Beoordelingen Happy Camp

• Betrouwbaarheid 8,6

P uit: De zilk

26-06-2018
3,3

De plek die we kregen is naar mijn mening gewoon echt slecht. Nou had ik zelf op de dag van aankomst zelf geboekt en een goeie deal dus ik heb daar genoegen mee genomen. Maar als ik de volle pond zou moeten betalen en dat is best aan de prijs vooral in het hoogseizoen dan zou ik mij echt bekocht voelen. Ik had een plek aan de weg waar de hele nacht auto’s voorbij crossen. Je doet geen oog dicht. Buren met een baby zijn vertrokken. Misschien een geluidswal of zo want dit kan echt niet. Plek was wel ruim. Daarnaast huur ik al jaren stacaravans van verschillende organisaties maar deze was zo oud en incompleet dat je het verschil niet eens zichtbaar was of het schoon was of niet. Daarnaast vindt ik de service oké niet echt om over naar huis te schrijven. Er werd niet eens de moeite genomen bij aankomst om ons naar de caravan te brengen.
Kortom eerste keer happycamp maar nooit weer.

Mirian uit: Hoofddorp

26-06-2018

Jacqueline uit: Oost-Souburg

25-06-2018

Voor het derde jaar via Happy Camp naar Camping Cala Gogo in Spanje en bevalt uitstekend.

Melissa uit: Rotterdam

28-05-2018

Kurt uit: Belgie

28-05-2018
7,8

Nathalie uit: Beerta

25-05-2018
9,8

Fijne medewerker gesproken die ook mee denkt als je met meerdere gezinnen wilt boeken!

Bianca uit: Meijel

24-05-2018

Aantal dagen voor vertrek geboekt en alles snel en naar volle tevredenheid afgehandeld

Mark uit: Almere

8,2

Goede en behulpzame medewerker die echt aandacht schonk aan de vragen die zijn gesteld voor het boeken van de vakantie

Miriam uit: Hoofddoro

Joel uit: Huizen

28-04-2018
8,2

Zeer slecht zijn de kussens, kom op dit is niet meer van deze tijd. Beetje lekker kussen levert goed slaapplezier op.

Verder komt het in het welkomst boekje wel heel dreigend over dat je overal voor moet betalen als je iets kapot maakt, geeft niet echt een vertrouwensgevoel.

De airco hadden wij nu niet nodig, maar maak die gewoon gratis met een automatische uit functie.

Groetjes,

Joel