Beoordelingen Helder Kozijnen

• Service 9,4

Claire uit: Den Haag

18-06-2018

Ervaring met: Kozijnen, Ramen, Schuifpuien/Deuren, Beglazing, Hang en sluitwerk

Alles is perfect verlopen vanaf het eerste gesprek tot de oplevering. Wij hebben een oud huis met bijzondere constructies. Dit was gelukkig voor hun geen enkel probleem, terwijl bij andere bedrijven dit wel een punt was. Dit was be beste/laagste offerte die wij hebben gekregen voor hoge kwaliteits kozijnen. Ze hebben zich ook gehouden aan de originele prijs opgave van de offerte. Er waren geen onverwachte kosten bijgekomen. Wij zijn zeer tevreden klanten en zullen iedereen aanraden om met Helder Kunststofkozijnen in zee te gaan. Bedankt heren!

Patricia uit: Klaaswaal

08-06-2018

Ervaring met: Kozijnen, Beglazing

Werken netjes. Ruimen na afloop alles op. Ze zijn vriendelijk. Werken goed door. Werken alles netjes af. Ik kan ze zeker aanraden.

Marijke uit: Rotterdam

31-05-2018

Sabrina uit: Rotterdam

30-04-2018

Ervaring met: Kozijnen

De afspraak aan huis kon snel. De offerte is ook snel uitgebracht. De levertijd van de kozijnen was maar 2 wkn. De heren hebben super netjes gewerkt. Alles schoon achtergelaten en ook alles netjes afgewerkt. Minimale beschadiging van stucwerk waar je met oude houten kozijnen niet aan ontkomt. Al het oude hebben ze netjes afgevoerd. Daarna op zeer korte termijn ook horren op maat besteld en geleverd en geplaatst. Ik ben zeer tevreden en beveel ze zeker aan. Duidelijke en eerlijke communicatie ook.

Leroy uit: Hellevoetsluis

21-12-2017

Ervaring met: Kozijnen, Ramen, Schuifpuien/Deuren

De mannen waren vriendelijk. Deden hier en daar wat extra's en hadden voor alles een oplossing. Het werk wat ze afgeleverd hebben ziet er super mooi uit. Wij zijn er erg tevreden mee en alles is netjes opgeruimd. Netjes werk mannen!!!!

Dennis uit: Rietdijk Rotterdam

21-12-2017
9,9

René uit: Spijkenisse

17-12-2017

Ervaring met: Kozijnen, Ramen, Hang en sluitwerk

Mijn ervaring met Helder Kozijnen is zeer prettig vanaf dag één zeer prettige samenwerking, alle gemaakte afspraken worden zonder problemen nagekomen, Offerte is. Duidelijk en HELDER!!! De werknemmers alle van Turkse afkomst en familie van elkander zeer betrouwbaar en niets is teveel om de klant tevreden te stellen, even deze mensen een paar uurtjes alleen in je woning te laten is vertrouwd en geen probleem, elke dag na einde werktijd wordt eerst alles netjes opgeruimd en verzorgd achtergelaten. kortom dit bedrijf is een aanrader, en aan te bevelen voor een ieder welke wilt overgaan tot vervanging van kunstof kozijnen, puien en deuren of zoals in mijn geval een dakkapel volledig voorzien van kunststof en uitvoering van kunststof rabbatdelen van berging, TOP!!!! Dit bedrijf doet zijn naam eer aan!!!!!

Arjan uit: Rotterdam

09-12-2017

Ervaring met: Kozijnen, Ramen, Schuifpuien/Deuren, Beglazing, Hang en sluitwerk

Helder kozijnen krijgt kant en klare kozijnen met ramen geleverd uit Duitsland. Levering geschiedt razend snel en omdat het bedrijf geen / nauwelijks overhead kosten heeft, is Helder heel goedkoop. Normaliter kies ik niet de goedkoopste, maar dankzij alle positieve resenties op Klantenvertellen, heb ik een uitzondering gemaakt op deze regel. Andere partijen waren wel tot twee keer zo duur en konden mij niet overtuigen van de meerwaarde van hun product en vakmanschap.

08-12-2017

Ervaring met: Kozijnen, Ramen

TOP! De mannen van Helder hebben goed werk afgeleverd.
Alles is vakkundig en netjes uitgevoerd.

Mariska uit: Rotterdam

27-11-2017

Ervaring met: Kozijnen, Ramen

Onze kozijnen zijn vervangen voor Kunstofkozijnen met draai-kiep functie en HR++ isolatieglas.We zijn zeer tevreden met het resultaat. De installateurs verstaan hun vak en werken snel, netjes en laten de boel keurig achter. Helder Kunstofkozijnen is echt een aanrader.