Beoordelingen Groovesum

Naam: Arwin Versteyne

24-02-2019

Erg goede en professionele samenwerking

Naam: Covebo Events

12-02-2019

Alles was top geregeld!

Naam: Frank van der Laan

06-02-2019

Goed geholpen met invulling entertainmentvraag. Fijn samengewerkt, artiesten waren top!

Naam: Saida Chamach

25-01-2019

Een hele fijn en prettige samenwerking

Naam: Willeke Post

21-12-2018

goed geregeld, en in mijn beleving fijn dat Joost op locatie is geweest.

hartelijk dank!

Naam: Daniel

19-12-2018

De heren en dame maken er een knallend feest van!

Naam: Erik Meijers - Events & Planning

11-12-2018

Voor een besloten bedrijfsevenement hadden wij Single Sounds geboekt. Leuke act. Goede uitstraling. Netjes verzorgd en duidelijk voortraject. DJ en hostess waren op tijd aanwezig en hebben er een mooi feest van gemaakt!

Naam: Spijkerbroekengala

23-11-2018

Fantastische Band die de zaal direct in 1 swingend geheel brengt.

Naam: Fam. van den Berg

19-11-2018

Geen feest zonder goede muziek en wat een mooi feest hebben wij gehad afgelopen weekend. De avond begon met DJ Daniel G die het publiek goed aanvoelde en met de juiste muziek keuze iedereen op de dansvloer wist te krijgen. Om 23:00 kwamen de dames van Female Fusion het podium op en wat een power en energie hebben we gevoeld echt ongelofelijk ! Eenmaal op de dansvloer was er geen ontkomen meer aan en zo heb ik echt alleen maar blije en vrolijke mensen gezien, prachtig en daarmee voor ons een zeer geslaagde avond. Een prachtige ervaring waarover nog lang gesproken zal worden. Nogmaals dank aan DJ Daniel G en de meiden van Female Fusion en uiteraard aan de heren technici van Groovesum fantastisch 👌

Naam: Peter-Paul Zwetsloot en Hanske Jonker-Zwetsloot

22-10-2018

Wij hebben Groovesum ingeschakeld voor ons bruiloftsfeest. Met DJ Friso en Q on Trumpet werd dit een feest om nooit te vergeten. Sfeer werd fantastisch neergezet en aangevoeld en de trompet voegde ook echt iets toe (en deze vent speelt ook nagenoeg alles op dat ding!).
Genoeg ruimte voor input vanuit ons als bruidspaar voor soms bijzondere combi's (boybands + hiphop) wat zonder moeite of gekkigheid geintegreerd/gecombineerd werd met andere dansbare hits en vermaak.

Van begin tot eind een spetterend feest en van tevoren kraakheldere communicatie en meerdere contactmomenten.

Kortom, alles helemaal top!