Beoordelingen GZ OfficeXperience

• Leverwijze 8,6

Adriaan uit: Huizen

02-09-2015

Omschrijf uw ervaring:
Nooit wachttijden aan de telefoon. Personeel is goed op de hoogte van het assortiment, vrijwel alles op voorraad en is altijd bereid om mee te denken!

Cocky uit: Haarlem

28-08-2015

Omschrijf uw ervaring:
Mooie toko en er werken leuke mensen die nog wel eens wat extra's voor je willen doen als er 'spoed' is.......

Joyce uit: Zaandam

27-08-2015

Tamara uit: HAARLEM

09-10-2014

Ervaring met: Kantoormeubilair

Omschrijf uw ervaring:
Het werken binnen een project geeft veel stress rondom de levertijden. GZ denkt hierin goed mee en is oplossingsgericht. GZ heeft mij goed op de hoogte gehouden waardoor ik als projectleider precies wist waar ik aan toe was. Ik heb dat als een prettige samenwerking ervaren bij het inrichten van het stadhuis in Zaandam.

Suzanne uit: Haarlemmermeer

08-10-2014

Ervaring met: Concept-inrichting, Kantoorartikelen

Omschrijf uw ervaring:
GZ heb ik leren kennen als een bedrijf waar passie vanaf spettert en doen wat je zegt heel normaal lijkt. Mijn ervaring bij vele andere organisaties is helaas anders. Bij GZ denken ze nog echt met je mee. TIP: BEZOEK DE SHOWROOM!

Jaap

08-10-2014
6,2

Ervaring met: Kantoormeubilair, Concept-inrichting, Kantoorartikelen

Marieke uit: Oudorp

Ervaring met: Kantoormeubilair, Kantoorartikelen

Omschrijf uw ervaring:
Communicatie verloopt altijd soepel en laagdrempelig, precies zoals ik het graag zie. De mensen van GZ weten waar ze over praten en ook de producten zijn stuk voor stuk van topkwaliteit. Levering altijd volgens plan. Aanrader!

Martijn uit: Alkmaar

LK uit: Warmenhuizen

7,6

Ervaring met: Kantoormeubilair, Kantoorartikelen

Omschrijf uw ervaring:
Er zijn wat strubbelingen geweest omtrent levertijd en communicatie maar na een open transparant gesprek zien we duidelijk en positieve verbetering momenteel!