Beoordelingen Hanze advocaat

Geholpen door: William Seijbel

Ernst uit: Leeuwarden

14-03-2019

Geholpen door: William Seijbel

prettig contact en snelle en bevredigende afhandeling van de casus die ik met mijn bedrijf had. Op naar een nieuwe toekomst.

Eefje Claessens-Vlijmincx uit: Krewerd

11-03-2019

Geholpen door: Sanne Bijl

Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik voor de volle 100% tevreden ben. Door het opdoeken van de afdeling waar ik werkte, werd mij de wacht aangezegd. Daarop ben ik via internet en de goede recenties bij Hanze Advocaten teecht gekomen. Sanne Bijl heeft mij erg goed geadviseerd en meegedacht, waardoor ik er financieel veel beter uit ben gekomen dan verwacht. Hanze Advocaten is een kundig bureau dat, voor zover mijn ervaring strekt, goed op de hoogte is van alle ins and outs en ook enkel gespecialiseerd in arbeidsrecht! Ik kan ze dan ook echt aanbevelen! Dank voor de topbegeleiding, Sanne Bijl.

Wim uit: Heino

27-02-2019

Geholpen door: Ilona Bennink

Zeer prettig contact en op een realistische manier goed van advies voorzien

Agnieszka

Geholpen door: Ilona Bennink

alex uit: houtigehage

06-02-2019

Geholpen door: Anouk Zwarenstein

tijdens mijn ziekte een burn out werd er alles aan gedaan om mij er uit te werken salaris niet overmaken vakantie geld niet overmaken laten volgen enz enz

dankzij de deskundigheid en betrokkenheid van Anouk Zwarenstein en mij goed op de hoogte houden van de kosten
ben ik er op een goede mannier uitgekomen met mijn werkgever
dank je wel Anouk

Janny uit: Harlingen

28-01-2019

Geholpen door: Sanne Bijl

Erg tevreden.
Gaf een stuk rust om hier zelf niet met de werkgever over in conclaaf te hoeven gaan.
Heel tevreden met de hoogte van de ontslagvergoeding.
Daarom ook niet verder in discussie gegaan m.b.t. het niet uitbetalen van niet opgenomen vakantieuren en het vergoeden van de advocaatkosten.

Richard uit: Sneek

18-01-2019

Geholpen door: Anjo Doornbos

Prima advocaat die ik een ieder zeker zou aanbevelen.
Anjo, bedankt!