Beoordelingen HAVE Verwarming

• Afspraken nakomen 8,6
  • Nazorg 8,6

Christ uit: Erp

11-12-2017

Wij hebben goed advies gekregen en ook hadden ze alle tijd voor ons en erg vriendelijke verkopers en word goed geholpen super bedankt.
Mvg Christ

Tjeerd uit: Twello

28-09-2017

Bij het zoeken van een houtkachel was het bezoek aan HAVE zeker heel nuttig en ook prettig: er was veel te zien en er werd de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden.

Piet uit: Zevenaar

25-09-2017

Voor het eerst zijn wij naar HAVE verwarming geweest in Lunteren via een handelaar, wij werden heel plezierig ontvangen met een heerlijk kopje koffie ect. Persoonlijk aandacht en deskundig advies, wij hebben een
mooie openhaard gekocht. Wij zouden het iedereen aanraden. Top zaak en heel veel keus.

Wilbert uit: Barneveld

18-09-2017
9,9

Meest belangrijke wat mij is opgevallen, is de persoonlijke aandacht / klantvriendelijkheid. Iedereen staat klaar om je te helpen en ze herkennen je als je weer terug komt. Goede positieve en behulpzame sfeer. Erg blij mee!! Blijf die persoonlijke benadering erin houden.

Peter uit: Lunteren

18-09-2017

Wat een geweldige organisatie! Echt oog voor de klant, persoonlijk betrokken. Ik had vrij veel vragen over de werking van onze gashaard. Goede antwoorden en hulp bij het kiezen. Ben super blij met de DruMaestro, zin in de winter!

uit: Strijen

30-04-2017

Bert uit: Strijen

05-03-2017
9,6

De naamborden bij de kachels zouden wel grote mogen zijn.

Nb

01-03-2017

Wij zijn op een zeer prettige en professionele manier geholpen. De medewerker heeft ons passend advies gegeven, nam de tijd en dacht goed mee waardoor wij een goede keuze hebben kunnen maken.
M.a.w. perfect advies op maat!

G.F. uit: Doorn

04-08-2016

In alle opzichten een 9, ook door meedenken, oplossend vermogen resulterend in goede suggesties.

Dank

Gerrit uit: Almkerk

03-08-2016

Deskundige vriendelijke medewerker..! Afspraken nakomen en nazorg ligt nog in de toekomst...kan ik derhalve nog niet beoordelen...