Beoordelingen GuyDroog.com

• Kwaliteit 8,9

14-05-2017
6,0

Ervaring met: Online coaching

Ik heb de online coaching gevolg,opzich waren de schemas en voedingsadviezen wel ok..bij eerste coach moest ik eigenlijk wel meer achter haar aan..dan andersom,na coachwissel ging dat wel beter..na vakantiestop tijdens Kerst ..daarna niets meer vernomen van coach..
Ik ben van mening dat de coach je moet motiveren (ik was niet de lastigste..vroeg geen dagelijks aandacht)je verwacht dat hij je weer snel contacteerd na een vakantie om weer hard samen aan je doel te werken..en niet andersom..

Josca uit: Aruba

13-05-2017
5,8

Ervaring met: Online coaching

De adviezen stroomde niet met de artikelen en andere ervaringen die ik ken van GuyDroog.nl. Ik kreeg het gevoel dat ik veel geld betaalde voor slechts een sportschema.

Sietske uit: Groningen

13-05-2017
7,8

Furgill uit: Rotterdam

Ervaring met: Personal training

Mijn PT ervaring met Guy heb ik als goed ervaren, ik kan de trainingen omschrijven als gestructureerd, een goed trainings opbouw en afbouw, administreren van resultaten om iedere keer bij de volgende trainingsessie weer het uiterste eruit te halen, heeft bij mij goed gewerkt.

Guy als persoon fijne vent waar je een goed gesprek mee kan voeren door de workouts heen, toont oprechte interesse over zaken buiten de training sessies die eventueel wel indirect invloed kunnen hebben op je ontwikkeling maar ook andere onderwerpen.

Aandachtspunt misschien een tool gebruiken waarmee je de resultaten administreert waarvan de klant niet wordt afgeleid ;-).

Simon uit: Alkmaar

Ervaring met: Online coaching, Personal training

Mijn coach is Michael Cervino, altijd kan ik mijn vragen bij hem kwijt, via mail, whatsapp of tijdens een PT sessie en hij beantwoord deze duidelijk en op een manier waar ik wat mee kan in de praktijk, geen schimmige zaken maar gewoon open en duidelijk.
"Mijn" traject is nog niet klaar, dat zal 17 juni 2017 pas zijn, maar tot op heden ben ik meer dan tevreden.

Ozcan uit: Venlo

Stefan uit: Groenlo

Ervaring met: Online coaching

Coaching op basis van feiten i.c.m. veel praktijkervaring gekoppeld aan ambitieuze maar realistische doelen. Midden in het traject helaas door een ongeval een flinke blessure opgelopen. Hier werd echter door Team Droog ook volledig in meegedacht. Team Droog heeft laten zien dat coaching meer is dan alleen voeding- en sportschema's mailen, juist op die momenten dat het nodig is.

Danielle uit: Zeewolde

Ervaring met: Online coaching

Ik heb superveel van Michael mogen leren..! Het is echt een waardevol traject geweest voor mij.

Jan uit: Rotterdam

11-05-2017

Ervaring met: Online coaching, Personal training

Zeer prettig, geen bullshit gewoon eerlijk recht door zee!

Saskia uit: Geldermalsen

11-05-2017

Ervaring met: Online coaching

Heel fijn contact met Fidan. Zij heeft in de gaten dat ik structuur nodig heb, qua voeding, maar ook trainingsschema precies op maat ingevuld, zodat ik niet na hoeft te denken. Zij past dit alles op eigen initiatief aan op mijn persoon en leefwijze, en geeft tips hierover waarvan ik denk "oja natuurlijk". Top!