Beoordelingen Hanze advocaat

• Betrokkenheid 9,3

Gerdien uit: Elburg

06-05-2019

Geholpen door: Anjo Doornbos

Altijd snelle reactie op mail.
Altijd terug bellen als de telefoon niet opgenomen kon worden op dat moment.
Altijd vriendelijk en Anjo is een deskundige advocaat die zich volledig voor je inzet en goed advies geeft.

W de Vries

17-04-2019

Geholpen door: Anjo Doornbos

Alle lof voor Anjo Doornbos. Hij verstaat zijn vak en is een gedreven arbeidsrecht advocaat. Prettig in de omgang en voert een duidelijke strategie voor het behalen van maximaal resultaat, en is scherp op de juiste momenten. Ik kan een ieder die arbeidsrecht ondersteuning nodig heeft Anjo zeer aanbevelen.

A. uit: Leeuwarden

02-04-2019

Geholpen door: Anouk Zwarenstein

Professioneel en prettig contact. Geen ‘afstandelijke’ advocaat maar menselijk en persoonlijk met kennis van zaken.

Gert Jan uit: Zwolle

20-03-2019

Geholpen door: William Seijbel

Ernst uit: Leeuwarden

14-03-2019

Geholpen door: William Seijbel

prettig contact en snelle en bevredigende afhandeling van de casus die ik met mijn bedrijf had. Op naar een nieuwe toekomst.

Eefje Claessens-Vlijmincx uit: Krewerd

11-03-2019

Geholpen door: Sanne Bijl

Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik voor de volle 100% tevreden ben. Door het opdoeken van de afdeling waar ik werkte, werd mij de wacht aangezegd. Daarop ben ik via internet en de goede recenties bij Hanze Advocaten teecht gekomen. Sanne Bijl heeft mij erg goed geadviseerd en meegedacht, waardoor ik er financieel veel beter uit ben gekomen dan verwacht. Hanze Advocaten is een kundig bureau dat, voor zover mijn ervaring strekt, goed op de hoogte is van alle ins and outs en ook enkel gespecialiseerd in arbeidsrecht! Ik kan ze dan ook echt aanbevelen! Dank voor de topbegeleiding, Sanne Bijl.

Wim uit: Heino

27-02-2019

Geholpen door: Ilona Bennink

Zeer prettig contact en op een realistische manier goed van advies voorzien

Agnieszka

15-02-2019