Beoordelingen HalloStroom

• Persoonlijk advies 9,2
  • Vakmanschap 9,1

Y. uit: Bolsward

02-08-2017

Alles vanaf begin tot de installatie van de gehele zonnesysteem is erg soepel en perfect gelopen, gehele systeem in 1 dag geĂ¯nstalleerd en werkend geleverd,
wij zijn er super blij mee, Top Bedrijf!

Bart uit: Wijlre

27-07-2017
7,8

De monteurs hebben goed en accuraat gewerkt
Wij zijn zeer tevreden over het oplossen van probleem dat zich voor deed.

Len uit: Schiedam

24-07-2017

ik wilde 18 jaar geleden al over op windenergie, dat was toen moeilijk en kostbaar. Met jullie was het in een paar klikken een gesprek en een bezoek geregeld. Snel en goed en zonder investering vooraf!! ben er heel erg blij mee!

René uit: Vlaardingen

22-07-2017

De panelen zijn keurig geinstalleerd door uw medewerkers,die netjes hebben gewerkt

Mirian uit: Neer

9,5

Alles prima verlopen. En de vergoeding, die ik kreeg voor het aanleveren van een nieuwe klant, was erg snel!

Mark uit: Vlissingen

22-07-2017

Zeer goede ervaring. Duidelijk in het advies en men gaat een moeilijke situatie niet uit de weg.
Men zoekt naar de beste oplossing.

Albert uit: Culemborg

22-07-2017

Zeer tevreden met de service en installatie.

Laurens uit: Bleiswijk

07-07-2017

Super gegaan allemaal. Het lag allemaal binnen een paar uur op mijn dak en waren kundige en aardige lui. Aanrader wat ons betreft!

Johan uit: Waddinxveen

02-07-2017

Alles wat wij wilde weten werd netjes beantwoord en er werd professioneel gewerkt en gehandeld.

Edward uit: Kampen

02-07-2017

Ik ben in zeer tevreden over Hallostroom. De zonnepanelen lagen in een paar uur op ons dak en ben goed geholpen.