Beoordelingen Helder Kozijnen

• Service 9,4

Arjan uit: Rotterdam

09-12-2017

Ervaring met: Kozijnen, Ramen, Schuifpuien/Deuren, Beglazing, Hang en sluitwerk

Helder kozijnen krijgt kant en klare kozijnen met ramen geleverd uit Duitsland. Levering geschiedt razend snel en omdat het bedrijf geen / nauwelijks overhead kosten heeft, is Helder heel goedkoop. Normaliter kies ik niet de goedkoopste, maar dankzij alle positieve resenties op Klantenvertellen, heb ik een uitzondering gemaakt op deze regel. Andere partijen waren wel tot twee keer zo duur en konden mij niet overtuigen van de meerwaarde van hun product en vakmanschap.

08-12-2017

Ervaring met: Kozijnen, Ramen

TOP! De mannen van Helder hebben goed werk afgeleverd.
Alles is vakkundig en netjes uitgevoerd.

Mariska uit: Rotterdam

27-11-2017

Ervaring met: Kozijnen, Ramen

Onze kozijnen zijn vervangen voor Kunstofkozijnen met draai-kiep functie en HR++ isolatieglas.We zijn zeer tevreden met het resultaat. De installateurs verstaan hun vak en werken snel, netjes en laten de boel keurig achter. Helder Kunstofkozijnen is echt een aanrader.

Kemal uit: Den Haag

15-11-2017

Ervaring met: Kozijnen

Ik heb met ontelbare bedrijven (personen) gesproken over het vervangen van de (5)kozijnen van het hele voorgevel van mijn huis. Uiteindelijk is het Helder Kozijnen geworden omdat er vanaf dag 1 aandacht besteed werd aan de wensen van mij en adviezen gegeven werd over de beste manier van plaatsen en gebruik van materialen.
Het plaatsen van de kozijnen en de afwerking werd met uitermate zorg gedaan. Ik kan de medewerkers van Helder Kozijnen beschrijven als zeer vriendelijk en betrouwbare personen die hun afspraken nakomen. Ik ben zeer tevreden over de kozijnen en de geleverde service. Kwaliteit staat hoog in het vaandel van dit bedrijf.

Jos uit: Rotterdam

24-09-2017

Ervaring met: Kozijnen, Ramen, Schuifpuien/Deuren, Beglazing, Hang en sluitwerk

Helder levert vakwerk af! Wij hebben een complete renovatie achter de rug waarbij van boven naar beneden en van voor tot achter alle kozijnen vernieuwd zijn inclusief HR++ glas. De installateurs verstaan hun vak en werken snel, netjes en laten de boel keurig achter. Helder Kunststofkozijnen is een aanrader!

Martin uit: Puttershoek

05-09-2017

mukremin uit: vlaardingen

02-06-2017
9,5

Ervaring met: Kozijnen

perfeckt uitgevooerd zeer tevreden vakmensen

Koen uit: Rotterdam

31-03-2017
9,5

Ervaring met: Kozijnen

In totaal drie ramen laten vervangen, waarvan 2 grote. Helder heeft dit in twee dagen uitgevoerd. Zeer snel en heel netjes.

Murat uit: Vlaardıngen

Helder is best

Paul uit: Rotterdam

24-03-2017

Ervaring met: Kozijnen, Ramen, Schuifpuien/Deuren, Beglazing, Hang en sluitwerk

Van begin (offerte) tot einde werkzaamheden zijn we bijzonder tevreden over het bedrijf Helder (Mustafa, broer en compagnon). Vriendelijke en meteen duidelijk deskundige aanpak. Zeker een aanrader voor anderen die over willen gaan op kunststofkozijnen e.d. verbeteringen in het huis.