Beoordelingen Groovesum

Naam: Debby

19-06-2017

Altijd vriendelijke service, leuk contact en er wordt naar je geluisterd en meegedacht. Erg fijn en attent.

Naam: Joyce van Spengen

19-06-2017

Super act met veel energie. Ondanks dat er maar 2 van de 4 dames geboekt waren geven ze een heerlijke show weg. Groovesum bedankt en zeker tot een volgende keer!

Naam: Caroline

15-06-2017

Altijd een prettige samenwerking met zowel Joost als DJ Diriq.

Naam: Isabel Gonzalez (Event Manager - Avery Dennison)

23-05-2017

Tijdens ons customer event in Hamburg, Duitsland heeft Female Fusion een fantastisch optreden gegeven. Onze klanten hebben een geweldige avond gehad en er word met veel enthousiasme over het optreden gesproken zowel intern als extern. Er is heel goed ingespeeld op onze wensen. De opbouw van de muziek was perfect en het is gelukt om de dansvloer helemaal vol te krijgen en dat is niet eerder gelukt! Het optreden heeft voor een geweldige sfeer gezorgd en van de hele avond een succes gemaakt. Ik hoop Female Fusion voor een volgend event weer in te kunnen zetten.

Naam: Rick en Priscilla

10-05-2017

Hallo Friso,
We hebben echt een geweldige bruiloft gehad met een geweldig feest. Jullie hebben echt fantastisch gespeeld. We hebben echt zoveel leuke reacties op het feest gehad. Iedereen heeft zich enorm geamuseerd. Ik beveel je echt bij iedereen aan! Als we alle foto's hebben dan stuur ik je wel wat.
Groetjes Rick en Priscilla

Naam: Linda

03-05-2017

Fijne organisatie, erg meedenkend, sloten perfect aan bij onze behoefte.

Naam: Sascha

03-05-2017

Na een prettig voorgesprek bij Groovesum waren wij volledig overtuigd. Ze hebben het meer dan waargemaakt. Deejay Friso is erg flexibel en weet de boel goed los te krijgen. Ook de saxofonist Costar was een zeer mooie aanvulling. Hier hebben we veel reacties op gehad. Nogmaals dankjewel!

Naam: Daphne

30-03-2017

Top DJ, Top feest! Erg goed bevallen.

Naam: Robert Willemsen - LiveGigs

28-03-2017

Female Fusion bij Groovesum geboekt. Zeer goed bevallen, louter positieve reacties op de act. Groovesum heeft in de aanloop naar-, en ook tijdens het feest prettig met ons samengewerkt.

Naam: Reuben

28-03-2017
7,0

Alles keurig netjes en prima binnen de regeltjes. Alleen toe de gig verplaatst moest worden, vond ik jullie (in het begin) een beetje stug. Uiteindelijk helemaal goed gekomen :)