Beoordelingen Groenhof Optiek

Joost uit: Abcoude

13-09-2017
8,5

Positieve ervaring:
Bij aflevering van mijn multifocale bril bleek ik er niet goed mee te kunnen lezen. Sterkte bleek aangepast te moeten worden en men heeft zonder morren nieuwe glazen besteld. Kan nu weer goed zien. Goede service!

L.Y. uit: Amstelveen

07-09-2017
9,9

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril

Positieve ervaring:
Altijd klantvriendelijk, deskundig, levert kwaliteit en is service gericht. Laats had ikzelf mijn een jaar oude bril laten vallen. Hierdoor was het montuur onherstelbaar beschadigd. Deze bril werd vervangen voor een zelfde exemplaar, de glazen werden netjes overgezet en dit allemaal zonder kosten, dat is service! Nogmaals hartelijk dank.

Verbeterpunten/ tips:
Geen verbeterpunten, houden zo.

Rosanna uit: Amsterdam

04-09-2017

Positieve ervaring:
Erg goede opticien wat goed advies geeft !

Janny uit: Amstelveen

27-08-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Ik kom al jaren bij Groenhof Optiek en altijd naar volle tevredenheid. De service is geweldig. Eventuele klachten worden altijd naar volle tevredenheid opgelost. Als ik weer eens voor een nieuwe bril kom kijken, ben ik altijd nerveus,maar bij Frans voel ik me altijd meteen op mijn gemak.

Tiny uit: Amstelveen

21-07-2017

Positieve ervaring:
De vervanging van een probleemmontuur is met goed advies en veel geduld naar volle tevredenheid opgelost.
Het is misschien niet de goedkoopste zaak, maar je wordt er wel fantastisch geholpen.

Emelie uit: Amstelveen

03-06-2017

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

Positieve ervaring:
Ben al dik 20 jaar klant. Van begin af aan goede service ervaren, deskundigheid, volledige aandacht.

Verbeterpunten/ tips:
Waarom nog geen moderne leuke leesbrillen in het assortiment?

Daan uit: Amstelveen

30-05-2017

Ervaring met: contactlenscontrole, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Ik kwam een nieuw contactlenzendoosje halen en wees er op dat ik een rood oog had. Optometrist Annette Kuypers heeft mijn oog onderzocht en mij met spoed doorverwezen naar het OMC (waar ik klant ben ivm glaucoom). Door deze alerte actie (het bleek een hoornvlies infiltraat) kon ik direct geholpen worden en is mijn oog inmiddels genezen.

Wim uit: Amsterdam

19-05-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Prettige en professionele behandeling

Cisca uit: Aalsmeer

19-05-2017

Ervaring met: contactlenscontrole

Positieve ervaring:
Goede service, vriendelijke medewerkers.

Verbeterpunten/ tips:
Aanvragen van proeflenzen na contactlenscontrole via jullie zou niet duurder mogen zijn (10 Euro voor 1 lens voor linker oog) dan wanneer je het zelf aanvraagt (10 Euro voor lens voor L+R).

Taco uit: Haarlem

18-05-2017
8,2

Ervaring met: contactlenscontrole

Verbeterpunten/ tips:
Factuur is in eerste instantie foutief opgesteld.
Na mijn vragen is eea gecorrigeerd.