Beoordelingen Haverkamp Deventer

• Service 8,6

uit: Soest

22-09-2017

Sloten en beveiliging

Zeer vakbekwaam en klant vriendelijk personeel.
Aanrader!

sophie uit: Epse

18-09-2017
7,8

Deuren en beslag

Zijn blij met de deur maar klemt wel een beetje.

M uit: Deventer

15-09-2017

Kasten en meubels op maat

Dit was onze 2e kast die gekocht hebben. Prettig personeel en overzichtelijke winkel

Frans uit: Bathmen

14-09-2017

Kasten en meubels op maat

De op maat geleverde inbouwkast ziet er prima uit en is vakkundig geplaatst. Mag misschien niet de goedkoopste zijn, maar kwaliteit mag wat kosten.

Wim uit: Heveadorp

13-09-2017
1,8

Sloten en beveiliging

Op vrijdagochtend gebeld om te checken of sloten op voorraad waren. Meteen besteld en zou zaterdag geleverd worden. Het is nu woensdag en heb nog steeds niets ontvangen en het is onbekend wanneer wel geleverd gaat worden. Je woord allesbehalve klantvriendelijk te woord gestaan. Belafspraken worden niet nagekomen. Haverkamp verschuilt zich achter DHL. Ik kan ook zelf gaan bellen met DHL als ik wil terwijl ik niet eens een werkende tracking code heb.
Ver beneden pijl, eerste en laatste keer. Advies, niet mee in zee gaan, bestel uw spullen elders.

G. uit: Raalte

19-07-2017
7,9

Kasten en meubels op maat

Goed bevallen. Goed om eerst in de showroom rond te kijken naar wat er staat en mogelijk is. Goed geholpen bij het uitzoeken. Plaatsen is prima verlopen en ben zeer blij met mijn kast.

Chris uit: Zwolle

19-07-2017
8,1

Kasten en meubels op maat

Prima bedrijf. Goede monteurs. Goed werk afgeleverd.

D.J.M. uit: Deventer

16-07-2017

Kasten en meubels op maat

We zijn heel tevreden met onze kasten.

Harold uit: Deventer

15-07-2017
8,2

Deuren en beslag

Deuren e.d. prima advies, plaatsing etc. We zijn supertevreden met het eindresultaat.
De afspraak was dat e.e.a. tegelijk zou worden gemonteerd met een beveiligingssysteem, maar dat bleek toch een extra afspraak te worden. De montage daarvan zou ik als matig beoordelen (monteur 2x veel later (uur/half uur) dan afgesproken, plug-and-play duurde bijna de hele dag - wel uiteindelijk opgelost). Deze ervaring is niet in de score hierboven meegenomen.

N.J. uit: Nijverdal

10-07-2017
7,9

Kasten en meubels op maat

adviezen waren heel realistisch en deskundig.