Beoordelingen HD Solar

Rene uit: Asten

28-11-2017

Guido uit: Someren

27-11-2017

Snelle levering, uitstekende kwaliteit en zeer concurrende prijs!

Hans uit: Mierlo

09-11-2017

Alles keurig geïnstalleerd. Nette monteurs van HD Solar en een elektricien die weet wat er moet gebeuren. Goede onderlinge samenwerking.

Peter uit: Helmond

11-10-2017

Mijn installatie bestaat uit 22 Solar Frontier panelen met Solar Edge omvormer en Solar Edge optimizers. Ondanks dat een deel van de panelen (8 stuks) op het oosten geplaatst werd behaalt de installatie van de 3.740 WP een rendement van 97 % over 2 jaar. Ik ben dan ook meer dan tevreden.

Jasper uit: Nuenen

02-10-2017

Ik ben zeer tevreden over de ervaring die ik heb gehad met HD Solar uit Someren. Ze zijn erg behulpzaam en willen je niet iets verkopen en wegwezen. Ze zijn sterk in advies en belichten de positieve en negatieve aspecten over de gehele installatie. Ze zijn klantvriendelijk en elke vraag wordt beantwoordt. Je voelt je geen zeikerd als je op vragen terug komt die toch niet duidelijk zijn.
De installatie werd vakkundig uitgevoerd. Het waren nette werklui. Dat zag je aan de manier van werken, communiceren maar ook gewoon hoe de werkbus er van binnen uit zag.
Ook de financiële afwikkeling met de belastingdienst wordt uit handen genomen.
Top gedaan HD Solar.
Voor een eventueel volgend project zal ik jullie zeker aanbevelen.
Ik ben bij jullie terechtgekomen via de onafhankelijke mensen van Slim wonen.

Lilian

02-10-2017

Het begon al goed met de informatie tijdens het (verkoop) gesprek. No-nonsense en doen wat er beloofd werd. Ondanks dat ik vaak belde met vragen, was iedereen altijd vriendelijk en werd er ook de tijd genomen voor me. Met de jongelui die de panelen legden hadden we ook een klik. Hardwerkende gasten die ruim op tijd aanwezig waren. Eerst beginnen met werken en toen pas koffie die ik al klaar had, duidelijk uitleggen wat ze hebben gedaan en beleefd waren. Ook de elektricien was geen flauwe gast en heel deskundig. Totaalplaatje klopte dus helemaal! Wij zijn blij.

toon uit: mierlo

29-09-2017

GOED.

john uit: echt

28-09-2017
8,2

zeer goed, en een gewldig team dat bij ons de panelen heeft gelegd. deze hadden een goede samen werking/
renee heeft alles goed verzorgd.

Annelies uit: Helmond

27-09-2017

Een hele prettige samenwerking ervaren. In overleg werden de panelen geplaatst in het intakegesprek; het oog wil ook wat. Kortom; zeer positieve ervaring.

H uit: Eindhoven

05-07-2017

Na het bekijken van diverse bedrijven kwam ik uit bij hdSolar. Een deskundig iemand kwam de situatie opnemen met een gesprek die niet alleen vertelde maar ook luisterde. De keuze was snel gemaakt. Op de afgesproken dag kwam er een vakkundige ploeg mensen die ook plezier in het werk hadden. Ook een professionele electro man. Met alle geduld werden de panelen en toebehoren gelegd. Het is een aanrader om met HD Solar in zee te gaan.