Beoordelingen Haverkamp Deventer

7,9

Harry uit: Lochem

03-08-2018

Deuren en beslag

Stuur de dinerbon maar vast op. De mannen hebben perfect werk geleverd. Waren zeer toegankelijk en aardig. Het was voor hen de 1e keer dat ze zulke hoge opdekdeuren gingen afhangen in metalen kozijnen. Is uitstekend gelukt door extra opzetpaumellen te plaatsen. Mooi resultaat. Ook met Wout hadden we een prima contact. Het bedrijf inmiddels bij vrienden en kennissen aangeprezen.

Anne uit: Gorssel

02-08-2018

Deuren en beslag

Goed bedrijf , aardige mensen , houden zich aan de afspraken . Ben tevreden : moooie voordeur , goed gemonteerd .

Martine uit: Deventer

17-07-2018
7,9

Sloten en beveiliging

Vandaag bezoek gehad van monteur die mij uitleg heeft gegeven over het vervangen van mijn oude voordeurslot. Dit heeft hij rustig en duidelijk gedaan, zodat ik helemaal weet waar ik aan toe ben. Bijzonder klantvriendelijk!

Annet uit: Gorssel

14-07-2018

Kasten en meubels op maat

Service prima. Communicatie zou wat vriendelijker kunnen. Offerte werd niet volgens tijdafspraak gestuurd. Bij nabellen werd er bijv. geen excuus gemaakt. De installateurs hebben prima werk geleverd maar komen ook niet heel vriendelijk over. Maken niet echt de indruk dat ze er plezier in hebben maar kan ook zijn dat ik te veel verwacht??

Sonja uit: Broek in Waterland

14-07-2018

Sloten en beveiliging

De eerste levering van ons Nemef Assa Abloy Entr systeem verliep al vlekkeloos. Na anderhalf jaar ging echter het fingerprint systeem stuk. Kreeg vrijwel direct contact via de mail, het fingerprint systeem opgestuurd, deze werd dezelfde week al ingeruild. Dus ook de nazorg/garantie is perfect!

jeroen uit: Diepenveen

05-07-2018
7,5

Kasten en meubels op maat

Goed geholpen ook met de keuze en mogelijkheden.

Plannen was lastig maar daar is goed mee omgegaan

A.A. uit: DEVENTER

26-06-2018

Deuren en beslag

Vriendelijk personeel. Goede behandeling. Vlot installeren en afwerken van alles.

Ingrid uit: Twello

19-06-2018

Deuren en beslag

De kennis en deskundigheid vd verkoper werd tijdens het uitzoeken vd de deuren gelijk duidelijk. Wat ik als klant ook altijd als zeer aangenaam ervaar, is wanneer een verkoper zich niet met jouw budget bemoeit, door je het duurste proberen aan te smeren. Dat was hier gelukkig totaal niet aan de orde. Duidelijke uitleg en uitstekende service.
Wat het plaatsen en afhangen van onze 3 buitendeuren, hebben we eenzelfde ervaring.
Er is door de 2 vakmannen secuur en zorgvuldig gewerkt en het werd mij al snel duidelijk dat zij de (over)last voor mij zoveel mogelijk wilden beperken.
Daarnaast vind ik het erg prettig te merken dat er een bepaalde bescheidenheid bij de vakmensen is, zodat ik mij geen gast in mijn eigen huis hoef te voelen. Wederom was hier geen sprake van. Twee vriendelijke heren, die prima werk hebben geleverd.
Nu hoop ik echt, dat ik voorlopig geen nieuwe buitendeuren nodig heb, maar voor binnendeuren kom ik graag terug.

Stefan uit: Apeldoorn

19-06-2018

Deuren en beslag

Contact en service zijn prima! Afspraken worden nagekomen, iets wat in deze tijd steeds minder gebeurt! De mannen hebben perfect werk geleverd en waren ook zeer bekwaam. Wij hebben het als zeer prettig ervaren en zijn super blij met onze mooie stoere deuren en beslag! Wij zullen jullie ook zeker aanraden bij onze familie en kennissen! Nogmaals bedankt!