Beoordelingen Happy Tail

Ton uit: Venray

12-10-2018
9,5

Omschrijving
Wij zijn al ongeveer 18-19 jaar klant bij 'de vrolijke staart' .De eerste 15 jaar met de vorige hond en nu dus weer met een ander hondje. En al die jaren hebben we de kennel altijd ervaren als een prima opvang waar we onze hond met een heel gerust hart heen konden brengen.

Fred uit: Beuningen

11-08-2018

Omschrijving
Voor de tweede keer dit jaar met Simba in Happy Tail geweest.
Veel vakbekwame mensen.
Sociaal gedrag van Simba is nu al met sprongen omhoog gegaan.
Complimenten voor jullie allemaal,en een pootje van Simba
TOT de volgende keer

Luuk en Kelly uit: Heerlen

08-06-2018

Omschrijving
Wij hebben een hond die voor ons geweldig is, maar veel andere vinden hem door zijn kei stoere uiterlijk (en het feit dat het een Duitse Herder is) een beetje imponerend of zelfs eng. Van te voren goed gecommuniceerd met Happy Tail over zijn gedrag, en uit eindelijk hem langs gebracht voor een proef overnachting.

Het is super gegaan, en ben blij dat Happy Tail, net als wij, inzien dat onze hond de hondentaal ontzettend goed snapt en super in een roedel kan spelen en functioneren. We voelde ons trotse ouders toen ons ''kind'' op jullie instagram verscheen ;-).

Al met al, hij heeft heerlijk in de groep gespeeld, lekker met een maatje geslapen en genoten van zijn tijd bij Happy Tail. Lekker gewassen terug naar huis, en hij kijkt al weer uit naar zijn volgende bezoek.

Bedankt voor alle goede zorgen, en tot ziens!

Groetjes Luuk en Kelly, en een hele enthousiaste poot van onze Dean.

Ankie uit: Horst

24-05-2018

Omschrijving
Charlie (onze mopshond) heeft het hier ontzettend naar zijn zin gehad, we werden goed op de hoogte gehouden met foto's en we zagen een super blije hond. We hebben hem 6 nachtjes bij Happy Tail gelaten en wij als baasjes vonden het duidelijker spannender dan Charlie. We hadden best wel zorgen omdat hij een kortneus is, maar we werden hier meteen op gerustgesteld door het professionele team van Happy Tail. Volgende keer dat we weer een keer op vakantie gaan, gaat Charlie zeker weer naar Happy Tail.

Mario uit: Wanssum

22-01-2018
9,8

Omschrijving
Dustin heeft het altijd prima naar zijn zin bij Happy Tail! echt een aanrader!

uit: Venray

19-01-2018
8,5

Omschrijving
Okkie vindt het heel leuk.

Marlene uit: Geldrop

18-01-2018

Omschrijving
Hond komt met goede conditie terug. Volgens mij hebben ze het prima naar de zin hier.

Judith uit: Helmond

18-01-2018

Omschrijving
Sam is altijd super blij en goed verzorgd als hij bij jullie is geweest, ook naar ons zijn jullie altijd meedenkend en behulpzaam!
Heel fijne plek!! Aanrader!!

Ellen uit: Helmond

01-09-2017
9,9

Ervaring met: Pension + Trimsalon

Omschrijving
Jack is inmiddels 3 keer bij Happy Tail geweest. En ik kan niet anders zeggen dan dat hij weer volledig relaxed als "hond" thuiskomt. Daarmee bedoel ik dat hij alle stress van het "stadshond" zijn volledig af heeft kunnen schudden. Zelfs als ik niet op vakantie zou gaan zou ik overwegen om hem een paar weken te brengen. Gewoon voor zijn plezier. Namens Jack. Kei bedankt en tot de volgende keer ik kijk er naar uit.

Barry uit: Wellerlooi

30-08-2017
7,5

Omschrijving
Mijn hond was dik tevreden met het verblijf in het pension. Marko haalde ik goed verzorgd op, hij was vrolijk, maar rook wel een beetje naar vis. Wellicht kwam dit door het voer.

Marko is een Hollandse herder van (toen) 8 maanden.

Helaas was Marko toen we hem brachten aan het puberen waardoor hij nogal onstuimig op kon springen en happen naar het personeel. Mij werd het advies gegeven bij het ophalen van Marko, om de hond (al dan niet chemisch) te laten castreren alvorens ik hem nog een keer kon laten logeren.

Ik was een beetje overrompeld moet ik zeggen, want een ingreep bij de hond laten uitvoeren zodat ik hem in een pension kan laten logeren vind ik nogal ver gaan.

Zelf ben ik opgegroeid met werkhonden in het verleden en heb ook honden ge-socialiseert voordat ze ingezet werden voor de overheid, dus wellicht ben ik wat beter opgewassen tegen het gedrag van een werkhond dan het personeel bij dit hondenpension.

Maar goed Marko heeft het wel naar zijn zin gehad, jammer dat hij niet terug mag komen want een castratie, gaat hem niet worden.