Beoordelingen Vivante Helmink Wonen & Keukens

Erwin uit: Almen

19-04-2018
7,9

Positieve ervaring:
Geen verkooppraat maar een nuchter, eerlijk en goed advies. Hij zegt geen woord te veel en dat heeft ervoor gezorgd dat wij een mooie, kwalitatief goede en praktische keuken hebben gevonden naar onze smaak tegen direct een eerlijke/scherpe prijs. Combineren met een vloer van Helmink geeft gelijk een beeld hoe het gaat worden en de afspraken worden netjes afgestemd. Ook de installatie is naar wens verlopen.

nvt.

Pieter-Jan uit: Zutphen

16-04-2018

Positieve ervaring:
Prettige rustige verkoper. Neemt de tijd om wensen te bespreken.

Negatieve ervaring:
Niet persé negatief. De montageprijs viel tegen ook al was het marktconform. Misschien duidelijk uitleggen dat de montage in sommige gevallen meer dan €2000,- kan zijn ipv €759 basis.

Geen kritiekpunt, slechts een mogelijke aanvulling op het gesprek.

Henk uit: Warnsveld

21-11-2017

zonder omhaal GOED

GEEN

Edward uit: Zutphen

09-11-2017

Positieve ervaring:
Arjan luistert goed naar de wensen, stelt zich onafhankelijk op, geeft objectieve informatie, en zoekt naar alternatieven om de keuken niet alleen gebruiksvriendelijk maar ook visueel mooi te maken. Daarnaast is de samenwerking voor plaatsen en afwerken met Lagerschaar uitstekend.

Bertus uit: Barchem

05-11-2017

Positieve ervaring:
Zowel bij advies over aankoop,en plaatsing keuken erg tevreden.

Geen

Betsie uit: Ruurlo

28-10-2017

Positieve ervaring:
vRIENDELIJK ,BEHULPZAAM,EN..IN ALLE RUST MET JE MEE DENKEN.. oVER PRIJSNIVEAU WEET IK NIET,OMDAT IK GEEN ANDERE PRIJSOPGAVE HAD..NOGMAALS BEDANKT...

GEEN

W uit: Zutphen

21-10-2017

Positieve ervaring:
Wij waren verrast door de uitvoering van de keuken bij de eerste offerte. Wij konden meekijken met de vervaardiging van onze keuken. Levering goed gepland. Prima gedaan bij de plaatsing.

Marianne uit: Zutphen

12-10-2017

Marcel uit: Vorden

11-10-2017

Positieve ervaring:
Goed contact tussen verkoper en ons.
We zijn erg tevreden met de keuken.

Negatieve ervaring:
Geen negatieve ervaring, echter we hadden zelf beter na moeten denken bij de keuze van een aantal apparaten. Wellicht hebben we zelf in de showroom te snel gekeken naar de grootte van de koelkast en vaatwasser. Achteraf eigenlijk iets te klein gekozen.

Joke uit: Borne

03-10-2017

Positieve ervaring:
prima keuken en prima advies/begeleiding

geen