Beoordelingen Grova Schildersbedrijf

Gerda uit: Britsum

03-09-2017
9,5

Algehele mening:
Wim is een fijne en eerlijke maar vooral harde werker met kwaliteit en vakkundigheid hoog in het vaandel.

Wim komt volgend jaar terug om de rest van de woning te doen.

Grova schilders en klussenbedrijf is een echte aanrader als u kwaliteit en eerlijkheid wilt.

Rianne uit: Almere

14-04-2017

Algehele mening:
Wim is een echte vakman. Hij let goed op de kwaliteit van het hout en de oude verflagen, en past zijn behandeling daar op aan (bv 1 of 2 verflagen, gronden, etc). Het eindresultaat ziet er prachtig uit, en kan er weer vele jaren tegen. Wim is uitermate vriendelijk, behulpzaam, en sociaal.

Gerard uit: Arnhem

20-09-2016

Algehele mening:
Zeer positieve ervaring waarbij professionaliteit voorop heeft gestaan. De schilder is uitgegaan van onze behoeftes en nam leiding door ons op de beste manier te adviseren.

Fam. uit: Almere

13-09-2016

Algehele mening:
Goede product- en materiaalkennis, een uitstekend vakman. Niet de betere, maar de beste schilder!

Andrea uit: Zutphen

18-03-2016
9,8

Algehele mening:
Wim werkt keurig netjes en voor hij vertrekt maakt hij alles uitermate netjes en schoon.
Ik ben erg content en het Bornhof in Zutphen is weer een stukje mooier Wim, heel erg bedankt voor je geduld met deze oude dame.

Groetjes Andrea

Wil uit: Vierhouten

13-03-2016

Beste Wim,
Wij zijn uitermate tevreden over het werk dat jij bij ons verricht hebt. Zowel het huis als de schuur, goed werk afgeleverd!! Met vriendelijke groet,
Fam W.Haagmans

Ralf uit: Almere

12-03-2016
8,5

Algehele mening:
Grova is ons aanbevolen door kennissen. Wim is prettig in omgang, werkt snel, en zeer netjes en schoon, het afgeleverde werk is prima in orde. Als er iets hersteld moet worden, komt ook dat dik in orde. Het plannen van de werkzaamheden gaat in goed overleg.
Al met al, klant is echt koning bij Grova en wij kunnen hem van harte aanbevelen.

Gert-Jan uit: Almere

11-03-2016
7,9

Algehele mening:
Grova heeft voor onze VvE prima meegedacht met onderhoudsvragen en vervolgens een gepaste offerte opgesteld en de werkzaamheden correct en netjes uitgevoerd.