Beoordelingen Hanze advocaat

• Betrokkenheid 9,1

Can Systems Worldwide BV uit: Deventer

04-10-2017

Geholpen door: Anjo Doornbos

Prima communicatie, snel 'to the point' advies, efficiƫnt en grote mate van betrokkenheid.

Droste Vlees B.V. uit: Enschede

04-10-2017

Geholpen door: Anjo Doornbos

In het kader van een ontslag op staande voet van een werknemer zijn wij bijgestaan door twee zeer deskundige advocaten van Hanze Advocaat: Anjo Doornbos en Annelies Baas. Anjo en Annelies beschikken over zeer veel kennis van het arbeidsrecht. Onze ervaring met Hanze Advocaat is dat haar dienstverlening kwalitatief zeer hoogwaardig is.

KION uit: Nijmegen

02-10-2017

Geholpen door: Anjo Doornbos

Ik ervaar Anjo als betrokken, snel, deskundig. Sparren met Anjo maakt dat ik weet welke route ik moet volgen. Komt met goede voorstellen, geeft mij zeker gevoel bij handelen in ingewikkelde casussen.

Ingalin uit: Leito

02-10-2017
9,8

Geholpen door: Anjo Doornbos

Erg deskundig, meelevend, klant vriendelijk. Mijn advocaat heeft mij vanaf het eerste telefoon gesprek een goed en winstgevend gevoel gegeven. Ontzorgde mij gelijk en het onrustige gevoel die ik door mijn (ex)werkgever is veroorzaakt nam Anjo Doornbosch.

Frank Wind - Remmers / BK Brandkasten uit: Groningen / Culemborg

01-10-2017

Geholpen door: Sanne Bijl

Ervaring met Sanne en met Frans. Snelle, deskundige en no nonsense afhandeling van onze dossiers, tegen zeer toegankelijke tarieven. Fijn ook om in Frans een sparringpartner te hebben die ondernemingsstrategie vanuit een breder perspectief bekijkt.

Marieke Abbink RBO uit: Groningen

30-09-2017

Geholpen door: Frans Landstra

Hanzeadvocaat is een partner die betrokken is bij je organisatie en die bijstaat met goed, persoonlijk advies.

Jeroen uit: Zwolle

28-09-2017

Geholpen door: Ilona Bennink

Erg prettig geholpen door Ilona
Geen minpuntje eigenlijk
Wel op de derectie dat een handreiking zo lang moet duren
Doe je je best om alles snel af te handelen
Duurt een handtekening 1.5 week

Verder ben ik echt erg tevreden

Anoniem uit: De Groeve

30-08-2017

Geholpen door: Idske de Vries

Na aanvankelijk wat zoeken hoe we met elkaar "dit varkentje" moesten gaan wassen, een uitstekend en zeer plezierige contact en omgang met Idske gehad.

Eva uit: Werkendam

06-07-2017

Geholpen door: William Seijbel

Robin uit: Groningen

03-07-2017

Geholpen door: Sanne Bijl

Ik ben heel goed geholpen, kan he alleen maar aanbevelen.