Beoordelingen HalloStroom

16-12-2018

Alles verliep vlot.

R.R uit: EE

13-12-2018

installatie ging vlot en was best tevreden

Ron uit: Graauw

13-12-2018
8,5

Andre uit: Maastricht

12-12-2018
n.v.t.

Is het ook mogelijk om Zonnepanelen aan een betonnen balkon omrandig te hangen of bevestiggen

Jan uit: Zoetermeer

12-12-2018
6,0

de afwerking van de kabels die van de zonnenpanelen komen dat kan veel beter nu hangen de kabels los voor de
droger dat is levensgevaarlijk al drie gebeld ze doen er niets aan ik als 78jaar voelt zich flink genomen

Marlon uit: Capelle a/d IJssel

11-12-2018

Mijn ervaring in het algemeen (digitaal aanvraagproces, telefonische adviezen en mededelingen na aanvraag tot en met installatie van de panelen) is gewoon heel goed verlopen. Minder vind ik dat ik voor aanvraag aan de installateurs had gevraagd of ik de spullen in meterkast moest verwijderen voordat zij e.e.a in die kast zouden installeren. Het antwoord was nee. Achteraf is gebleken dat door boorwerkzaamheden alle spullen helemaal onder het stof en vuil zaten. Dat is niet helemaal jofel omdat ik sommige spullen niet meer schoon heb kunnen krijgen en dus heb moeten weggooien. Maar overall ben ik tevreden met de service.

wim uit: emst

10-12-2018

zeer prettig ervaren, netjes gemonteerd.

10-12-2018

Helaas was in eerste instantie een verkeerde omvormer meegenomen. Dit is de volgende ochtend hersteld.
Zonder dit zou het perfect geweest zijn.

jan uit: oude pekela

5,3

de afwerking van het plaatsen van de panelen laat veel te wensen over als dit mijn beroep was durfde ik het niet zo op te leveren ik heb het zelf maar opnieuw gedaan zo ik tevreden ben volgens mij waren ze zo van de straat geplukt

B uit: Gendringen

10-12-2018

Vakkundige mensen super goede service & uitleg en handelswijze en zeer zeker niet duur u hebt de keuze uit kopen of huren een echte aanrader๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