Beoordelingen Heat Save

Luitzen uit: Drachten

04-05-2018
6,4

Ervaring met: Batirad Radiatoren

Deze batirad radiator heb ik besteld voor mijn badkamer omdat het met het gebruikelijke verwarming met gas wat moeilijk was en toen kwam ik uit op deze optie. Wat mij vooral aansprak dat het vooral zeer zuinige toestel zou zijn.
Ik heb later voor de zekerheid nog even een energie meter er tussen gezet om te zien wat de werkelijk verbruik was. Daar schrok ik nog al van het kwam neer op 3.25 per dag. Stand van het apparaat staat dan op 6, dit kom overeen met 21 graden.
het apparaat heet B2000 - 58 x 73.
Ik heb hier over een email gestuurd en kreeg het volgende antwoord dat het verwarmen van mijn badkamer 37 euro per maand gemiddeld zou zijn en dus per jaar 444 euro zou kosten. Ze beweren dat ik 6 maanden per jaar stook en de andere 6 maanden niet. In mijn ogen niet realistisch.
Als ik de keuze nog een keer moest maken, had ik dit toestel niet gekocht. Het liefst had ik hem terug gestuurd. Als ik toch nog wat positief zou moeten zeggen dat het apparaat de douche ruimte prima kan verwarmen maar dan zit hier wel een prijskaartje aan.

Gerda uit: Veenendaal

16-04-2018

Ervaring met: Batirad Radiatoren

Een zeer service gericht bedrijf, wat meedenkt. Super vriendelijk. de radiatoren waren prima verpakt, zelfs de wieltjes waren al gemonteerd, dus de verpakking eraf en aan. Dan werd het meteen mooi weer, dus helemaal goed. Binnen een half uur was de temperatuur al opgelopen met 1 graad, na een uur zelfs met 2,5 a 3 graden. Dan aanpassen en de temperatuur blijft mooi constant. Totale stilte, geen geur, een aangename uitstralingswarmte aan de voor en achterkant. Daarom heb ik de radiator iets bijgedraaid, dit is lekker simpel door de robuuste wieltjes en als de radiator niet hoeft te werken kan die wat aan de kant gezet worden. Het apparaat ziet er heel mooi, strak, degelijk uit. Al met al een prachtige aanvulling op de opgebrachte energie met de zonnepanelen. Ik had ze alleen wat eerder moeten aanschaffen, maar met kouder weer zit ik er warm bij. Duurzaam en veilig. Ik heb super tevreden.

Jan uit: Erp

14-03-2018

Ervaring met: Batirad Radiatoren

Ik heb 1 grote woonboerderij waarin 2 gezinnen wonen die ik voorheen alle 2 voorzag van gasgestookte verwarming.
Bij mij gaat binnenkort alles van het gas af. Om het binnen toch warm te krijgen, verwarm ik de vloerverwarming met elektrische boiler.
Als hoofdverwarming heb ik batirad radiatoren gekozen.
Deze kunnen het binnen makkelijk behaaglijk krijgen.
Over het stroomverbruik kan ik nu nog weinig zeggen omdat dit alles nog te kort is aangelegd.
Over de service kan ik kort zijn, heb deze nog niet nodig gehad.

ca uit: noord-scharwoude

27-02-2018

Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Een geweldige staalkachel zelfs nu het stevig vriest is het snel warm in de kamer en keuken en in combinatie met zonnepanelen en een paar warmte panelen gebruiken we helemaal geen gas meer .

Wim uit: Lelystad

16-01-2018

Prettigcontakt gehad.

th uit: gemert

15-01-2018

Ervaring met: Batirad Radiatoren

Prima product, goed service.

WJM uit: Maastricht

9,8

Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Ik gebruik de Heat Save straalkachel als hoofdverwarming. Gebruikt dan wel behoorlijk wat energie, maar met hulp van voldoende zonnepanelen is het leuk om op deze manier te stoken. De warmteafgifte is geweldig. Heb een redelijk grote woonkamer van ruim 35 m2, waarbij ik de CV installatie sinds de aanschaf van Heat Save niet meer heb aangezet. Heat Save stookt mijn woonkamer op tot ruim 21,5 graden. Mijn Gasverbruik is hierdoor aanzienlijk teruggebracht, zelfs meer dan 75%. Gas wordt de komende jaren alleen maar duurder, dus elektrisch stoken met mijn Heat Save is voor mij erg lucratief en milieubewust want ik wek mijn eigen energie op die ik ook weer verbruik, daarbovenop verbruik ik 75% minder gas. Dus heeft u zonnepanelen, investeer een klein bedrag in een Heut Save straalkachel, welk wellicht al binnen 1 seizoen wordt terugverdiend.

ria uit: KERKRADE

9,8

HIJ IS VLUG WARM EN VOOR GEBRUIK IDIAAL

Peter uit: Eefde

Ervaring met: Batirad Radiatoren

Wij hadden een hele oude cv installatie die het in huis niet behaaglijk kreeg. We hebben nu overal Batirad radiatoren en het is nu eindelijk behaaglijk warm.
De radiatoren zijn mooi om te zien en, zeker in verhouding tot onze oude radiatoren, klein van formaat.
Het is nu ook mogelijk om in elk deel van het huis de temperatuur apart te regelen. Wij zijn heel tevreden met de Batirad radiatoren!

Jan uit: Broeksterwald

08-01-2018

Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Zeer veel warmte in zeer korte tijd, geluidloos (alleen eerste circa 30 seconden wat geluid niet storend).
Warmte is echt net als een houtkachel. Zou niet meer zonder willen.