Beoordelingen Hanze advocaat

• Betrokkenheid 9,1

Berry oosterrood uit: Emmen

01-05-2018

Geholpen door: Sanne Bijl

Goed en professioneel geholpen, juiste feedback.

Robin uit: Zwolle

20-03-2018

Geholpen door: Anjo Doornbos

Ik ben zeer goed bijgestaan met een goed eindresultaat. Heldere communicatie.
Naast de inhoudelijke hulp ook morele support in de zaak.
Een aanrader!

Mariette uit: Utrecht

16-03-2018

Ik ben geholpen door Danielle Kneppels

A. Tanpa uit: Franeker

13-03-2018

Geholpen door: William Seijbel

Uit bovenstaande rapport cijfers blijkt wel dat wij zeer tevreden zijn. Dat geldt ook de afsluitende brief ook over het honorarium zal niemand ons horen mopperen. Veel dank.

Ellen uit: Zwolle

10-03-2018

J.A.Boomsma uit: Gorredijk

06-03-2018

Geholpen door: Anjo Doornbos

Heel erg fijn dat Anjo Doornbos met verstand van zaken je helpt op een punt dat een huidige gemachtigde je laat zakken omdat ze je niet meer willen helpen en je dus geen kant meer op kunt. Je helpt om de juiste weg te bewandelen je bijstaat en je de zorgen en spanningen uithanden neemt.
Onlangs de vervelende periode is het een hele plezierige samenwerking geweest met in beide gevallen een positief eind resultaat.

Top, bedankt Anjo

uit: Utrecht

05-03-2018

Geholpen door: Annelies Baas

Geholpen door Danielle Kneppel.
Prettige en deskundige begeleiding. Zakelijk met oog voor de emotionele kant. Steeds goed afgestemd met mij, op mijn belangen en wensen.

Stichting Sutfene uit: Zutphen

02-03-2018

Geholpen door: Roelien Klaver

Prettige samenwerking inzake diverse casuïstiek. Professioneel en deskundig advies.

Alexander uit: Weesp

06-02-2018

Geholpen door: Anjo Doornbos

- Snelle en duidelijke terugkoppeling (communicatie).
- Betrokkenheid en deskundigheid naar verwachting.
- Ondanks een tevreden resultaat, is de dossier kennis een aandachtspunt. Op hoofdlijnen goed, maar bijv. in de laatste onderhandelingsronde werd de 2017 bonus niet opgemerkt. Het zijn details maar daar zou extra toegevoegde waarde in kunnen zitten.
- Verder zou het iets meer stilstaan bij de niet financiële elementen, zoals inleveren laptop etc. en klein punt van aandacht. Dan bedoel ik de praktische uitwerking ervan. Het is een uitzonderlijke situatie en zelf had ik misschien ook iets scherper moeten zijn, maar als advocaat kan hier ook toegevoegde waarde in liggen door client expliciet te vragen wat dit voor hem betekent.

Nogmaals, ik ben dik tevreden over de geleverde diensten. Bedankt!

T. Nijholt uit: Zwolle

02-02-2018

Geholpen door: William Seijbel

William is zeer behulpzaam en heeft goede adviezen gegeven.