Beoordelingen Groovesum

Naam: Willeke Post

21-12-2018

goed geregeld, en in mijn beleving fijn dat Joost op locatie is geweest.

hartelijk dank!

Naam: Daniel

19-12-2018

De heren en dame maken er een knallend feest van!

Naam: Erik Meijers - Events & Planning

11-12-2018

Voor een besloten bedrijfsevenement hadden wij Single Sounds geboekt. Leuke act. Goede uitstraling. Netjes verzorgd en duidelijk voortraject. DJ en hostess waren op tijd aanwezig en hebben er een mooi feest van gemaakt!

Naam: Spijkerbroekengala

23-11-2018

Fantastische Band die de zaal direct in 1 swingend geheel brengt.

Naam: Fam. van den Berg

19-11-2018

Geen feest zonder goede muziek en wat een mooi feest hebben wij gehad afgelopen weekend. De avond begon met DJ Daniel G die het publiek goed aanvoelde en met de juiste muziek keuze iedereen op de dansvloer wist te krijgen. Om 23:00 kwamen de dames van Female Fusion het podium op en wat een power en energie hebben we gevoeld echt ongelofelijk ! Eenmaal op de dansvloer was er geen ontkomen meer aan en zo heb ik echt alleen maar blije en vrolijke mensen gezien, prachtig en daarmee voor ons een zeer geslaagde avond. Een prachtige ervaring waarover nog lang gesproken zal worden. Nogmaals dank aan DJ Daniel G en de meiden van Female Fusion en uiteraard aan de heren technici van Groovesum fantastisch 👌

Naam: Peter-Paul Zwetsloot en Hanske Jonker-Zwetsloot

22-10-2018

Wij hebben Groovesum ingeschakeld voor ons bruiloftsfeest. Met DJ Friso en Q on Trumpet werd dit een feest om nooit te vergeten. Sfeer werd fantastisch neergezet en aangevoeld en de trompet voegde ook echt iets toe (en deze vent speelt ook nagenoeg alles op dat ding!).
Genoeg ruimte voor input vanuit ons als bruidspaar voor soms bijzondere combi's (boybands + hiphop) wat zonder moeite of gekkigheid geintegreerd/gecombineerd werd met andere dansbare hits en vermaak.

Van begin tot eind een spetterend feest en van tevoren kraakheldere communicatie en meerdere contactmomenten.

Kortom, alles helemaal top!

Naam: Max en Miriam Meyer-Pot

18-09-2018

Snelle communicatie via Skype met de DJ (we wonen in het buitenland), een korting doet het altijd goed, fijn dat de techniek voor licht en geluid door de DJ meegebracht kon worden, onze voorkeursnummers werden gemixt met het repertoire van de DJ zelf en hij nam de tijd om achteraf ook even na te praten. Halverwege was er even een 'dip' met nummers die wat minder leken aan te sluiten op het publiek, maar het feest knalde vanaf het begin en was ook super enthousiasmerend tot aan het einde. Communicatie met Groovesum verliep ook snel en bondig, zeker een aanrader voor vrienden met feestplannen!

Naam: Food Truck Event Rijswijk

17-09-2018

Fijne deuntjes, sfeervolle achtergrond met heel veel herkenning. Erg leuk!! DJ representatief en meedenkend. Opdrachtgever vroeg adhoc om tromgeroffel en dat had hij binnen 15 sec voor elkaar! Super

Naam: Joris Geurtsen

17-09-2018

Op 15 september hebben wij een groot tuinfeest gegeven, voor dit feest hebben wij Female Fusion geboekt. Deze dames had ik al een keer eerder gezien en leken mij ook perfect voor ons feest. Er was een heel gevarieerd publiek en toch wisten ze iedereen op de dansvloer te krijgen. Echt een fantastische avond gehad! Zeker een aanrader.

Naam: Mirjam van Zadelhoff

13-09-2018

Wij kijken terug op een geweldig feest!!
We hebben enorm genoten! Daniel G heeft fantastisch gedraaid en Thomas heeft waanzinnig goed gespeeld!! We zijn ze enorm dankbaar!!