Beoordelingen HalloStroom

13-02-2019
7,8

Drewich uit: Helmond

12-02-2019

Duidelijke communicatie en kordate plaatsing en afhandeling.

Matthijs uit: Zwolle

12-02-2019
2,7

afgelopen vrijdag zou HalloStroom zonnepanelen leveren, bij aankomst gaven de monteurs aan dat de 15 beloofde panelen ( welke bij de schouwmonteur makkelijk te plaatsen waren ) niet te passen. maximaal 9 konden het zijn.. daarbij het feest niet door laten gaan.

misschien even bij de monteurs informeren of de monteurs zelf een schouw laten uitvoeren, dan was dit probleem niet geweest!

Marga uit: Oude Pekela

11-02-2019
6,8

Waar wij om gevraagt hebben is niet allemaal aangekomen we hebben nog steeds geen handleiding van het systeem dus als er wat is kunnen we niks doen we zouden een boekje krijgen

Hein uit: Roelofarendsveen

10-02-2019

Ik ben bijzonder tevreden over de aanschaf en installatie van de zonnepanelen op het dak van ons woonhuis. Het geheel werkt tot volle tevredenheid.

Arjen uit: Aalten

10-02-2019

Totaal oordeel: Prima niets op aan te merken. Wel zelf alert blijven tijdens aanvraag.
Communicatie: Soms wat traag maar altijd antwoord.
Pers. advies: Gaan uit van eigen idee. Niets mis mee maar alternatieven werden niet aangedragen.
Vakmanschap: De monteurs die kwamen plaatsen zijn top. Hadden een beter alternatief dan de pers. die voor montage kwam kijken.

Robert uit: Roosendaal

09-02-2019

Zij doen hun best werken heel goed samen.

jan uit: meppel

09-02-2019

heb 1400 klanten vertel van julie bestaan ,vertel waar te vinden en hoe en wat is julie en hun,sta er niet verder bij stil. succes verder. ik neem geen platen om boiler te vullen ,wou dat eerst. laat stroom van t net de boiler verwarmen dus indirekt de zonne panelen. wil er nog drie extra op plaatsen waar drie te verplaatsen naar opzij.kom maar langs,de verplaatste drie zijn gelijk dak terras.van t zomer als het kan. vr groet dekker j.j.

Sipke uit: Roermond

08-02-2019

MA uit: Stokkum

08-02-2019
7,0

Wat ik niet snapte was dat power pears de panelen installeerde en dat ikzelf alles moest invullen via de computer. Ik dacht dat alles voor mij gedaan werd.
En waar ik ook achter kwam is dat wij veel meer stroom verbruikte dan dat onze panelen opwekte.
Als ik alles geweten had ,hadden we nog effe gewacht.
En de panelen op de schuur gelegd.
Vindt het heel jammer dat dat niet verteld is.
Ik zat en zit nog in en moeilijke periode maar kon dat er toen niet bij hebben.