Beoordelingen HAVE Verwarming

• Afspraken nakomen 8,6
  • Nazorg 8,6

Wim uit: Naarden

01-04-2016

Goed bereikbaar. Prima parkeren. Goede ontvangst.
Prima koffie. Duidelijke uitleg.
Geheel tevreden.

uit: Hilversum

15-11-2015
7,6

Was een fijn bezoek aan de showroom. Veel keus en wat betreft hout en gashaarden veel advies gekregen.
Wat we iets minder fijn vonden is dat bijv de pallethaarden op basis van het minder mooie vlammetje al per definitie afvielen. Ook is er niet gesproken over CV haarden, terwijl aan hadden gegeven dat we zo efficient mogelijk met warmte om wilden gaan.

Jan uit: Zeist

24-09-2015

Geert uit: Asten

31-08-2015
9,8

Bijzonder vriendelijk geholpen. Het met mij meedenken over de eventuele mogelijkheden in mijn situatie heb ik zeer gewaardeerd.

Richard uit: Veenendaal

26-06-2015

7,5

Albert uit: Heerhugowaard

25-06-2015

Vooral kijken wij naar de service gevoeligheid van de verkoper. Direct na binnenkomst bevonden wij ons in de subliem ingerichte showroom. De verkoper Wieger hielp ons bijzonder goed. Terwijl hij ons hielp, viel zijn oog op een binnenkomend persoon.Zonder ons daar mee te storen , vroeg hij of deze persoon of hij al werd geholpen. Dat was het geval.Wij werden goed geholpen. Als deze vragenlijst niet was gekomen, hadden wij zeker een brief naar Have gestuurd en daar gewag gemaakt van de klantvriendelijkheid, waarvan akte.m.vr.gr. Albert Nannainga

M uit: Den Haag

19-06-2015
9,5

Fijne uitleg , erg klantvriendelijk

Simon uit: Middelburg

15-06-2015
8,5

Wij zijn zeer goed en degelijk geinformeerd.
Of wij overgaan tot aankoop hangt af van de nog te plaatsen zonnepanelen en de exacte mogelijkheid tot inbouw.
Zodra wij besloten hebben laten wij u dat weten.