Beoordelingen Heat Save

Prettigcontakt gehad.

th uit: gemert

15-01-2018

Ervaring met: Batirad Radiatoren

Prima product, goed service.

WJM uit: Maastricht

9,8

Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Ik gebruik de Heat Save straalkachel als hoofdverwarming. Gebruikt dan wel behoorlijk wat energie, maar met hulp van voldoende zonnepanelen is het leuk om op deze manier te stoken. De warmteafgifte is geweldig. Heb een redelijk grote woonkamer van ruim 35 m2, waarbij ik de CV installatie sinds de aanschaf van Heat Save niet meer heb aangezet. Heat Save stookt mijn woonkamer op tot ruim 21,5 graden. Mijn Gasverbruik is hierdoor aanzienlijk teruggebracht, zelfs meer dan 75%. Gas wordt de komende jaren alleen maar duurder, dus elektrisch stoken met mijn Heat Save is voor mij erg lucratief en milieubewust want ik wek mijn eigen energie op die ik ook weer verbruik, daarbovenop verbruik ik 75% minder gas. Dus heeft u zonnepanelen, investeer een klein bedrag in een Heut Save straalkachel, welk wellicht al binnen 1 seizoen wordt terugverdiend.

ria uit: KERKRADE

9,8

HIJ IS VLUG WARM EN VOOR GEBRUIK IDIAAL

Peter uit: Eefde

Ervaring met: Batirad Radiatoren

Wij hadden een hele oude cv installatie die het in huis niet behaaglijk kreeg. We hebben nu overal Batirad radiatoren en het is nu eindelijk behaaglijk warm.
De radiatoren zijn mooi om te zien en, zeker in verhouding tot onze oude radiatoren, klein van formaat.
Het is nu ook mogelijk om in elk deel van het huis de temperatuur apart te regelen. Wij zijn heel tevreden met de Batirad radiatoren!

Jan uit: Broeksterwald

08-01-2018

Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Zeer veel warmte in zeer korte tijd, geluidloos (alleen eerste circa 30 seconden wat geluid niet storend).
Warmte is echt net als een houtkachel. Zou niet meer zonder willen.

Lonneke uit: Schijf

08-01-2018

Ervaring met: Heat Save Straalkachel

De 1800 wat straalkachel wordt gebruikt in een praktijkruimte en ook de klanten zijn enthousiast over de warmte die de kachel afgeeft.

Linda uit: Eindhoven

06-11-2017

Ervaring met: Heat Save Straalkachel

Heerlijke en vooral snelle warmte! Ik verwarm nu niet meer meteen het hele huis maar alleen de woonkamer. Geen storende factor in de huiskamer, stabiel, makkelijk verplaatsbaar en goed in te stellen temperatuur. Tip: een gebruiksaanwijzing zou er wel bij mogen.

Adriaan uit: Wilhelminadorp

25-09-2017
5,8

Ervaring met: Batirad Radiatoren

Alleen nog maar ervaring gehad met de werking van de radiatoren in de maanden maart, april en september 2017. Dus is de kwaliteit van het toestel en de warmteafgifte nog niet echt te beoordelen. De kwaliteit hangt mede af van de stroomafname in de koudste tijden van het jaar. En daar heb ik nog geen zicht op. De levering van de materialen heeft veel knelpunten gegeven. Na afwikkeling hebben we nu toestellen, die we allemaal afzonderlijk hoger/lager moeten zetten. En dat wilden we juist voorkomen. Kortom; daarom de verklaring van de lagere scores

Piet uit: Teteringen

10-09-2017

Behaaglijke warmte, gemakkelijke bediening
Kan het energieverbruik moeilijk bepalen