Beoordelingen HD Solar

• Kwaliteit 9,1
  • Service 9,4

H uit: Eindhoven

05-07-2017

Na het bekijken van diverse bedrijven kwam ik uit bij hdSolar. Een deskundig iemand kwam de situatie opnemen met een gesprek die niet alleen vertelde maar ook luisterde. De keuze was snel gemaakt. Op de afgesproken dag kwam er een vakkundige ploeg mensen die ook plezier in het werk hadden. Ook een professionele electro man. Met alle geduld werden de panelen en toebehoren gelegd. Het is een aanrader om met HD Solar in zee te gaan.

Fred uit: Someren

04-05-2017
9,6

Een perfecte service heb ik ervaren. Afspraken werden goed nagekomen en een super snelle en goede installatie.

Jacqueline uit: Rosmalen

01-05-2017

top, ook de nazorg/service!

Theo uit: Asten

24-04-2017

wij zijn zeer tevreden over HD Solar
goed advies
goed personeel
alles netjes afgewerkt

Bert uit: Helmond

23-04-2017

Het traject is nog niet helemaal afgerond (het papierwerk is nog in volle gang), maar tot heden super.

Sies uit: Lierop

21-04-2017

Tot in de kleinste details netjes afgewerkt. Kundige en vriendelijk moneus. Laten alles erg netjes achter.

Louis uit: Bakel

21-04-2017

Na 3 uurtjes was ik aan het terug leveren aan het net

Klaas uit: Heel

20-04-2017
9,8

Opdracht snel uitgevoerd. Goede uitleg, support etc. Opmerkingen de dag na plaatsing meteen opgelost en zelfs voor een geringe vergoeding de binnenkant van het dakraam dat in het PV ligt afgetimmerd. En ook meteen zonneschijn geleverd, als dat maar zo blijft. Met vriendelijke groeten weerman KD.

jose uit: geldrop

05-04-2017

super tevreden
zeer efficient.

John uit: Landgraaf

21-03-2017

Offerte en telefonisch overleg was prima.
Bij plaatsing bleek dat er verkeerd montagesysteem was meegenomen. Dit meteen gemeld. Werd meteen overlegd met kantoor en nieuwe afspraak ingepland. Daarna naar tevredenheid gemonteerd conform offerteaanvraag.