Beoordelingen Scheidingsbemiddeling 2Divorce & Zorgeloosch | Haarlem

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 8,4
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 7,7
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,1
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,4
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,0

Klant uit: Heiloo

15-10-2016
4,2

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

gebrek aan onpartijdigheid - vermoeden van belangenverstrengeling - gebrek aan empatisch vermogen - slechte financiele kennis - concrete fouten gemaakt in de berekeningen - slechte communicatie via de mail, geeft geen antwoorden op gestelde vragen. Heeft meerdere keren telefonisch met andere partij contact gehad maar niet met mij; dit geeft geen vertrouwen.
Heeft niet gezocht naar de beste oplossing maar heeft vastgehouden aan een eerste uitgangspunt, ondanks dat er misschien betere oplossingen voor beide partijen waren. Bij voortschrijdend inzicht zijn er andere opties geopperd die niet onderzocht zijn, ondanks meerdere verzoeken.
In deze beoordeling zijn de financiele gesprekken die nu gaande zijn met Marlies Klein niet meegenomen, want dit loopt nog.

Klant uit: Heiloo

14-10-2016
7,9

29-08-2016

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Hoewel de aanleiding niet leuk was hebben we de afwikkeling van de scheiding samen met mw. Beentjes vlot en in een voor de situatie prettige sfeer kunnen afronden.

21-08-2016

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Mijn ervaring met zorgeloosch, onze bemiddelaarster, mediator Jolanda Beentjes en financiële bemiddelaarster Marlies Klein als zeer prettig ervaren. Alles tot in de puntjes verzorgd. Als jezelf bereid bent dat genen aan te leveren wat gevraagd word, loopt alles goed en in een snel tempo door. Bereid om op andere locatie te komen bij calamiteiten zoals in mijn geval. Ik zou een ieder aanraden die zorgeloos en fijn uit elkaar wilt gaan voor deze organisatie te kiezen. Ik heb het als fijn en persoonlijk ervaren. Ook al is deze beslissing nemen niet eenvoudig. Deze twee dames hebben het wat mij betreft persoonlijk en zakelijk goed gedaan. Complimenten!!

Klant uit: 2105 WG Heemstede

25-07-2016

Leeftijdscategorie: 61-70 jaar

Jolanda is - wellicht door haar eigen (scheidings)ervaring - geknipt voor dit vak. Heel objectief en inlevend en - vanzelfsprekend - ook zakelijk.
Alhoewel wij geen vechtscheiding achter de rug hebben, ben ik toch heel blij dat we jullie bureau (lees Jolanda) hebben ingeschakeld.

08-07-2016

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Wij zijn erg goed geholpen in onze scheidingsperiode door 2divorce, Jolanda Beentjes heeft ons hierin begeleid, en ik wil haar zeer zeker aanbevelen bij anderen indien dit nodig mocht zijn.