Beoordelingen Groepsaccommodatie Groesbeek

• Faciliteiten 8,1
  • Accommodatie 8,3

Cor uit: Leusden

02-08-2017

We hebben het verblijf in de accommodatie als zeer prettig ervaren. Ongedwongen, prima service en begeleiding en bovenal een hartverwarmend familiaire sfeer. Top!

Ineke uit: Dalfsen

01-08-2017
8,2

Siem uit: Andijk

25-07-2017

Hele vriendelijke mensen die je echt een heel prettig verblijf willen bieden.

Gert-Jan uit: Hummelo

24-07-2017

fijne locatie met goede voorzieningen

Jolanda uit: Millingen aan de Rijn

13-07-2017

Weer een super kamp geweest. Kinderen hebben genoten. Jammer dat er bij 't verlaten van de accommodatie niemand even langs komt. Er is dus een lamp kapot gegaan maar dit hebben wij niet door kunnen geven.

Jaap uit: Voorthuizen

27-06-2017

zeer tevreden. wellicht tip om afspraak te maken met winkelketens in groesbeek over boodschappen leveren en afhalen. verliep stroef. nu met COOP

15-06-2017
7,8

We hebben het er naar onze zin gehad en genoten van de ruimte. De bios kon prima dienst doen als presentatiezaal. Toen we belden voor de problemen met de riolering werd er snel gehandeld, dat was fijn. De messen in de keuken kunnen wel wat scherper en verder was de wifi verbinding niet echt goed, terwijl we met een groep van werk waren, dan is dat wel echt nodig.

Gino uit: Almere

10-06-2017
6,3

De koelapparaten waren ondermaats. Zowel in de keuken als in de grote ruimte werkten de koelkasten matig. De vriezer had helemaal moeite om op temperatuur te komen en te blijven. Dat is best lastig als je eten en drinken voor 60 man koud moet houden en krijgen. Het mooie weer en de te hete keuken hielpen hier ook zeker niet mee. Al met al genoten, maar als de koeling beter zou werken dan hoefden we ons daar niet zorgen over te maken en hoefden we onze tijden om eten te maken niet te verdelen over de dag.

Jan uit: Arnhem

29-05-2017

Met onze groepen zeer prive kunnen ophouden in deze lokatie.

22-05-2017

Goede accommodatie om met een grote groep bij elkaar te zijn. De kamers waren prima en de gezamenlijke ruimte perfect.