Beoordelingen Hazekamp Parket

Froukje Snoeren uit: De Bilt

05-12-2017

Kitty uit: Amsterdam

16-11-2017

Deskundige en vriendelijke partij, raad ik zeker aan! Marcel heeft mijn vloer weer helemaal in nieuwstaat gekregen na een leidingwateroverstroming met een donkere verkleuring als gevolg.

fam. Dijkgraaf uit: De Bilt

07-11-2017

Onze 23 jaar oude eikenhouten vloer heeft een metamorfose ondergaan!
We zijn heel tevreden!
Vakmanschap!

Schoeman uit: Bilthoven

22-10-2017

Hazekamp Parket heeft onze 13 jaar oude eiken parketvloer prachtig en zeer netjes gerenoveerd: plinten verwijderd, geschuurd en 3x gelakt met een mooie matte lak. Plinten keurig teruggeplaatst, het is zelfs mooier dan 13 jaar geleden, wij zijn er erg blij mee.

Fam. de Leeuw uit: Bilthoven

13-10-2017
9,6

Marcel heeft ons erg goed en deskundig advies gegeven. Fijn dat alles op korte termijn gedaan kon worden. Onze houten vloer ziet er weer als nieuw uit!! Zeker een aanrader!

Frits en Wendie uit: Vleuten

05-10-2017

Hazekamp heeft een prachtige vloer gelegd en is zeer betrokken en klantgericht. Snelle service en alle afspraken perfect nagekomen.

Van Jaarsveld uit: Bolthoven

21-07-2017
8,1

Lia Thijs uit: Bilthoven

18-07-2017

Zeer tevreden over het hele traject. Er wordt actief mee-
gedacht en geadviseerd. Prettig contact met planner en uitvoerder. Het resultaat heeft mijn verwachtingen overtroffen. Zo mooi geworden!!

Ria Porton uit: Bilthoven

15-06-2017

Vakkundig gelegde vloer. Problemen die niet voorzien waren zijn ter plaatse opgelost zonder extra kosten. Alle afspraken zijn nagekomen.

O Maarschalkerweerd uit: Utrecht

15-05-2017
9,9

Mijn massieve eiken houten vloer is weer als nieuw na het schuren en in de olie zetten door Dhr Hazekamp.Twijfels omtrent de kleur van de olie maar een perfect advies gekregen en superblij met het resultaat.