Beoordelingen Groenmeesters

Paul uit: Haarlem

17-11-2017
8,1

Ervaring met: Tuinaanleg

Groenmeesters heeft prima werk geleverd. Bovendien zijn het aardige, attente mensen, harde werkers die tijdig overleggen als dat nodig is. We zijn zeer tevreden.

Simone uit: Egmond-Binnen

15-11-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Zal jullie zeker aanbevelen bij anderen.

Cathelijn uit: Castricum

27-07-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Ik ben zeer tevreden met de aanleg van mijn tuin. Ook het contact met de medewerkers, zowel in de voorbereiding als tijdens de aanleg zelf, heb ik als prettig ervaren. De medewerkers zijn klantgericht en geven gericht advies en denken mee in oplossingen.

Familie uit: Uitgeest

11-07-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Zeer professionele organisatie, staat open voor eigen idee, goede communicatie, keurige medewerkers en alle afspraken worden nagekomen. Erg tevreden!

Fred uit: Alkmaar

30-05-2017
9,8

Ervaring met: Anders

Samen met Groenmeesters een globaal plan bestrating uitgewerkt tot detailplan. Ook tijdens de uitvoering is extra meegedacht. Dik tevreden!!

Djerry uit: Limmen

27-02-2017
8,5

Ervaring met: Tuinaanleg

Groenmeesters heeft ons uitstekend begeleid van het eerste contact, maken van het ontwerp en offerte, tot aan de aanleg en oplevering van onze nieuwe tuin en oprit.
Ze hebben goede en verrassende ideeen aangedragen voor onze tuin. Het is professioneel aangelegd en opgeleverd.
De communicatie verloopt soepel, de lijnen zijn kort. Dit komt de flexibiliteit in planning of last minute aanpassingen in de aanleg ten goede.
Als we het opnieuw moesten doen zouden we direct weer met Groenmeesters in zee stappen. Al met al zeer tevreden.

Thea uit: Alkmaar

31-01-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Binnen twee weken tijd heeft Groenmeesters ervoor gezorgd dat onze tuin voorzien werd van nieuwe hogere beschoeiing, vakkundig is opgehoogd en volledig opnieuw is aangelegd. Er werd efficiënt en zorgvuldig gewerkt, alle oude materialen en bomen, struiken e.d. werden meteen afgevoerd. De samenwerking verliep vlot en het resultaat is nog mooier dan we hadden verwacht. Complimenten aan de medewerkers, het was geen gemakkelijke klus door het zeer schuin aflopend talud naar de sloot.

Theo uit: Heerhugowaard

10-01-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Prima job door een goede medewerker

Carla uit: Heerhugowaard

13-10-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

De ervaring met dit bedrijf is zeer goed. Goede overlegsituaties en zeer ervaren mensen voor de uitvoer.
De tuinaanleg en de overkapping zijn van zeer goede kwaliteit. Wij zijn erg blij met het resultaat.

Kirsten uit: Hhw

29-08-2016