Beoordelingen Happy Camp

• Klantvriendelijkheid 8,0
  • Betrouwbaarheid 7,9

Heidi uit: Neerpelt Belgie

16-09-2018

linda uit: koudekerk aan den rijn

15-09-2018
7,0

groot nadeel ; de incheck in de bloed hete hitte en veel te lange rij; niet fijn

15-09-2018

Siebren uit: Meppel

Aline uit: Kockengen

6,0

De medewerker aan de telefoon was erg vriendelijk en behulpzaam. De smiezelige en achterhaalde accommodatie viel ons zwaar tegen. Heb hier een melding naar happy camp over gemaakt, maar nooit een reactie op ontvangen.

Ed uit: Oudenbosch

6,2

Veel dingen waren kapot in de caravan, voor de rest een goed vakantie gehad

Rene uit: Muiden

Letitia uit: Breda

14-09-2018

We konde wegens privé omstandigheden niet weg. Zo netjes afgehandeld en de vakantiekosten terug gekregen echt top service en een mooi detail was bij afschrift van de bank sterkte gewenst

Marijke uit: Emmen

6,0

Kijkende naar jullie uitgangspunten heeft de accommodatie daar niet aan voldaan. Ook zijn de medewerkers niet goed “getraind” om een juist antwoord terug te geven aan de gast. Daarnaast geeft u in de enquête niet de mogelijkheid een oordeel te geven over de accommodatie, das raar. Wij hebben ons prima vermaakt op de camping maar Happy Camp heeft daar niet aan bijgedragen.

Suzan uit: Naaldwijk

7,6

Wij hebben het heerlijk gehad op camping Bella Sardinia. Toch hebben we een verbeterpunt. Het zou vele malen prettiger zijn geweest als de caravan uitgerust zou zijn met een veranda. Dan kun je bij regen toch buiten zitten, je was makkelijk te drogen hangen en loop je de viezigheid niet door!!