Beoordelingen Groovesum

Naam: Emmely

04-08-2017

Het was een waanzinnig optreden! De artiesten werkten heel goed samen en zorgden voor een mooie opbouw en een waanzinnig goede sfeer! Het was voor een belangrijk element van onze huwelijksdag en we hebben echt intens genoten van de muziek! Echt een aanrader!!

Naam: Martijn Veen

11-07-2017

Topacts, goede service en professioneel

Naam: Marinus Heuvelman

10-07-2017

De DJ was op tijd en ingelezen. Hier was ik erg te spreken over. Daarnaast draaide hij goed. leek goed naar het publiek en zag wat hun wensen waren.

Naam: Robin

10-07-2017

Zeer prettig en professioneel platform. Goed contact en begeleiding tijdens het boeken. DJ Luxor heeft er echt een knal avond van gemaakt!

Naam: Ouiwehands Dierenpark

10-07-2017

We hebben een geweldig personeelsfeest gehad met dank aan Sax Lounge en DJ Ray Bloomberg.

Naam: Charlot de Bont

01-07-2017

De DJ en trompetist waren super! En Female Fusion was helemaal top!! Iedereen vonden de dames geweldig!! En daarna heeft de DJ nog lekker een uurtje na geknald! Echt heel goed gedaan allemaal!!

Naam: Mirjam

30-06-2017

Bedankt Friso, We hebben een super leuke tijd gehad!
Er hadden super veel mensen afgezegd maar toch was het een een super gezellig feestje!, De Kinderen vonden het ook echt fantastisch! De techniek was ook top! Nogmaals bedankt! En vast tot ziens. Groet, Mirjam

Naam: Debby

19-06-2017

Altijd vriendelijke service, leuk contact en er wordt naar je geluisterd en meegedacht. Erg fijn en attent.

Naam: Joyce van Spengen

19-06-2017

Super act met veel energie. Ondanks dat er maar 2 van de 4 dames geboekt waren geven ze een heerlijke show weg. Groovesum bedankt en zeker tot een volgende keer!

Naam: Caroline

15-06-2017

Altijd een prettige samenwerking met zowel Joost als DJ Diriq.