Beoordelingen Happy Tail

Dorrie uit: Helmond

23-08-2017

Ervaring met: Pension + Trimsalon

Omschrijving
Diesel kwam ontspannen aanlopen (had ons nog niet gezien) en zag er verzorgd uit (gebruik gemaakt trimsalon). Medewerkers zijn vriendelijk en weten waar ze het over hebben.

Janneke uit: Velden

21-08-2017

Omschrijving
Onze hond is helemaal kapot van t spelen. Ziet er goed en verzorgd uit en lekker fris na de wasbeurt. Vrijdag nadat we ons meisje voor de eerste x ( en ze is pas 5 maanden oud) moesten brengen waren we nogal van slag toen we naar huis reden... en hierop een bericht gestuurd via Messenger en enorm gerust gesteld door anke. Dit deed erg goed voor ons. Verder netjes geupdate als we er om vroegen en zelfs paar leuke kiekjes en filmpje gezien van ons meisje. Alleen jammer dat wij een hond de gevaren lijst hebben en dus in dit hokje moeten en wrs volgend jaar maar eens moeten zien of we ons lieve meisje nog ergens zo goed onder kunnen brengen . En dit terwijl ze nog weg rent voor een vlieg. Maar ook hierop genoeg info enz ontvangen zodat we wel correct op de hoogte zijn.

Danielle uit: Eindhoven

18-08-2017

Omschrijving
Bikkel heeft het heerlijk gehad. Heeft lekker kunnen spelen en is perfect verzorgd. Contact met Happy Tail via messenger/Facebook ging ook prima en de foto's en filmpjes op Facebook zijn leuk om te zien/volgen.
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad mede omdat we wisten dat Bikkel in zeer goede handen was.

Kyra uit: Sittard

16-08-2017

Omschrijving
Lara staat al in de auto te kwispelen als we de autosnelweg afrijden. Ze herkent inmiddels al de weg en weet al wat er staat te gebeuren. Gaat ook gewoon mee met het personeel en twijfelt geen moment om mee te lopen als we haar brengen. Kortom iedereen een leuke vakantie.

Peter en Leslie uit: Eindhoven

16-08-2017

Omschrijving
Freek en Fanny, onze teckels black & tan, hebben geweldig genoten van hun vakantie bij Happy Tail. We hebben ze eergisteren opgehaald maar ze zijn nog steeds aan het bijkomen. Ze hebben volop kunnen spelen en kunnen kennismaken met soortgenootjes. Thuis is dit niet altijd mogelijk. De verzorging van de honden en de aandacht die ze krijgen, is echt uniek bij Happy Tail. Complimenten aan iedereen aldaar. Maar vooral aan Petra. Wat een passie toont deze leuke vrouw voor haar pension en de gasten die er verblijven.

Ellen uit: Hoogland

14-08-2017

Omschrijving
Onze hond kwam tevreden thuis. Ze heeft drie dagen bij moeten komen van al dat rennen! Naar mijn idee heeft ze het prima gehad, met alle soortgenoten. Wij komen van ver, maar zeer de moeite waard om je hond in dit pension onder te brengen.

Loes uit: Eindhoven

14-08-2017

Omschrijving
Naar ons idde erg goed. Lekker moe nemen we hem mee naar huis.

Robert uit: Venlo

11-08-2017
9,8

Omschrijving
Bono is er nu voor de derde keer op vakantie geweest.
Bij het ophalen zag de hond er goed uit.

Astrid uit: Venlo

09-08-2017
8,1

Omschrijving
Boy ( boxer) heeft genoten van zijn verblijf bij Happytail.
Bedankt voor al de goede zorgen.

uit: Panningen

06-07-2017

Omschrijving
Prima verblijf voor onze oudere hond! Met een paar leeftijdsgenoten heeft ze zich goed geamuseerd. Wij hebben van onze vakantie genoten in de wetenschap dat de hond goed verzorgd is.