Beoordelingen HBM-Machines

• Assortiment 8,8

Peter uit: Alphen aan den Rijn

12-04-2019
3,8

Voor de tweede keer vanuit Alphen naar HBM machines gereden. Maar door wederom een drukke avondspits pas 16.30 uur binnen in de showroom. Verkoper was in gesprek met een klant en pas toen hij klaar was en wij informatie wilde vergaren zij deze doodleuk nog 4 min. en de winkel gaat sluiten! Waarop ik toch nog een vraag stelde en deze verkoper op een afstand van 20 meter alleen met een ja of nee wilde antwoorden ivm sluiting van de winkel. Ik snap dat iedereen na een dag werken naar huis wil maar 17.00 uur is ook wel vroeg voor een winkel en zeker omdat HBM ook geen koopavond heeft. NB: we waren op tijd binnen en je zou toch verwachten dat je fatsoenlijk geholpen mag worden!

Texelsun Mechanisatie uit: Den Burg

10-04-2019

Groot assortiment, gunstige prijzen. Levertijd laat soms nog wel ruimte voor verbetering; mensen verwachten tegenwoordig dat voorraadartikelen binnen 24 uur geleverd worden.

Liesbeth uit: Zwijndrecht

01-04-2019
2,6

Ik heb nu 2 ervaringen waar ik ontevreden over ben.
1. Ik vroeg hulp in de zelfbedieningszaak van HBM. Ik had een lijst met spullen die ik moest halen. Ik ben verder niet bekend met de technische onderdelen. Ik vroeg hulp en kreeg wel het pad aangewezen. Maar toen ik vroeg of ze wilde helpen om het goede artikel te vinden, zei ze dat het een zelfbedieningszaak was en dat ik het zelf moest zoeken. Uiteindelijk heeft ze wel geholpen, maar ik vond het een beetje een absurd antwoord.

2. Ik wil even verifieren of het goed komt met onze bestelling. ik moet even weten of ik op tijd gebeld wordt, zodat ik op tijd bij ons nieuwe pand aanwezig kan zijn. Maar ik krijg alleen maar een bandje.

3. ik heb op LinkedIn gezocht naar directieleden om te laten weten dat ik ontevreden ben over de bereikbaarheid. Maar geen directielid heeft kennelijk een LinkedIn profiel.

4. ik zou het echt fijn vinden als ik een niet geautomatiseerde reactie krijg op het delen van deze ervaring. ik denk niet dat dit gaat gebeuren.

T. uit: Maasdijk

01-04-2019
2,8

Communicatie is bijzonder slecht, je kunt op geen enkele manier iemand aan de telefoon krijgen.
je kunt op deze manier een fout die door HBM wordt gemaakt niet op een normale manier communiceren.
laat staan als je iets met garantie hebt.
dus wat mij betreft een hele dikke onvoldoende!!!!!

Evert uit: Zoeterwoude

31-03-2019
4,2

Mijn god, we zijn een week verder en nog geen pakket in huis.
HBM was een mooie zaak, maar dat versturen kunnen ze beter niet niet doen. Wat een drama. Wel beloven ze dat het pakket snel komt.

Ik raad iedereen af om hier iets te bestellen.

Cas uit: Winkel

05-03-2019
6,2

Op klacht wordt ontwijkend gereageerd. Snappen het denk ik niet.
Leveren snel maar foutieve toesturing corrigeren...............
Jammer. Zou meer serieuze behandeling verwachten.

ed uit: teuge

27-02-2019
2,6

Eric uit: Dordrecht

12-02-2019
2,8

Wordt steeds gesproken vanuit de 'Wij'-vorm. Telefoontje is onmogelijk, een mailtje wel, antwoord 48u later, repliek, antwoord 48u later, bijkomende vraag... antwoord 48u later.... Mja... dan stopt het. Communicatie laat de wensen over... Het woord 'klant', 'Vraag', 'Oplossing' is nooit gebruikt. ... zonet € 21.500 elders uitgegeven. Het zal te min zijn geweest...

Normaal is de klant koning... als je het niet meer nodig hebt... de winkel Keizer!

Geen aanrader! Geen Service!

sjaak uit: Helden

09-02-2019
7,4

Gewoon oke

Marion uit: Sliedrecht

30-01-2019
1,0

Een bedrijf wat niet per telefoon wil communiceren. Hoe klantonvriendelijk wil je het hebben. Als je het toch probeert, (je verspeelt je tijd) kom je in een vragenvuur terecht van de computer en op het eind komt de boodschap: We communiceren alleen per e-mail.
Zeer slecht! Voor mij een reden om verder te zoeken.