Beoordelingen Hanze advocaat

• Betrokkenheid 9,3

Dick uit: Schoonebeek Organisatie DJS-Consultancy

25-10-2018

Geholpen door: Annemiek Poortman

Annemiek heeft Annelies uitstekend geholpen, zij heeft zich heel goed kunnen inleven in wat Annelies belangrijk vond en haar van prima advies voorzien en geholpen. Ik ben blij dat dat Hanze Advocaat nog steeds zo pragmatisch handelt als vroeger. Bedankt voor jullie assistentie in deze kwestie.

Annelies

24-10-2018

Geholpen door: Annemiek Poortman

Ik voelde me door Annemiek echt gehoord. Zij begreep wat ik wilde. Daarbij kreeg ik goed advies en de afhandeling was snel en professioneel. Ook terugbellen gebeurt altijd zoals beloofd.

Kortom: een betrokken en professionele benadering.

Sharon

08-10-2018

Geholpen door: Sanne Bijl

Super geholpen door Sanne en Ellen in deze voor mij toch wel roerige periode. Steeds goed geïnformeerd over de (on)mogelijkheden en de terugkoppeling was snel en goed. Al het mogelijke is er voor mijn gevoel door Sanne uitgehaald en daar ben ik heel blij mee.
Nogmaals bedankt voor alles!

Piet uit: Zwolle

03-10-2018
9,8

Geholpen door: William Seijbel

Adequaat en deskundig geholpen met een uitstekend resultaat.

Daniël uit: Groningen

31-08-2018

Geholpen door: Annelies Baas

Op een geweldige manier geholpen. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat ;-)
Annelies Baas is een topper. Vooral haar betrokkenheid heeft diepe indruk gemaakt op ons.
We zijn dankbaar voor al haar hulp. Voor ons gevoel heeft ze veel meer gedaan dan wat ze had hoeven doen. Annelies hartelijk dank!

Martine uit: de Meern

04-08-2018
8,2

Carin Dost

03-08-2018

Geholpen door: William Seijbel

Ik heb erg gesteund en begrepen gevoeld. Daar waar ik soms op wilde geven, wist William me te overtuigen door te zetten. En dat was niet tevergeefs. Uiteindelijk een zeer goede regeling getroffen. Zeer toegankelijk; bij bellen meteen doorverbonden of snel terug gebeld. Vragen die ik per email stelde werden zeer snel beantwoord, soms per email, maar nog vaker persoonlijk (telefonisch)

Lisette de Ruigh

19-07-2018

Geholpen door: Frans Landstra

09-07-2018

Renée

04-07-2018

Geholpen door: Brian Rokette

Het was fijn dat er iemand achter mij stond gedurende het arbeidsconflict. Ook na die tijd heb ik nog advies per e-mail ontvangen. De bereikbaarheid (ook 's avonds) is prettig.