Beoordelingen Heat Save

Adriaan uit: Wilhelminadorp

25-09-2017
5,8

Ervaring met: Batirad Radiatoren

Alleen nog maar ervaring gehad met de werking van de radiatoren in de maanden maart, april en september 2017. Dus is de kwaliteit van het toestel en de warmteafgifte nog niet echt te beoordelen. De kwaliteit hangt mede af van de stroomafname in de koudste tijden van het jaar. En daar heb ik nog geen zicht op. De levering van de materialen heeft veel knelpunten gegeven. Na afwikkeling hebben we nu toestellen, die we allemaal afzonderlijk hoger/lager moeten zetten. En dat wilden we juist voorkomen. Kortom; daarom de verklaring van de lagere scores

Piet uit: Teteringen

10-09-2017

Behaaglijke warmte, gemakkelijke bediening
Kan het energieverbruik moeilijk bepalen

Gijs uit: Waalwijk

10-09-2017

Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Lekker licht maar een handvat om te rijden zou handig zijn. Verder een enorme warmteafgifte. Daar hebben we hem ook voor aangeschaft . Voornamelijk voor haar !

G uit: Schellinkhout

08-09-2017

Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Heat Save ziet er mooi uit en als bij verwarming is het zeer aangenaam en snel warm

Hans uit: Doornenburg

08-09-2017

Ervaring met: Heat Save Straalkachel

fijne kachel, 1 nadeel je kunt de kachel niet instellen op bijv 20 graden. Je moet eerst de temperatuur die je wilt, bereiken en dan even draaien aan de knop zodat de thermostaat zorgt dat het deze temp blijft.
Wat betreft verbruik heb ik nog geen zicht op.

A.C. uit: Oosterhout

06-09-2017

Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Een prettige warmte en onze gas rekening was stukken lager

Jan uit: Zutphen

06-09-2017

Ervaring met: Heat Save Straalkachel

We gebruiken de kachel als bijverwarming op koudere avonden in herfst en voorjaar. Hoeven we de cv niet op te stoken en kan mijn vrouw heerlijk in de straling van de warmte zitten.

Nico uit: Breda

Ervaring met: Batirad Radiatoren

We kochten zowel Radiatoren als een straal kachel. Beiden functioneren uitstekend. Ons vakantiehuis is volledig verwarmt door Heat Save en voelt heel comfortabel.

Liesbeth uit: Zevenaar

Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Geweldig fijn kacheltje. Zeker als je even thuis bent of komt, is het heerlijk vlug warm,zonder weinig kosten!

C uit: Houten

6,4

Een mooi toestel...
Prettige bij verwarming.
Toch verwarmt hij minder dan wij gedacht hadden.
Ook dat de kachel 15 min brandt en 15 min niet gaat niet op. Het is meer 15 min branden en 7/8 min niet.. Dit betekent dat het stroomverbruik fors hoger is dan wij verwacht hadden.
Alles bij elkaar een aardige bij verwarming maar niet wat wij verwacht hadden.