Beoordelingen Hanze advocaat

• Betrokkenheid 9,2

Daniël uit: Groningen

31-08-2018

Geholpen door: Annelies Baas

Op een geweldige manier geholpen. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat ;-)
Annelies Baas is een topper. Vooral haar betrokkenheid heeft diepe indruk gemaakt op ons.
We zijn dankbaar voor al haar hulp. Voor ons gevoel heeft ze veel meer gedaan dan wat ze had hoeven doen. Annelies hartelijk dank!

Martine uit: de Meern

04-08-2018
8,2

Geholpen door: Annemiek Poortman

Carin Dost

03-08-2018

Geholpen door: William Seijbel

Ik heb erg gesteund en begrepen gevoeld. Daar waar ik soms op wilde geven, wist William me te overtuigen door te zetten. En dat was niet tevergeefs. Uiteindelijk een zeer goede regeling getroffen. Zeer toegankelijk; bij bellen meteen doorverbonden of snel terug gebeld. Vragen die ik per email stelde werden zeer snel beantwoord, soms per email, maar nog vaker persoonlijk (telefonisch)

Lisette de Ruigh

19-07-2018

Geholpen door: Frans Landstra

09-07-2018

Renée

04-07-2018

Geholpen door: Brian Rokette

Het was fijn dat er iemand achter mij stond gedurende het arbeidsconflict. Ook na die tijd heb ik nog advies per e-mail ontvangen. De bereikbaarheid (ook 's avonds) is prettig.

Boris uit: Cuijk

roger

13-06-2018
9,8

Geholpen door: William Seijbel

Mr. W. Seijbel heeft me 8 maanden bijgestaan tijdens een arbeidsconflict. William is erg deskundig, heeft een perfecte timing, ziet zaken aankomen en is een erg betrokken advocaat. Mr. Seijbel heeft veel ervaring en kennis van zaken omtrent het arbeidsrecht. Ik ben zeer tevreden over Mr. Seijbel en kan William zeker aanbevelen.

Hennie Velting uit: Groningen Organisatie Enexis Netbeheer BV

12-06-2018

Geholpen door: Annemiek Poortman

Als Annemiek mij anderhalf jaar eerder als advocaat bijgestaan dan was ik beter geholpen geweest en had me het niet zoveel geld gekost. Een jaar lang hebben 4 advocaten van Yspeert mij geholpen, echter zonder resultaat. Om allerlei redenen werd er steeds gewisseld van advocaat, wat heel veel tijd heeft gekost. Als ze mij direct hadden verteld dat ik bij Enexis geen schijn van kans maak, was ik niet verder met Yspeert in zee gegaan. Annemiek heeft mij direct verteld hoe ik ervoor sta en mij een realistisch beeld voorgehouden zodat ik precies wist waar ik aan toe was. Ik zal Hanze advocaat zeker bij anderen aanbevelen en met name Annemiek omdat zij mij uitstekend geholpen heeft en zeer deskundig is! Ook heeft ze mij Hille Krijtenburg aanbevolen als coach voor outplacement. Een betere coach had ik niet kunnen krijgen! Bedankt Annemiek!!

Yolande uit: Oldebroek

11-06-2018

Geholpen door: Anjo Doornbos

Anjo is een erg prettig persoon en een gedreven advocaat. In de ruim 4 jaar dat hij mijn advocaat was is het contact altijd goed geweest. Hij heeft het maximaal haalbare eruit weten te halen, meer dan we van te voren verwacht hadden.