Beoordelingen Groovesum

Naam: Balance Business Events

12-12-2017

Voor ons was Jazz Bezorgd een nieuwe act en deze viel goed in de smaak. 3 frisse, jonge koppen en perfect als lekkere jazz achtergrondmuziek voor deze receptie.
Keurig op tijd, keurig gekleed, leuke variatie van jazz muziek.

Naam: Nathalie Menke

17-10-2017

Met Groovesum samenwerken heeft alle ingrediƫnten waar ik als klant blij van wordt: toegankelijk, duidelijke afspraken, prettig contact en zeer flexibel!

Naam: Elvera Mulder

17-10-2017

Wat aan aangename artiesten; DJ Wouter en Saxofonist Donald. Ze namen er serieus werk van om en een feestje van te maken. Kwaliteit-prijs verhouding is super. De communicatie met Groovesum is fijn.

Naam: L. Boellaard

16-10-2017

Groovesum is aan aanrader voor zakelijke evenementen. In het brede artiestenbestand weten zij de juiste match te vinden. Goed advies, professionele en behulpzame artiest.

Naam: Daisy

02-10-2017

Fantastiche DJ en super goeie saxofonist.
De apparatuur werd zonder dat we er iets voor hoefde te doen op de locatie opgebouwd. En de verlichting was heel mooi. Veel dank

Naam: Madelon

25-09-2017

Van een persoonlijk gesprek aan tafel in Amsterdam tot een geweldig dansfeest in Kasteel Wijenburg te Echteld. Dankjulliewel!

Naam: So Incentive - Carolien Brink

19-09-2017

Echt een super optreden met allemaal top live performers! Complimenten voor de zangeres, wat een dijk van een stem! Echt te gek!

Naam: Ireen en Ruud

18-09-2017

Na ons bezoek aan Friso op het Rokin, hadden we er al alle vertrouwen in dat ons huwelijksfeest een topfeest zou worden. En dat was het! We hebben grandioos genoten, een mooie mix van alle hitjes van toen en nu. En de begeleiding met de sax was helemaal top of the bill! Een zeer goed samenspel met allure!
Dank!!

Naam: Sanne Klijmij-Quint

12-09-2017

Te gek bruiloftsfeest dankzij Friso. Wat een top avond met alleen maar hitjes waardoor er non stop gedanst is.

Naam: The Hospitality Group

04-09-2017

The Hospitality Group werkt met succes reeds jaren samen met Groovesum.
Op het gebied van entertainment kan Groovesum zeer goed inspelen op de behoeftes bij de verschillende type evenementen. Groovesum komt altijd hun afspraak na en leveren echt kwaliteit.