Beoordelingen GuyDroog.com

• Kwaliteit 8,9

Linda

24-09-2017

Ervaring met: Personal training

Voor mij omschrijven de woorden: professionaliteit, specialisme, zeer hoog kennisniveau, resultaten, oprechtheid, respectvol, no-nonsens en een grote dosis humor precies datgene waar Guy voor staat.

Pamela uit: Rotterdam

31-08-2017

Ervaring met: Personal training

Er zijn er veel die van hun hobby hun werk hebben gemaakt(PT)Maar van zelf veel sporten wordt je niet automatisch een goede trainer.Guy is dat wel.
Hij weet waar hij het over heeft,wat hij doet,kan mij uitleggen waarom en is betrokken.
Bij hem voel ik mij en train ik veilig en dat is voor mij heel belangrijk aangezien ik versleten rugwervels (L4 en L5) en lichte scoliose heb.
Ben er door omstandigheden een jaar uitgeweest maar zooo blij dat ik weer gestart ben.Zag toen enorme vooruitgang en daar kan ik met een gerust hart weer voor gaan:-)
Guy...zou 'm iedereen gunnen!

Sarah uit: Almere

30-08-2017
9,8

Ervaring met: Online coaching

Inmiddels alweer bijna een jaar aan de slag met coaching bij Guy Droog met super motiverende coach Fidan. Ben erg blij dat ik de keuze heb gemaakt om coaching bij Guy te nemen . Zat eerst te denken aan personal body plan maar de eerlijkheid mbt de blogs/site en overige content heeft me toch doen besluiten om coaching bij Guy te nemen. Ondanks kickboksen m'n number 1 sport blijft en ik dat al 15 jaar doe, heeft het stukje fitness/voeding/coaching m'n lichaam echt positief veranderd en sterker gemaakt! Ik was nooit ontevreden met m'n lichaam, maar toch heeft het me een stuk meer zelfvertrouwen gegeven. Erg blij mee! Niet twijfelen dus, gewoon doen!!

Stefan uit: Rotterdam

29-08-2017

Ervaring met: Personal training

ik heb bij Guy in de afgelopen drie maanden meer progressie gemaakt dan in een paar jaar zelfstandig trainen. Hij licht alle oefenen goed toe, waardoor ik me bewuster ben van mijn houding en weet wat ik doe en waarom, en zorgt er daarmee voor dat ik geen blessures krijg. Door Guy's training heb ik zin om meer uit mezelf te halen en stop ik niet na een korte en nutteloze training maar push ik mezelf meer. Top trainer!

Pascale uit: Berkel en Rodenrijs

29-08-2017

Ervaring met: Personal training

Guy is iemand met een sterk empathisch vermogen. Je zou Guy tekort doen als je hem enkel typeert als personal trainer. Hij verdiept zich uitvoerig in zijn client en neemt hier echt de tijd voor. Vervolgens gaat hij aan de slag met een op maat gemaakt programma welke goed aansluit bij de doelen en/of wensen van zijn client en tevens past bij zijn visie. Guy kijkt hierbij ook naar het mentale gedeelte van iemand en niet enkel naar training en voeding. Hij kan zijn ideeën onderbouwen en heeft duidelijke standpunten die hij goed kan overbrengen. Met zijn directe vorm van communiceren weet je altijd waar je aan toe bent 😉.

Annette uit: Zwijndrecht

Ervaring met: Personal training

Doordat ik onregelmatig werk kan ik nooit vaste dagen afspreken, echter is er veel flexibiliteit en was er altijd een moment beschikbaar dat ik kon trainen.
De afgelopen maanden heb ik als zeer prettig ervaren. Ik ben nu minder terughoudend omdat ik me zekerder over mezelf voel betreft het uitvoeren van oefeningen. En heb ik kunnen ondervinden dat ik sterker ben dan ik dacht!

Ellen uit: Echt

Ervaring met: Online coaching, Personal training

In 1 woord : Super !!

