Beoordelingen HalloStroom

• Persoonlijk advies 9,1
  • Vakmanschap 9,1

Robert uit: Maastricht

05-10-2017

goede duidelijke afspraken gemaakt en uitgevoerd

Poet uit: Nijmegen

28-09-2017

Prima. Zeer zorgvuldig en netjes gewerkt. Prettige mensen (drie broers!).

Sinie uit: Zuidlaren

01-09-2017
n.v.t.

Nog geen ervaring Ik wilde mijn offerte in kijken Maar ik kan er niet meer in komen. Hoe kan dat

Cecil uit: Valthermond

29-08-2017

Dit bedrijf pakt het gehele zonnepanelen project vanaf het begin vakkundig op. Goed advies, duidelijke uitleg offerte. Op elke vraag een antwoord. Na inspectie thuis kan al snel plaatsing van de zonnepanelen volgen. Plaatsing gebeurd door deskundige mensen die ook tekst en uitleg geven. Bij vertrek van de installateurs functioneert alles prima. Ook na plaatsing kan je altijd voor vragen bij Hallostroom terecht. Vragen worden goed en deskundig beantwoord.
Dit bedrijf is echt een aanrader.

John uit: Ochten

29-08-2017

Na een goed verkoopgesprek en begeleiding bij het opstart traject de prachtige panelen gemonteerd door een vakkundig en vriendelijk team. Alles keurig netjes opgeruimd achtergelaten . Alle meldingen naar de nutsbedrijven door Hallostroom geregeld . En nu al heel veel plezier van de panelen . Goed gedaan Team Hallostroom Toppie !!!

Gerben uit: Amersfoort

28-08-2017

Vanaf aanvraag van informatie tot en met installatie erg snel gegaan. Zeer duidelijke en vriendelijke communicatie zowel via email alsook telefonisch. Goede uitleg ontvangen vanaf het begin tot en met de installatie. Geen vraag is onbeantwoord gebleven en zelfs de monteurs wisten duidelijk waar ze mee bezig waren en konden mijn laatste vragen beantwoorden.
Super tevreden!

Richard uit: Scharnegoutum

27-08-2017

Geen probleem alles netjes gedaan tot nu toe dus zeer tevreden

Wil uit: Nijkerk

26-08-2017
9,5

Net werk afgeleverd.
Installatie netjes afgeleverd.
na de installatie nog navraag geweest of alles naar wens is afgeleverd en ik tevreden was.
Heel tevreden!!!

Chantal uit: Groessen

25-08-2017

Goede voorlichting
Duidelijke comnucatie.
Leggen ging ook perfect.

Willem uit: Schalkhaar

24-08-2017

Prima, goed advies en levering.