Beoordelingen Hartemink Optiek

• Afspraken nakomen 9,1
  • Snelheid dienstverlening 9,0

Miranda uit: Zeddam

07-07-2017

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting

Positieve ervaring:
Hartelijk binnenkomen en fijn geholpen goede sfeer! Met een vakkundig advies van Herman omgeschakeld van harde naar zachte lenzen. Er word hier de tijd genomen om eraan te wennen zodat het uiteindelijk ook prettig dragen is. Lees/computerbril erbij uitgezocht. Ik was blij verrast dat ik na enkele dagen een telefoontje kreeg dat het allemaal klaar was. Herman en Violette bedankt voor deze snelle service!!

Valerie uit: Nijmegen

16-06-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril

Positieve ervaring:
Niet alleen vakkundig en professioneel, maar uiterst vriendelijk en met goede persoonlijke aandacht voor de klant.
Ze bieden een ruim assortiment aan met een zeer mooie lijn aan brillen, aangeboden in een stijlvolle zaak.

Gerard uit: Doetinchem

06-03-2017
9,9

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, zonnebril

Geweldige optiekzaak!

De begroeting bij binnenkomst alleen al.... je voelt je er gelijk welkom. Weten erg veel van hun vak, moderne apparatuur. Ik ben ook zeer tevreden met mijn nieuwe varilux bril en zonnebril.

Leuk, jong en energiek ondernemers stel!

Geen

M uit: Doetinchem

04-03-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril

Positieve ervaring:
Vriendelijk en gaf vertrouwen...Ik kreeg zo maar twee brillen mee, om thuis te kijken. Mail gestuurd om de bril bij te stellen.

Ronald uit: Doetinchem

04-03-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril

27-12-2016
9,7

Bart uit: Doetinchem

21-12-2016

Positieve ervaring:
Mijn vrouw en ik konden zonder afspraak gelijk worden geholpen. De oogmeting en voorlichting waren professioneel. De Varilux- en leesbril bevallen erg goed en ik zie er heel goed mee. Eerdere ervaring bij een ketenwinkel was me niet goed bevallen. Zeer persoonlijke behandeling bij Hartemink.

geen

kim uit: nijmegen

21-12-2016

Positieve ervaring:
- Herman en Violette zijn betrokken. Ze nemen de tijd voor het meten en geven duidelijke uitleg.
- ze helpen je met het vinden van een goede montuur. Ik twijfelde veel en heb veel modellen op gehad. Ik voelde geen moment bezwaard of opgejaagd.
- er heerst een prettige open, vriendelijke en professionele sfeer.
- Herman en Violette hebben duidelijk verstand van zaken en ik voelde me gelijk vertrouwd in hun handen.
- Herman keek voor me na wat ik nog vergoed kreeg van de zorgverzekering.
- lekker koffie en thee, fijn voor mijn vriend die mee was ;)

Ida Meta uit: Doetinchem

19-12-2016

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

15-11-2016
5,6

Positieve ervaring:
Helaas heb ik geen positieve ervaring bij Hartemink Optiek. Mijn ogen hebben geen standaard afwijking en zijn lastig te meten. Herman heeft zijn best gedaan om het op te lossen, maar het lukt hem niet. 4 paar glazen verder, via de oogarts objectief gemeten met enorme verschillen ten opzichte van de metingen van Herman. Waar je bij andere zaken een keurig pasje meekrijgt met de recepten van de glazen, mag je het bij Herman met een mailtje doen nadat je er meerdere keren om hebt moeten vragen. Al met al een prachtige zaak, met vriendelijke mensen, maar wanneer het wat ingewikkelder wordt dan gemiddeld ben je bij Herman slecht af.

Verbeterpunten/ tips:
Schroom niet om mensen door te verwijzen naar de oogarts en zijn team. Dan komen mensen vervolgens echt wel weer terug om de bril bij jou uit te zoeken.