Beoordelingen GuyDroog.com

• Kwaliteit 8,7

Sebastian uit: Rhoon

28-08-2017

Ervaring met: Personal training

Inmiddels train ik een kwart jaar onder begeleiding van Guy. Los van de eerst zichtbare fysieke resultaten merk ik dat ik mentaal ook sterker word.

Het PT concept van Guy omhelst meer dan alleen trainen. Het zorgt bij mij dat ik mij op alle fronten sterker voel. Hierdoor ben ik in staat om ook op andere gebieden steeds meer uit mezelf te halen.

Ik voel mij fitter, energieker en vrolijker. De trainingen zijn volledig gepersonaliseerd. De respectvolle wijze van omgang en de ondersteuning zorgen bij mij ervoor dat ik keer op keer mijn uiterste best wil doen en de trainingen fysiek en mentaal gesterkt verlaat.

Ik heb een veeleisende baan in een turbulente omgeving waarbij ik met veel mensen samenwerk die een expert zijn op hun werkveld. De mensen achter guydroog.com zijn dat op die van hun.

Tor slot heb ik sinds kort ook mijn voeding aangepast. Het is goed vol te houden en wordt goed doorgesproken.

Enkele steekwoorden;

Respectvol
Flexibel
Betrouwbaar
Kennis van zaken
Vriendelijk

Een duidelijke 10 en het heeft mij geleerd dat dit echt een vak is. Wil je topkwaliteit dan is dit de beste keuze.....

Anouk

25-07-2017

Ervaring met: Losse schema's

Ben sowieso een fan van zijn blogs! Naar mijn idee één van de weinigen in dit wereldje die echt weet waar ie het over heeft.

Communicatie rondom de schema's was top. Al mijn vragen werden goed beantwoordt. Heel duidelijk!

Ik maak met veel plezier gebruik van het trainingsschema. Uitdagend, maar niet te moeilijk. Leuke oefeningen en de voorbeeldfilmpjes zijn heel handig.

Het voedingsschema had naar mijn idee iets uitgebreider gekunt. Ik heb één voorbeeldschema voor voeding op een trainingsdag ontvangen. Vooral als macro's nieuw voor je zijn (zoals bij mij) is het vrij lastig om dit echt goed toe te passen zonder meerdere voorbeelden (van bv. een rustdag).

Al met al super tevreden, waar voor mijn geld en een echte aanrader. Thanks Guy!

Corrie uit: Antwerpen

03-07-2017

Ervaring met: Online coaching

Dankzij de online coaching van Fidan ben ik bijna 10 kilo afgevallen en heb ik mijn lichaam enorm weten te transformeren. Ik heb nog nooit zo goed in m'n vel gezeten, letterlijk en figuurlijk, dus dit is echt de beste investering ooit geweest! Zo fijn om iedere week/maand een stok achter de deur te hebben en dat er steeds weer een nieuw schema voor me op maat gemaakt wordt. En daarbij maakt Fidan geen standaard broccoli/kip/rijst voedingsschema's, maar verwerkt ze er ook echt lekkere recepten in. Ik heb geen moment spijt gehad en kan het dan ook iedereen aanraden!

Danielle uit: Nieuw-Vennep

15-06-2017

Ervaring met: Online coaching

Sinds maart is Michael Cervino mijn (wedstrijd)coach. Tot nu toe ben ik alleen maar positief over de begeleiding. Michael luistert oprecht, is professioneel en heeft veel kennis. Hij denkt en beweegt mee. Dat is heel fijn. Ik kan met al mijn vragen bij hem terecht. Hij antwoordt altijd vlot en volledig. Met elk antwoord kan ik weer verder.

Kenny uit: Belgie , Zomergem

12-06-2017

Ervaring met: Losse schema's

Deed al een tijdje aan high frequency training zonder succes(omdat ik altijd alles verander). Maar nu heb ik ruim 1 maand training en voeding schema en ik ben al wat sterker en ben ik meer wijs welke oefeningen te doen

Sarah uit: Amsterdam

Ervaring met: Online coaching

Jullie zijn gewoon toppers! Met name Gideon!

Roderick uit: Groningen

Ervaring met: Losse schema's

Eigenzinnige aanpak. Goed en doordacht eindresultaat. Echt het gevoel alsof maatwerk wordt geleverd en dat voor een relatief lage prijs. De heren lijken de materie goed te kennen en te doorgronden.

Dennis uit: Groningen

8,5

Ervaring met: Losse schema's

Goede schema's op maat, waarbij heel duidelijk ook is gekeken naar gepubliceerde studies

S uit: Rotterdam

06-06-2017
7,5

Ervaring met: Losse schema's

Bij de bestelling had ik direct een bevestiging verwacht, maar dit duurde even. Verder was alles snel geregeld. De communicatie had echter iets beter gekund, ook omdat er een fout stond in een van de bestanden die ik toegezonden kreeg, waardoor mijn verwachtingen onjuist waren na het lezen hiervan.

Thomas uit: Gramsbergen

06-06-2017

Ervaring met: Losse schema's

Wanneer je bent aangemeld krijg je een zeer snelle reactie. Ook het maken van de schema's ging erg snel. Fijn dat je daardoor snel aan de slag kunt gaan. De schema's zijn duidelijk, helder en eenvoudig om te begrijpen. De kwaliteit is prima en het was goed om te merken dat ze ook kritisch zijn op eigen producten.