Beoordelingen GuyDroog.com

• Kwaliteit 8,9

Anouk

25-07-2017

Ervaring met: Losse schema's

Ben sowieso een fan van zijn blogs! Naar mijn idee één van de weinigen in dit wereldje die echt weet waar ie het over heeft.

Communicatie rondom de schema's was top. Al mijn vragen werden goed beantwoordt. Heel duidelijk!

Ik maak met veel plezier gebruik van het trainingsschema. Uitdagend, maar niet te moeilijk. Leuke oefeningen en de voorbeeldfilmpjes zijn heel handig.

Het voedingsschema had naar mijn idee iets uitgebreider gekunt. Ik heb één voorbeeldschema voor voeding op een trainingsdag ontvangen. Vooral als macro's nieuw voor je zijn (zoals bij mij) is het vrij lastig om dit echt goed toe te passen zonder meerdere voorbeelden (van bv. een rustdag).

Al met al super tevreden, waar voor mijn geld en een echte aanrader. Thanks Guy!

Corrie uit: Antwerpen

03-07-2017

Ervaring met: Online coaching

Dankzij de online coaching van Fidan ben ik bijna 10 kilo afgevallen en heb ik mijn lichaam enorm weten te transformeren. Ik heb nog nooit zo goed in m'n vel gezeten, letterlijk en figuurlijk, dus dit is echt de beste investering ooit geweest! Zo fijn om iedere week/maand een stok achter de deur te hebben en dat er steeds weer een nieuw schema voor me op maat gemaakt wordt. En daarbij maakt Fidan geen standaard broccoli/kip/rijst voedingsschema's, maar verwerkt ze er ook echt lekkere recepten in. Ik heb geen moment spijt gehad en kan het dan ook iedereen aanraden!

Danielle uit: Nieuw-Vennep

15-06-2017

Ervaring met: Online coaching

Sinds maart is Michael Cervino mijn (wedstrijd)coach. Tot nu toe ben ik alleen maar positief over de begeleiding. Michael luistert oprecht, is professioneel en heeft veel kennis. Hij denkt en beweegt mee. Dat is heel fijn. Ik kan met al mijn vragen bij hem terecht. Hij antwoordt altijd vlot en volledig. Met elk antwoord kan ik weer verder.

Kenny uit: Belgie , Zomergem

12-06-2017

Ervaring met: Losse schema's

Deed al een tijdje aan high frequency training zonder succes(omdat ik altijd alles verander). Maar nu heb ik ruim 1 maand training en voeding schema en ik ben al wat sterker en ben ik meer wijs welke oefeningen te doen

Sarah uit: Amsterdam

Ervaring met: Online coaching

Jullie zijn gewoon toppers! Met name Gideon!

Roderick uit: Groningen

Ervaring met: Losse schema's

Eigenzinnige aanpak. Goed en doordacht eindresultaat. Echt het gevoel alsof maatwerk wordt geleverd en dat voor een relatief lage prijs. De heren lijken de materie goed te kennen en te doorgronden.

Dennis uit: Groningen

8,5

Ervaring met: Losse schema's

Goede schema's op maat, waarbij heel duidelijk ook is gekeken naar gepubliceerde studies

S uit: Rotterdam

06-06-2017
7,5

Ervaring met: Losse schema's

Bij de bestelling had ik direct een bevestiging verwacht, maar dit duurde even. Verder was alles snel geregeld. De communicatie had echter iets beter gekund, ook omdat er een fout stond in een van de bestanden die ik toegezonden kreeg, waardoor mijn verwachtingen onjuist waren na het lezen hiervan.

Thomas uit: Gramsbergen

06-06-2017

Ervaring met: Losse schema's

Wanneer je bent aangemeld krijg je een zeer snelle reactie. Ook het maken van de schema's ging erg snel. Fijn dat je daardoor snel aan de slag kunt gaan. De schema's zijn duidelijk, helder en eenvoudig om te begrijpen. De kwaliteit is prima en het was goed om te merken dat ze ook kritisch zijn op eigen producten.

Wesley uit: Rotterdam

14-05-2017

Ervaring met: Losse schema's, Personal training

Ik train nu 2,5 jaar met Guy en heb enorm veel steun en kennis opgedaan tijdens deze trainingen. Zijn pragmatische en humoristische aanpak werken prettig en het altijd net even verder gaan dan jezelf zou doen of durven zorgen voor een topresultaat. Ik beveel Guy absoluut niet aan... indien hij het te druk krijgt is er minder plek voor mij....;)