Beoordelingen Happy Tail

Ellen uit: Helmond

01-09-2017
9,9

Omschrijving
Jack is inmiddels 3 keer bij Happy Tail geweest. En ik kan niet anders zeggen dan dat hij weer volledig relaxed als "hond" thuiskomt. Daarmee bedoel ik dat hij alle stress van het "stadshond" zijn volledig af heeft kunnen schudden. Zelfs als ik niet op vakantie zou gaan zou ik overwegen om hem een paar weken te brengen. Gewoon voor zijn plezier. Namens Jack. Kei bedankt en tot de volgende keer ik kijk er naar uit.

Barry uit: Wellerlooi

30-08-2017
7,5

Omschrijving
Mijn hond was dik tevreden met het verblijf in het pension. Marko haalde ik goed verzorgd op, hij was vrolijk, maar rook wel een beetje naar vis. Wellicht kwam dit door het voer.

Marko is een Hollandse herder van (toen) 8 maanden.

Helaas was Marko toen we hem brachten aan het puberen waardoor hij nogal onstuimig op kon springen en happen naar het personeel. Mij werd het advies gegeven bij het ophalen van Marko, om de hond (al dan niet chemisch) te laten castreren alvorens ik hem nog een keer kon laten logeren.

Ik was een beetje overrompeld moet ik zeggen, want een ingreep bij de hond laten uitvoeren zodat ik hem in een pension kan laten logeren vind ik nogal ver gaan.

Zelf ben ik opgegroeid met werkhonden in het verleden en heb ook honden ge-socialiseert voordat ze ingezet werden voor de overheid, dus wellicht ben ik wat beter opgewassen tegen het gedrag van een werkhond dan het personeel bij dit hondenpension.

Maar goed Marko heeft het wel naar zijn zin gehad, jammer dat hij niet terug mag komen want een castratie, gaat hem niet worden.

Caroline uit: Helmond

24-08-2017

Omschrijving
Onze King was bij thuiskomst opvallend rustig, alsof hij echt op vakantie is geweest. We hebben hem netjes gewassen en bijgewerkt (in overleg) weer mee mogen nemen. Het commentaar van de begeleiding was positief; Hebben King ervaren als een sociaal type makkelijk in de omgang met andere honden en lekker nieuwsgierig (herkenbaar). Het slechte weer leek hem niet te deren. Vermaakt zich prima en is niet bang om vies te worden. Zover we hem hebben kunnen volgen via FB kregen we dezelfde indruk. Kortom erg tevreden !

Paul uit: Helmond

24-08-2017

Omschrijving
King heeft zich goed vermaakt met de andere honden, was een makkelijk en sociaal type aldus de begeleiders, lekker nieuwsgierig (heel herkenbaar) heeft zich weinig aangetrokken van het slechte weer, was lekker vies maar weer helemaal keurig gewassen en bijgewerkt (in overleg) bij het vertrek naar huis. Hij is na zijn verblijf, hier thuis opvallend rustig maar niet afgepeigerd. Volgens mij een prima verblijf geweest voor hem, wij zijn erg tevreden.

Dorrie uit: Helmond

23-08-2017

Omschrijving
Diesel kwam ontspannen aanlopen (had ons nog niet gezien) en zag er verzorgd uit (gebruik gemaakt trimsalon). Medewerkers zijn vriendelijk en weten waar ze het over hebben.

Janneke uit: Velden

21-08-2017

Omschrijving
Onze hond is helemaal kapot van t spelen. Ziet er goed en verzorgd uit en lekker fris na de wasbeurt. Vrijdag nadat we ons meisje voor de eerste x ( en ze is pas 5 maanden oud) moesten brengen waren we nogal van slag toen we naar huis reden... en hierop een bericht gestuurd via Messenger en enorm gerust gesteld door anke. Dit deed erg goed voor ons. Verder netjes geupdate als we er om vroegen en zelfs paar leuke kiekjes en filmpje gezien van ons meisje. Alleen jammer dat wij een hond de gevaren lijst hebben en dus in dit hokje moeten en wrs volgend jaar maar eens moeten zien of we ons lieve meisje nog ergens zo goed onder kunnen brengen . En dit terwijl ze nog weg rent voor een vlieg. Maar ook hierop genoeg info enz ontvangen zodat we wel correct op de hoogte zijn.

Danielle uit: Eindhoven

18-08-2017

Omschrijving
Bikkel heeft het heerlijk gehad. Heeft lekker kunnen spelen en is perfect verzorgd. Contact met Happy Tail via messenger/Facebook ging ook prima en de foto's en filmpjes op Facebook zijn leuk om te zien/volgen.
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad mede omdat we wisten dat Bikkel in zeer goede handen was.

Kyra uit: Sittard

16-08-2017

Omschrijving
Lara staat al in de auto te kwispelen als we de autosnelweg afrijden. Ze herkent inmiddels al de weg en weet al wat er staat te gebeuren. Gaat ook gewoon mee met het personeel en twijfelt geen moment om mee te lopen als we haar brengen. Kortom iedereen een leuke vakantie.

Peter en Leslie uit: Eindhoven

16-08-2017

Omschrijving
Freek en Fanny, onze teckels black & tan, hebben geweldig genoten van hun vakantie bij Happy Tail. We hebben ze eergisteren opgehaald maar ze zijn nog steeds aan het bijkomen. Ze hebben volop kunnen spelen en kunnen kennismaken met soortgenootjes. Thuis is dit niet altijd mogelijk. De verzorging van de honden en de aandacht die ze krijgen, is echt uniek bij Happy Tail. Complimenten aan iedereen aldaar. Maar vooral aan Petra. Wat een passie toont deze leuke vrouw voor haar pension en de gasten die er verblijven.

Ellen uit: Hoogland

14-08-2017

Omschrijving
Onze hond kwam tevreden thuis. Ze heeft drie dagen bij moeten komen van al dat rennen! Naar mijn idee heeft ze het prima gehad, met alle soortgenoten. Wij komen van ver, maar zeer de moeite waard om je hond in dit pension onder te brengen.