Beoordelingen HalloStroom

• Vakmanschap 9,1

Arie uit: oud-alblas

18-05-2018

HALLOOO
Ervaren monteurs, prima communicatie met HalloStroom.
Panelen zijn geplaatst op kortste dag van het jaar 22 dec 2017.
15 panelen Canadian 280Wpk nog geen 5 maanden op dak en nu al 1,9MW geproduceerd. fantastisch. Lekker Shiiinen...
Echt een aanrader!!

Bert uit: Apeldoorn

08-05-2018

Zeer prettig contact met de medewerkers.
Doen veel moeite voor je om alles tot in de puntjes uit te leggen. Snel een offerte op de mail zodat je precies weet waar je aan toe bent.
Helemaal TOP !!

Kees uit: Tilburg

16-04-2018

Ben erg tevreden over mijn panelen, eerst even een moeilijke start gehad ivm met de vorst, panelen kwamen iets later, daarna wat problemen met het aantal panelen, maar alles netjes opgelost en ze doen het prima, liggen bij mij op een plat dak en zijn erg netjes afgewerkt, de zijkanten en achterkant zijn mooi dichtgemaakt, mijn baas heeft ook panelen op een plat dak liggen maar die liggen gewoon op een open frame en vond die van mij mooier afgewerkt.

René uit: Zeewolde

29-03-2018

Een uitstekende firma. Komt afspraken na. Zeer goed telefonisch bereikbaar. De panelen doen het uitstekend. Veel waardering voor deze medewerkers.

Ans uit: Doetinchem

19-03-2018

Onze zonnepanelen lagen zeer snel en leveren veel op. Fijn contact gehad en werd goed geholpen.

Jasper

16-03-2018

Geweldige organisatie die het voor een groot publiek mogelijk maakt te profiteren van de zon!

Marinus uit: Moergestel

9,5

Professionele partij. Alles ging vlot. Binnen 3 weken had ik mijn zonnepanelen. Ziet er mooi uit op mijn dak en alles netjes weggewerkt. Had ik niet verwacht.

Jantien uit: Diepenveen

laat de zon maar komen!

Hans K uit: Heerenveen

13-03-2018

Zeer vriendelijk geholpen zowel door de persoon aan de telefoon die mij heel goed geadviseerd heeft als door het installerend personeel.

Peter uit: Doetinchem

13-03-2018

Van begin tot eind goed contact met Hallostroom
Voelde vanaf het begin goed.
Problemen met de Wifi, goed opgelost.
Al met al tot nu toe tevreden.
Laat de zon maar schijnen.