Beoordelingen Groovesum

Naam: Peter-Paul Zwetsloot en Hanske Jonker-Zwetsloot

22-10-2018

Wij hebben Groovesum ingeschakeld voor ons bruiloftsfeest. Met DJ Friso en Q on Trumpet werd dit een feest om nooit te vergeten. Sfeer werd fantastisch neergezet en aangevoeld en de trompet voegde ook echt iets toe (en deze vent speelt ook nagenoeg alles op dat ding!).
Genoeg ruimte voor input vanuit ons als bruidspaar voor soms bijzondere combi's (boybands + hiphop) wat zonder moeite of gekkigheid geintegreerd/gecombineerd werd met andere dansbare hits en vermaak.

Van begin tot eind een spetterend feest en van tevoren kraakheldere communicatie en meerdere contactmomenten.

Kortom, alles helemaal top!

Naam: Max en Miriam Meyer-Pot

18-09-2018

Snelle communicatie via Skype met de DJ (we wonen in het buitenland), een korting doet het altijd goed, fijn dat de techniek voor licht en geluid door de DJ meegebracht kon worden, onze voorkeursnummers werden gemixt met het repertoire van de DJ zelf en hij nam de tijd om achteraf ook even na te praten. Halverwege was er even een 'dip' met nummers die wat minder leken aan te sluiten op het publiek, maar het feest knalde vanaf het begin en was ook super enthousiasmerend tot aan het einde. Communicatie met Groovesum verliep ook snel en bondig, zeker een aanrader voor vrienden met feestplannen!

Naam: Food Truck Event Rijswijk

17-09-2018

Fijne deuntjes, sfeervolle achtergrond met heel veel herkenning. Erg leuk!! DJ representatief en meedenkend. Opdrachtgever vroeg adhoc om tromgeroffel en dat had hij binnen 15 sec voor elkaar! Super

Naam: Joris Geurtsen

17-09-2018

Op 15 september hebben wij een groot tuinfeest gegeven, voor dit feest hebben wij Female Fusion geboekt. Deze dames had ik al een keer eerder gezien en leken mij ook perfect voor ons feest. Er was een heel gevarieerd publiek en toch wisten ze iedereen op de dansvloer te krijgen. Echt een fantastische avond gehad! Zeker een aanrader.

Naam: Mirjam van Zadelhoff

13-09-2018

Wij kijken terug op een geweldig feest!!
We hebben enorm genoten! Daniel G heeft fantastisch gedraaid en Thomas heeft waanzinnig goed gespeeld!! We zijn ze enorm dankbaar!!

Naam: Judith & Mark

08-09-2018

Voor onze bruiloft een DJ geboekt voor het feest in de avond. Het contact met Friso van Groovesum verliep direct prettig, met duidelijke vraag naar de wens van het bruidspaar. Door onvoorziene omstandigheden bleek de geboekte/toegewezen DJ 3 weken voor de bruiloft niet beschikbaar, waarbij direct een andere DJ toegewezen werd. DJ Wouter inventariseerde de wensen, en heeft er werkelijk een onvergetelijke avond van gemaakt! Wat een topfeest! Een hele mooie set, goede mix, voelde de sfeer goed aan en zorgde ervoor dat de dansvloer de gehele avond gevuld was met swingende en dansende mensen! Onze dank is groot!

Naam: Debora

27-07-2018

Hele prettige ervaring in het voortraject, met name in het contact met Joost Bisschop. Hele prettige en snelle manier van communiceren! Ook heel erg flexibel met onze aanvullende wensen omgegaan op het eind m.b.t. openingsdans/mix en verlichting.

Ook de avond zelf is goed verlopen; iedereen was op tijd, alles stond er netjes bij en er waren weinig bijzonderheden. Jammer was dat de locatie binnen erg warm was, waardoor veel mensen ook buiten waren. Dame die bij het Singles feestje stond was dus wel overbodig...

Tip voor de dj; die kan wel ietsje klantvriendelijker zijn. Hoe verder de avond vorderde, hoe minder vriendelijk hij werd.
De avond zou om 01:00 eindigen, waarna er voor de gasten buiten friet zou worden geserveerd. Doordat de frietfiets te laat was vroegen we om een kleine verlengingen, maar toen om 01:15 nog een nummer werd aangevraagd (door de bruidegom!!) liep de dj gewoon weg! Erg onbeleefd wat mij betreft, ook al moet je nog 2,5 uur naar huis rijden....

Naam: van den Heuvel Jurgen

15-06-2018

Fijne samenwerking. Kort overleg behaalt de juiste resultaten. Uitvraag wordt altijd ingevuld

Naam: TDG

14-06-2018

Deze DJ's weten wat ze doen, zijn gastvrij en weten in te spelen op het publiek! Naar onze mening DE ingredienten om professioneel artiest te zijn!

Naam: Daphne

30-05-2018

Weer een fijne samenwerking gehad met Groovesum. Snel, helder en fijn contact. Tot de volgende!