Beoordelingen Haverkamp Deventer

H uit: Deventer

20-04-2018
2,8

Sloten en beveiliging

hoezo sleutels specialist..het verzoek, een batterijtje vervangen van mijn autosleutel werd schamper van de hand gedaan met. " zo'n batterij ga Ik echt niet vervangen dat zul je mooi zelf moeten doen??" En tot ziens...Ik stond weer buiten. Wat een service.

F. uit: Warnsveld

11-04-2018

Deuren en beslag

Vakkundige uitleg voor de aankoop en ook keurig ingemeten en geplaatst. Zeer tevreden.

Affie/Maarten uit: Schalkhaar

07-04-2018
8,1

Sloten en beveiliging

Snelle en adequate handeling aangaande deurkruk+slot

Jan uit: Zwolle

Kasten en meubels op maat

Positief, zowel qua produktkwaliteit als vakmanschap

Joost uit: Apeldoorn

Kasten en meubels op maat

Super mooie op maat gemaakte kast samengesteld met een vriendelijke en vakkundige medewerker, hij dacht met alles top mee! Plaatsing volgens afspraak en op tijd, ook deze 2 mensen wederom vriendelijk en vakkundig, resultaat nog mooier dan op de foto! Wij zullen hier in de toekomst zeker nog eens iets kopen! Groeten Joost

Herman uit: Bathmen

7,8

Deuren en beslag

Best tevreden, echter de toiletdeur hangt niet feilloos. Bovendien betaalde ik voor beslag, echter de bestaande paumelles zijn gebruikt.
Toch vind ik Haverkamp een mooi bedrijf, met prima producten en vakmanschap. Bij een verdere eventuele vervanging van deuren en beslag doe ik wederom zaken met Haverkamp. Ondanks eerdergenoemde feilen

Rob uit: Deventer

9,9

Sloten en beveiliging

Ik ben zeer tevreden hoe ze hebben gewerkt.Alles netjes de rommel opgevangen op het zeil wat ze bij hun hadden.

Frans uit: Deventer

Elly uit: ZUTPHEN

10-03-2018
7,5

Kasten en meubels op maat

In de winkel werd mij verteld dat de montage 2 uur zou duren. De 2 monteurs waren er om 10 uur en vertrokken om half 5. Daarbij wel vermeld dat 1 monteur direct weer weg moest om 10 uur. Kwam voor de lunch wel weer terug. Eigenlijk 1,5 monteur dus.