Beoordelingen HD Solar

• Kwaliteit 9,1
  • Service 9,2

Mike uit: Mierlo

18-05-2018

Via mensen uit de buurt kreeg ik de tip om contact op te nemen met HDSolar. In de showroom geweest, panelen en omvormers bekeken en een goed advies ontvangen. Op afgesproken datum en tijd zijn de panelen geplaatst. 1 paneel lag te lang in de schaduw. Contact gehad om deze te verleggen. Dat was geen probleem en nu heb ik optimaal rendement van mn panelen. Ik raad HDSolar zeker aan. Goede service, advies en monteurs!

Ger uit: Valkenswaard

07-05-2018

Heel fijn bedrijf. Goede voorlichting en kwaliteit, scherpe prijs, snelle levering en plaatsing. Zeer prettig montageteam met leuke gemotiveerde medewerkers. Goede uitleg en supersnel en netjes geplaatst. Heel erg tevreden!

Frank uit: Weert

01-05-2018
9,8

Zeer positief. Van eerste info tot advies op locatie. De installatie en afhandeling was zeer snel en netjes. Ook de nazorg omtrent teruggave BTW was zeer goed geregeld. Precies wat ik zocht omdat ik geen zin had in een onduidelijke papierwinkel. Dus nogmaals dank!

Leo uit: Melderslo

16-03-2018

goede voorlichting
super montage de jongens hadden er echt zin in en waren goed gemotiveerd.
afspraken worden goed nagekomen.
voor ons een topper

Guus uit: Someren

13-03-2018

Goede prijs en goede installateurs
Heel tevreden !!👍

Mike uit: Ospel

01-03-2018

Vandaag 1 jaar onze panelen.
Beloofd werd 90% rendement.
Het werd ruim 97%!
Top installatie.

p uit: mierlo

21-02-2018
4,4

Problemen worden niet opgelost. Na klachten over een niet weekend paneel na diverse telefoontjes nog steeds niemand gezien.

Jurgen uit: Berlicum

20-12-2017

Vriendelijk personeel. Geweldige kwaliteit van de panelen. Wij zijn er erg blij mee.

H uit: p

19-12-2017

Mien uit: Someren

18-12-2017

Zoals hierboven aangegeven in rapportcijfers.