Beoordelingen Groovesum

Naam: Prabath Nanayakkara

04-05-2018

Betrouwbaar, service gericht en hou goed aan de afspraken. DJ (Ron Knuiman) was zeer professioneel, vriendelijk en las en voelde het publiek (Engelsen, Nederlanders, ieren enz) erg goed. Feest was een geweldige succes met name ook dankzij zijn muziek keuze. Verhouding tussen kwaliteit en kosten was zeer goed.

Naam: Nedap 18 april 2018

30-04-2018

Fijne samenwerking, zowel met Joost als met Friso. Spelen op de situatie in en denken echt mee om het event zo goed mogelijk te laten verlopen. Friso voelt het publiek aan en past zich aan aan de sfeer die er op dat moment is.

Naam: Boy Aarts

26-04-2018

Altijd heel fijn om met Groovesum samen te werken. Ze denken graag mee, leveren kwalitatief hoogstaande artiesten en regelen alles tot in de puntjes. Al met al een aanrader.

Naam: Advanced Programs

16-04-2018

We hebben het prima naar ons zin gehad en vooral geen zorgen gehad voor de opbouw etc, en dus zorgenloos aan het feest begonnen. Super! Hartelijk dank!

Naam: Mick

30-03-2018

Altijd fijn samenwerken met Joost en zijn team. Female Fusion is een prachtige act op diverse evenementen en er wordt altijd snel en goed gereageerd op mails.

Naam: Danny van Leeuwen

30-01-2018

Fijne samenwerking, stipt op tijd en geen verrassingen.

Naam: Club Westwood

29-01-2018

Breed aanbod en denken met je mee.

Naam: Petra van Wijngaarden

26-01-2018

Enorm veel support vanuit StudentEvent gehad op de voorbereiding met een fijn advies of line-up en wat wel en niet te doen.
Daarnaast is er goed voor de opvulling van de avond gezorgd middels het support van onze director bij zijn presentatie door Friso, prettige ondersteuning tijdens de avond waardoor wij zelf van het feest hebben kunnen genieten.
De Stage effects waren een top aanvulling!
We hebben van alle kanten positieve reacties ontvangen en zullen StudentEvent de volgende keer zeker weer inhuren.

Naam: Jacqueline

25-01-2018

Super leuke combinatie van goede DJ en top saxofonist. Veel positieve reacties van onze gasten gehad.

Naam: Ouwehands Dierenpark Rhenen

20-01-2018

Een geweldig kerstfeest gehad dankzij DJ Luxor en de enthousiaste band "The Guilty Pleasures".