Beoordelingen Haverkamp Deventer

• Betrouwbaarheid 8,6
  • Service 8,6

Ingrid uit: Twello

Deuren en beslag

De kennis en deskundigheid vd verkoper werd tijdens het uitzoeken vd de deuren gelijk duidelijk. Wat ik als klant ook altijd als zeer aangenaam ervaar, is wanneer een verkoper zich niet met jouw budget bemoeit, door je het duurste proberen aan te smeren. Dat was hier gelukkig totaal niet aan de orde. Duidelijke uitleg en uitstekende service.
Wat het plaatsen en afhangen van onze 3 buitendeuren, hebben we eenzelfde ervaring.
Er is door de 2 vakmannen secuur en zorgvuldig gewerkt en het werd mij al snel duidelijk dat zij de (over)last voor mij zoveel mogelijk wilden beperken.
Daarnaast vind ik het erg prettig te merken dat er een bepaalde bescheidenheid bij de vakmensen is, zodat ik mij geen gast in mijn eigen huis hoef te voelen. Wederom was hier geen sprake van. Twee vriendelijke heren, die prima werk hebben geleverd.
Nu hoop ik echt, dat ik voorlopig geen nieuwe buitendeuren nodig heb, maar voor binnendeuren kom ik graag terug.

Stefan uit: Apeldoorn

Deuren en beslag

Contact en service zijn prima! Afspraken worden nagekomen, iets wat in deze tijd steeds minder gebeurt! De mannen hebben perfect werk geleverd en waren ook zeer bekwaam. Wij hebben het als zeer prettig ervaren en zijn super blij met onze mooie stoere deuren en beslag! Wij zullen jullie ook zeker aanraden bij onze familie en kennissen! Nogmaals bedankt!

Helga uit: Deventer

Mirjam

Roel uit: Woudsend

8,2

H uit: Weerselo

01-05-2018

Sloten en beveiliging

Goede service en correcte levering

H uit: Deventer

20-04-2018
2,8

Sloten en beveiliging

hoezo sleutels specialist..het verzoek, een batterijtje vervangen van mijn autosleutel werd schamper van de hand gedaan met. " zo'n batterij ga Ik echt niet vervangen dat zul je mooi zelf moeten doen??" En tot ziens...Ik stond weer buiten. Wat een service.

F. uit: Warnsveld

11-04-2018

Deuren en beslag

Vakkundige uitleg voor de aankoop en ook keurig ingemeten en geplaatst. Zeer tevreden.

Affie/Maarten uit: Schalkhaar

07-04-2018
8,1

Sloten en beveiliging

Snelle en adequate handeling aangaande deurkruk+slot

Jan uit: Zwolle

06-04-2018

Kasten en meubels op maat

Positief, zowel qua produktkwaliteit als vakmanschap