Michael Cervino is mijn Coach / Personal trainer en vanaf het 1e contact verloopt alles zeer prettig en vertrouwd

Het is niet alleen om de 2 weken de schema's updaten!! Of de training af te raffelen,en dat is het dan
Er word tijd en aandacht aan besteed

Maar ik leer ook op een positieve manier anders naar zaken en mijzelf te kijken

Geen vraag is te gek!!

Je word niet gezien als een nummer, maar echt als een persoon en dat maakt het mede zo prettig !!

Rogier uit: Rotterdam

Cindy uit: Rotterdam

9,8

Ervaring met: Personal training

6 maanden na mijn bevalling had ik sterk de behoefte om weer fit te worden. Guy ken ik uit mijn netwerk, maar daar ik hem altijd zag als PT-er die voornamelijk al fitte mensen traint wist ik niet of hij de juiste persoon zou zijn voor mijn traject.

Na contact met hem hierover bleek deze gedachte onjuist. Zo ging ik voor een periode van 4 maanden, twee maal per week bij Guy trainen.

Ik had nooit durven dromen dat mijn progressie zo snel te voelen en zien zou zijn. Ik voelde mij na 1 maand trainen al zoveel sterker en fitter. Oefeningen die eerst amper mogelijk waren gingen mij nu 'gemakkelijk' af. Het trainen begon ik hierdoor ook steeds leuker te vinden.

Ik vind Guy een fijne trainer, iemand die rekening houdt met jouw persoonlijke doel. Hij heeft mij tijdens trainingen gemotiveerd en laten zien waar mijn lichaam allemaal toe in staat is. Naast dat hij een zeer bekwame PT-er is zijn trainingen met hem ook nog eens heel gezellig!

Na 4 maanden PT had ik mijn doel bereikt, zelfs beter dan gedacht. Ik was de laatste 5kg afgevallen. Meer afvallen was zeker mogelijk geweest, maar voor mij niet noodzakelijk. Vandaar dat we 5kg als streefaantal genomen hadden. Ik heb mijn "losse/slappe" huid omgezet in spieren. Ik ben zelfs fitter en sterker dan voor mijn zwangerschap. Mijn lichaam is in een betere versie dan dat hij was voor mijn zwangerschap, wie had dat ooit kunnen verwachten binnen 4 maanden?

Ik heb eerder zelf ook getraind. Maar wat ik in 4 maanden met Guy bereikt hebt had ik nooit zelf kunnen bereiken.

Bedankt voor de trainingen Guy!

Sebastian uit: Rhoon

Ervaring met: Personal training

Inmiddels train ik een kwart jaar onder begeleiding van Guy. Los van de eerst zichtbare fysieke resultaten merk ik dat ik mentaal ook sterker word.

Het PT concept van Guy omhelst meer dan alleen trainen. Het zorgt bij mij dat ik mij op alle fronten sterker voel. Hierdoor ben ik in staat om ook op andere gebieden steeds meer uit mezelf te halen.

Ik voel mij fitter, energieker en vrolijker. De trainingen zijn volledig gepersonaliseerd. De respectvolle wijze van omgang en de ondersteuning zorgen bij mij ervoor dat ik keer op keer mijn uiterste best wil doen en de trainingen fysiek en mentaal gesterkt verlaat.

Ik heb een veeleisende baan in een turbulente omgeving waarbij ik met veel mensen samenwerk die een expert zijn op hun werkveld. De mensen achter guydroog.com zijn dat op die van hun.

Tor slot heb ik sinds kort ook mijn voeding aangepast. Het is goed vol te houden en wordt goed doorgesproken.

Enkele steekwoorden;

Respectvol
Flexibel
Betrouwbaar
Kennis van zaken
Vriendelijk

Een duidelijke 10 en het heeft mij geleerd dat dit echt een vak is. Wil je topkwaliteit dan is dit de beste keuze.....