Beoordelingen Groenhof Optiek

• Afspraken nakomen 8,9
  • Snelheid dienstverlening 8,7

Boukje uit: Diemen

09-07-2018

Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

E. uit: Amstelveen

07-07-2018
9,5

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Vriendelijk en deskundig geholpen.

Verbeterpunten/ tips:
Resultaten optometrist onderzoek konden nietworden uitgeprint en werden pas na een week op mijn herhaalde verzoek gemaild.
Weet niet of het een tijdelijk storing betrof, maar dat moet beter kunnen.

Ghislaine uit: matelveen

06-07-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril

Positieve ervaring:
Niet anders dan positieve ervaring

Nelleke uit: Amsterdam

05-07-2018

Ervaring met: optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Ik ben geholpen door een zeer vriendelijke,ervaren medewerkster,die over alles wat er gedaan werd op een zeer prettige manier informatie verstrekte.

michel uit: Diemen

04-07-2018

Positieve ervaring:
Voor mij de perfecte winkel in alles

Stefan uit: Amsterdam

03-07-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Ik wordt altijd goed geholpen, laatst na oogmeting en uitzoeken bril, direct de glazen er in gezet en kon direct met nieuwe bril naar huis!

Ga zo door!

P. uit: Uithoorn

17-05-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Positieve ervaring:
Klantvriendelijk - uiterst bekwaam - kwaliteit - alle tijd nemen voor de klant, zodat zij/hij het juiste montuur kan kiezen waar hij/zij helemaal tevreden mee is en zich niet opgejaagd voelt - uitstekende service.
Ik werd alle dagen, dat ik in de zaak was (uitzoeken nieuw montuur, ophalen bril, bijstellen) door dezelfde persoon geholpen. Dat was bijzonder fijn en stel ik zeer op prijs.

Ga vooral zo door!

W.H.M. uit: Amstelveen

27-04-2018
8,5

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Prettige winkel met vriendelijk en professioneel personeel. Wordt daar eigenlijk altijd zeer goed geadviseerd.

Verbeterpunten/ tips:
Het zou prettig zijn als je bij meerdere bezoeken door dezelfde persoon geholpen zou worden.

Denise uit: Amsterdam

08-04-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril

M. uit: Amstelveen

06-04-2018