Beoordelingen GSMreparatiecentrum.nl

Iris uit: Vleuten

14-12-2017
9,6

Geweest bij vestiging: Utrecht

Ik kwam voor de 3e keer voor een reparatie. De tweede schermreparatie van mijn zoons telefoon. Toen ik aangaf dat ik voor dezelfde reparatie een andere prijs had betaald (ik kon dit aantonen), werd meteen dezelfde prijs afgerekend. Super! Dat vind ik klaintenservice. Altijd correct advies en zo klantvriendelijk. Goede sfeer en altijd optijd klaar. Volgens mij verdient de winkel: 2 thumbs UP! Ik kom zeker terug bij de volgende reparatie. Dank jullie wel.

Rene uit: Tilburg

01-12-2017
1,4

Geweest bij vestiging: Tilburg

Toestel Motorola G4 gebracht voor scherm reparatie. Toestel functioneerde gewoon alleen het scherm was gescheurd. Na 1 week was die klaar maar functioneerde het gerepareerde scherm niet. Na 2 weken krijg ik het bericht dat het toestel niet gemaakt kan worden. Jullie maken mijn toestel kapot en ik moet dit maar accepteren Ik hoefde geen onderzoekskosten te betalen en er zou wel een briefje gemaakt worden voor de verzekering (klinkt erg frauduleus)
Kortom, erg teleurgesteld over jullie deskundigheid, service en klantgerichtheid.
Inmiddels heb ik een klacht ingediend bij Klacht.nl en bij de consumentenbond over deze gang van zaken

Walter

29-11-2017
1,0

Geweest bij vestiging: Tilburg

In februari het scherm van mijn iPhone 6 laten vervangen door een origineel vervangend exemplaar. Van de zomer problemen met verkleuringen (vlekken), waardoor het scherm binnen de garantie is vervangen. Nu in november laat het 2e scherm langs de rand helemaal los. "Sorry meneer, maar uw scherm zit niet meer in de garantie, want de 6 maanden zijn verstreken", krijg ik nu te horen. Dit terwijl het scherm in juni nog vervangen is. Daarvan uiteraard geen bon gehad, want het viel tenslotte nog in de garantie. Zelfs het tonen van de e-mailwisseling die we daarover destijds hebben gehad vond meneer niet genoeg bewijs. Wat een belabberde service, ongelofelijk!

Misja uit: Tilburg

26-11-2017

Geweest bij vestiging: Tilburg

Ook in de verkoop zijn ze heel klantvriendelijk.
Ik maakte zelf de fout een hoes voor mijn tablet te kopen op zicht.
Thuis gekomen bleek de hoes niet te passen.
Helaas had de winkel geen hoes voor mijn tablet.
Of toch, na alles geprobeerd te hebben bleek er toch een te zijn.
Kosteloos omruilen voor een iets duurdere hoes was geen enkel probleem.
Super service!

Jane

18-11-2017

Geweest bij vestiging: Spijkenisse

Marcel uit: Beuningen

17-11-2017

Geweest bij vestiging: Nijmegen

Erg klantvriendelijk, snel en vakkundig personeel. Over kwaliteit kan ik nog niet oordelen, maar voorlopig lijkt het een goed gelukte vervanging van de batterij van m'n iPad.

Peter uit: Leiden

14-11-2017

Geweest bij vestiging: Leiden

Fijn dat je de Samsung Galaxy S7 ook in Leiden kan laten repareren (scherm was gebroken)

Britt uit: Utrecht

14-11-2017

Geweest bij vestiging: Utrecht

Super snel geholpen, de telefoon was binnen 10-15 minuten al klaar en zag er weer uit als nieuw. Ik heb meteen een hoesje en een screenprotector aangeschaft zodat het niet opnieuw kon gebeuren. Die waren bij elkaar maar €20, voor een goede kwaliteit.

D uit: Maarssen

13-11-2017