Beoordelingen HalloStroom

• Vakmanschap 8,6

A.H. uit: Wijchen

16-04-2019
7,8

Tot 4 dagen geleden ging alles goed maar nu hapert de wifi regelmatig.

Marianne uit: Alkmaar

15-04-2019

Alles is soepel verlopen, vanaf het eerste contact. We hopen op veel zon natuurlijk en op een blijvend goed contact met HalloStroom.

Theo uit: Barneveld

15-04-2019

Duidelijke instructies, vriendelijke en geduldige monteurs. Afspraken goed nagekomen

Ruud uit: Hasselt

13-04-2019
7,0

Na wat opstartproblemen zoals het maken van een afspraak en dan uiteindelijk een uur nadat de mannen er hadden moeten zijn afbellen op de dag zelf waarna het weken stil blijft. Na een mail om alles te annuleren binnen 10 minuten telefonisch contact en binnen een week een afspraak. Verder een duidelijk verhaal en als de zon blijft schijnen dan levert het ook nog wat op. Panelen lagen snel op het dak. Het afwerken rondom de omvormer had zeker netter gekund. In eerste instantie neem je dat voor lief maar achteraf bedenk ik me dat dat beter had gemoeten. Hier en daar een stukje pvc pijp om de bedrading ipv netjes een bochtje en volledig afwerken. Maar het lijkt allemaal goed te werken dus daar ligt het niet aan. Mannen waren vriendelijk en hebben de werking netjes uitgelegd.

Jan uit: Deventer

12-04-2019

Prima geholpen erg vriendelijk personeel eb vakkundig beveel ik zeker aan (heb ik inmiddels ook gedaan)

nico uit: leerdam

goede begeleiding

Alex uit: Assen.

6,0

De installatie van die zonnepanelen verliep zo dramatisch. Werd al verdeelt over twee dagen installeren en elektrisch. Viel een werknemer in het kruipluik terwijl ie open stond, klemmen om zonnepanelen op het dak vast te zetten lagen in een andere bus. Zonnepanelen moesten tijdelijk in achtertuin opgeslagen worden voor de volgende afspraak, moesten 2 keer langs komen om de zonnepanelen in bedrijf te stellen 2 keer een zaterdag voor thuis moeten blijven. Nu werk verder alles harstikke goed en geen problemen verder. Misschien een aantal punten om aan te weken.

Mathijs uit: Losser

12-04-2019

Zeer snelle afhandeling van gesprek tot plaatsen.

A uit: DRACHTEN

28-03-2019

Vandaag zonnepanelen laten plaatsen tot nu toe prima volgens afspraak

hans uit: warnsveld

28-03-2019
7,0

erg weinig informatie m.b.t. de bediening van de solaredge