Beoordelingen Happy Camp

• Betrouwbaarheid 8,5

Joel uit: Huizen

28-04-2018
8,2

Zeer slecht zijn de kussens, kom op dit is niet meer van deze tijd. Beetje lekker kussen levert goed slaapplezier op.

Verder komt het in het welkomst boekje wel heel dreigend over dat je overal voor moet betalen als je iets kapot maakt, geeft niet echt een vertrouwensgevoel.

De airco hadden wij nu niet nodig, maar maak die gewoon gratis met een automatische uit functie.

Groetjes,

Joel

Gudrun uit: België

26-04-2018

Ettelijke jaren geleden heb ik voor het eerst bij happycamp geboekt, dit jaar terug.(valt nu nog af te wachten he) moet zeggen, alles was tip top in orde niets op aan te merken. Tot nu toe verloopt ook alles soepel en vlot. Zeer vriendelijk staan ze je te woord. Maw een e het aanrader

Jan uit: Purmerend

26-04-2018

Onze ervaring met Happy Camp is positief. Prijs-kwaliteitverhouding is oké. Klant-vriendelijkheid van zowel uw agent in Nederland als uw manager op Camping Butterfly is zeer goed.

Jeroen uit: Dordrecht

26-04-2018

Makkelijk een accomodatie boeken, betalen gaat makkelijk via iDeal. Netjes te woord gestaan door medewerkers.

Gerda uit: assen

23-04-2018
7,4

We gaan dit jaar voor het eerst met happy camp, de telefoniste was heel vriendelijk en stond ons heel goed te woord.
Ook steeds een snelle reactie terug.
Min puntje:
er kan ons niet gegarandeerd worden, dat wij ook de mobilehome krijgen op het gedeelte waar wij graag willen staan. dit was voor ons wel een punt om misschien naar een andere aan bieder over te stappen

Sjaak uit: Leiden

22-04-2018

Angeline uit: Herkenbosch

22-04-2018

Wij hadden , de verkeerde sleutel , terug receptie. Toen bed stuk , weer receptie . Caravan was niet schoon , ramen heel vies , gordijnen muf .
Slecht bed , na een week allemaal met rug pijn naar huis .
Maar personeel was vriendelijk .

Max uit: Den Haag

21-04-2018
9,8

Uiterst profess

Tilly uit: Nieuw bergen

17-04-2018

Had een verkeerde boeking gedaan,maar geweldig goed door jullie opgelost.Toppie

Pieter uit: Oegstgeest

17-04-2018

Prettig geholpen door Nicole.