Beoordelingen HBM-Machines

• Vakmanschap 8,1
  • Assortiment 8,8

21-01-2019
9,6

Heb al heel wat machines gekocht en ben zeer tevreden.
Dienst na verkoop zeer tevreden.
Dit is echt een snoepwinkel voor mij, al een geluk dat het zo ver gelegen is, zou er alle dagen staan.

Wim uit: Oudenbosch

20-01-2019

Ondanks een paar keer pech met mijn 12" Verdikbank,is hij weer goed gemaakt.
De service bij HBM blijf ik goed vinden,communicatie vind ik altijd snel.
Mensen aan de balie vind ik erg vriendelijk altijd.

2,4

In ieder geval Geen onbekwame of onbeschofte verkopers naar beurzen sturen met de naam HBM op hun jasjes.
De lange slanke blonde man die mij geholpen heeft met en set helicoils o.a. op de autotroon beurs te Rosemalen afgelopen zat. 12 jan 2019, is alles behalve een goede verkoper. Zoals ik HBM medewerkers al jaren ken op beurzen en in Moordrecht showroom, hebben ze over het alg. goed verstand van zaken, deze jonge man absoluut niet. Op een paar makkelijke vragen, over 2 producten die hij stond te verkopen, gaf hij een voor een verkeerde aantw. op, (ik moest ondertussen op internet spieken voordat ik besloot de spullen te kopen). Ik heb deze “verkoper” wel geadviseerd om zich ietjes te verdiepen in HBM portfolio, maar dat vond hij niet leuk: ik kreeg meteen een felle reactie en een grote mond: ik werd voor de aanwezige publiek, door deze HBM verkoper met alle namen geroepen....
Ik kon hem ook niets besparen voor de aanwezige klanten en publiek. Geen leuk ervaring dus.
Kortom ik kom op beurzen al 30 jaar, ik heb dit nooit meegemaskt in NL of daarbuiten, ik heb mijn werkplaats vol hand-tools, elek. pneuma. gereedshappen van HBM en ik krijg deze speciale behadeling met spullen van HBM in mijn handen. Nou HBM bedankt voor de leuke ervaring.
Ik ga binnenkorts bij HBM met dhr. Buitelaar praten, ik denk niet dat dit de manier is om met klanten om te gaan, ook is HBM groot en internationaal bedrijf geworden dit deugt gewoon Niet.
HBM zou haar klanten ook tel. Te woord kunnen staan of niet? Waaroom alleen via de mail? Erg onpersoonlijk vind ik.

2,4

De lange slanke blonde man die mij geholpen heeft met en set helicoils o.a. op de autotroon beurs te Rosemalen afgelopen zat. 12 jan 2019, is alles behalve een goede verkoper. Zoals ik HBM medewerkers ken op beurzen of in winkel in Moordrecht al jaren, hebben over het alg. goed verstand van zaken, deze jonge man absoluut niet, op een paar makkelijke vragen over 2 producten die hij stond te verkopen, gaf hij een voor een verkeerde aantw., (ik moest ondertussen op internet spieken voordat ik besloot de spullen te kopen). Ik hem deze “akkelige verkoper” wel geadviseerd om zich ietjes te verdiepen in HBM portfolio, dat vond hij niet leuk: meteen een felle reactie, ik werd voor de aanwezige publiek, door deze HBM verkoper met alle namen geroepen.... Ik kon hem ook niets besparen voor de aanwezige klanten en publiek.

Klaas uit: Lisse

17-01-2019

Nette machines voor een goede prijs,
prettig dat er veel uit voorraad leverbaar is

Wil uit: Boskoop

16-01-2019
5,7

Tel. onbereikbaar ( vorm van arrogantie )
Aan de achterkant deuren voor chauffeurs met bel ernaast bij laaddok komt niemand kijken ????!!???
gekocht straalkast HELAAS alleen in ZWARTE uitvoering te verkrijgen , onbegrijpelijk , als je al het licht nodig hebt om te zien waar je straalt Zit nog in kist ( kunnen jullie niet nog een grootte straalkast voor mij maken in de traditionele licht grijze kleur , dan laat ik hem in de kist zitten en later omruilen
graag een reactie mob. 0622968515

Jo uit: Waddinxveen

14-01-2019

Veel en goed gereedschap tegen scherpe prijzen.
Aardig personeel, die behulpzaam zijn en verstand van zaken hebben.
Machines zijn niet van de allerbeste kwaliteit, maar daar is de prijs ook naar.

Menzo uit: Gouda

10-01-2019

remco uit: vledder

08-01-2019
1,0

Werkelijk een DRAMA een machine van € 1500 besteld , ook nog een 5 tientjes verzendkosten moeten betalen op 2 januari besteld op de 7e nog steeds niet geleverd.
Per telefoon niet bereikbaar, Werkelijk schandalig

Jos uit: Rossum

05-01-2019
5,8

Communicatie duurt veel te lang
fout herstellen duurt ook veel te lang
vraag om iets , je hoort niks