een inleiding" is een eerste begin om te weten wat Supply Chain Management inhoudt. De cursus zelf is vrij "basic". Een hoop info wist ik zelf al. Ik had niet het idee iets meer geleerd te hebben. Jammer dat er geen test aan verbonden is en ook geen certificaat na afloop. Pluspunt is wel de prijs en de korte tijdsduur.

A.J. Noordsij

31-03-2016
6,0

Erg mager wat betreft informatie. Ik had meer diepgang verwacht (gehoopt) echt een basis cursus. Ook had ik voor een internet cursus meer interactieve elementen verwacht. Nu was het eigenlijk alleen maar een PowerPoint met zo nu en dan een filmpje. Daarom vind ik de cursus zelfs erg duur. Bedenk dat je veelal te maken hebt met docenten die niets anders doen dan kennis overdragen.

Rilana van Dooren

31-03-2016

Heel erg veel informatie, duidelijk en overzichtelijk. Goed te volgen en ik heb er persoonlijk een hoop uit kunnen halen aan wat ik zelf al aan idee├źn had maar dus niet het wiel opnieuw hoef uit te vinden! De cursus is niet duur en de Training is een goede instapbasis voor eventuele verdere cursussen of opleidingen.

Frank Hoens

01-12-2015

Training: Portugees basis

Ik volgde de e-learning cursus Portugees basis omdat ik veel in Portugal op vakantie ga. Super goede cursus, didactisch goed en goede inhoud. Ook de testjes en alles past. Waar voor mijn geld en helemaal toen ik in Portugal gesprekken kon voeren met de bevolking was ik super blij.

Janneke Maas

24-09-2015

Training: Communicatie

Een goede training om inzicht te krijgen in de basis beginselen van communicatie. Je leert welke elementen invloed hebben op het communicatie proces en waar je op kunt letten in de omgang met bijvoorbeeld collega's. Ik vind het vooral fijn dat de cursussen van HEMA academie helemaal online zijn. Zo kon ik zelf bepalen wanneer ik begon.

Janneke Maas

16-09-2015

Training: Nieuw in Word 2013

Voor mijn werk maak ik veel gebruik van office programma's zoals wordt. Deze cursus is gemakkelijk om op de hoogte te komen van de nieuwe functies in wordt 2013. De oefeningen in de cursus laten je direct kennis maken met de praktijk.