Beoordelingen Groepsaccommodatie Gelders Groenland

John uit: Utrecht

05-07-2018

Ervaring met: Overige

Gewoon Toplocatie.
Een familieweekend gehouden en de ontvangst was al zeer hartelijk.Niets was teveel. Fantastische locatie , ook veel te doen voor de kinderen (Skelters, voetballen springkussen), omgeving heerlijk om te fietsen of een uitstapje te maken.
Ook helemaal top om de spellen te gebruiken die allemaal zelf gemaakt zijn. Met ruim 30 personen weer een fantastisch weekend gehad.
Een heel grote aanrader

M uit: Zwolle

27-03-2018

Schot in de Roos.
Enige jaren geleden ontdekten op internet ‘Gelders Groenland’ in Barchem nabij Lochem. Een schitterende locatie voor een grote groep (33) met vele mogelijkheden voor jong en oud. Prachtige verblijfsgebouwen met keukens waar alle mogelijkheden aanwezig zijn om voor een grote groep te koken. Mooie slaapkamers en gezellige recreatieruimtes. Rond om het gebouw alle mogelijkheden voor buiten recreatie. Ook de liefhebbers van het stalen Ros, kunnen hier heel goed uit de voeten. Voor ons als familie is: ‘Gelders Groenland’ al een groot aantal jaren ‘Een schot in de Roos’ voor een gezellig lang weekeinde.

Judith

23-03-2018

Ervaring met: Groepsvakanties

Het is een zeer moderne en schone accomodatie.
Buiten is een speeltuin en er staan 2 trampolines. Ook staan er skelters en speelgoed welke gepakt kunnen worden. Wij zijn hier met en grote groep jongeren geweest van 12 t/m 18 jaar. Ook zij hebben zich hier prima vermaakt. De keuken is voorzien van alle benodigdheden. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ik zou hier zo weer terug komen.

Engelien uit: Bentelo

21-03-2018

Ervaring met: Vergaderingen

Een prettige accommodatie waar je zeer gastvrij wordt ontvangen. Door de huiselijke sfeer is het prettig werken. Ook kun je er prima terecht met grote groepen. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Met een hele grote groep is het soms even zoeken wat een goede centrale plek is al je ook een beamer en scherm wilt gebruiken. Het is een accommodatie die ik iedere organisatie kan aanraden als je een keer op een andere plek wilt zitten i.p.v. binnen het eigen gebouw.

Ferdi uit: Malden

15-01-2018

Ervaring met: Groepsvakanties

Prima accommodatie op een mooie locatie! De accommodatie is van alle gemakken voorzien en zeer ruim opgezet. De eigenaren zijn erg gastvrij, we mochten overal gebruik van maken. Ook de externe bar met poolbiljart en dartbord waren erg leuk. Daarnaast zijn er nog veel meer mogelijkheden rondom het huisje beschikbaar. Erg leuk en goed opgezet! :)

Ook de communicatie vooraf en tijdens ons verblijf waren perfect.

Ben je opzoek naar een mooie accommodatie met een grote groep, boek dan absoluut bij Gelders Groenland! Wij hebben het er met het voetbal elftal van Heumen 1 erg naar onze zin gehad.

Henry uit: Oene

17-10-2017

Ervaring met: Groepsvakanties

Wij hebben met een groep van totaal 36 personen 18 volwassenen en 18 kinderen (van 1 tot 15 jaar) een geweldig weekend beleefd! Locatie is top en heel praktisch ingericht. bv voldoende (en ruime) douches en wc's , eigen parkeerplekken op het terrein. Voor groot en klein is er zoveel te beleven dat je voor een weekend niet van het terrein af hoeft. Voetbal, volleybal, klimmen, skelter rijden, tafeltennis, ja zelfs een zeskamp organiseren met elkaar is mogelijk. Het heeft ons aan werkelijk niets ontbroken dit weekend! Fam. Hartman bedankt en als ik het zo in moet schatten zijn wij vast nog weer eens bij jullie van de partij ; )
mvg Henry

Annemiek

11-07-2017

Bert uit: Tiel

22-06-2017

Ervaring met: Overige

Wij hebben nu voor de derde keer ons familieweekend in Gelders Groenland gehouden. Er is voor ieders wal wils, voor volwassenen, jeugd en kinderen. Wij kijken steeds met veel voldoening terug op ons verblijf hier.

Bjorn (KPN Uden) uit: Uden

16-06-2017

Ervaring met: Teambuilding

Zeer goed verzorgd en een mooie omgeving!

Freddy & Erica uit: Hasselt

15-05-2017

Beste Fam. Hartman,

Met veel plezier hebben wij weer gebruik mogen maken van jullie accommodatie. Oprecht willen wij even opmerken dat jullie directe hulp voor het mogelijk maken van TV kijken via een beamer en problemen oplossen met de playstation, erg door ons (en de kinderen) gewaardeerd wordt!

Vriendelijke groet,

Freddy & Erica