Beoordelingen Groengroep BV

Rodolph uit: Den Haag

09-07-2018
7,8

Mijn ervaring:
Vakkundig team en zeer toegewijde uitvoerders. Laten alles ook keurig achter en hebben hart voor de tuin.

Trudy uit: Noordwijk

03-06-2018

Mijn ervaring:
Door de jaren betrouwbare en deskundige ondersteuning van ons tuinbeheer. Bij recente aanleg geheel nieuwe tuin prachtig plan gemaakt en goed en snel uitgevoerd.

Marijke uit: Rotterdam

24-05-2018
8,2

Mijn ervaring:
Prima, prettige ervaring. Had niet anders verwacht.

Peter uit: Hazerswoude-Rijndijk

27-02-2018
7,4

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinonderhoud

Peter uit: Nieuwveen

12-02-2018

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinonderhoud

Mijn ervaring:
...blijft goed...houd de kwaliteit van de medewerkers hoog en het komt goed!

Marie-Louise uit: Rotterdam

16-11-2017

Mijn ervaring:
Ons nieuwe huis en tuin waren vreselijk om te zien. de locatie echter is adembenemend. Het huis werd grondig verbouwd en we zochten er een tuin bij die de stekte kanten van het huis accentueren en de zwakkere kanten maskeren. De Groengroep ontwierp een tuin in nauwe samenwerking met de architect waardoor huis en tuin onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn en elkaar versterken. De tuin is bovendien erg lastig omdat het een deel van een dijk is met enorm verval in hoogte in relatief weinig meters diepte. Met slimme ideeën en prachtige materialen heeft de Groengroep een tuin gerealiseerd die recht doet aan het huis- en omgekeerd doet het huis recht aan de tuin. Het is prachtig geworden.

Judith uit: Den Haag

04-11-2017

Mijn ervaring:
We zijn erg blij met de renovatie van onze stadstuin door de Groengroep. Je merkt aan alles dat je te maken hebt met een top-hovenier: uitstekende adviezen, vakkundige medewerkers, perfecte afwerking.

Jaap uit: Noordwijk

01-11-2017
7,8

Mijn ervaring:
groengroep is een modern en flexibel hoveniersbedrijf, dat zeer goed meedenkt en de wensen van de opdrachtgever goed aanvoelt en gestalte geeft. Zowel projectleider als hovenier zijn plezierige vakbekwame hoveniers. Gaandeweg werd in overleg de uitvoering aangepast waardoor een nog beter eindresultaat is bereikt.

Alisa uit: Rotterdam

31-10-2017
9,9

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinonderhoud, tuinrenovatie

Mijn ervaring:
Wij zijn al meer dan 25 jaar klant van GroenGroep. Na al die jaren is er een relatie opgebouwd, gebaseerd op vertrouwen en begrip. Kenmerkend voor hun werkwijze is integriteit. De mannen zijn aardig, respectvol, netjes en experts in wat ze doen. Ze onthouden wat er gedaan moet worden beter dan wij zelf.

Danielle uit: Alphen A/d Rijn

25-06-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinrenovatie

Mijn ervaring:
Wij hebben erg fijn samengewerkt met Groengroep. Het ophogen en inrichten van onze tuin is naar volle tevredenheid uitgevoerd. De plannen werden in samenspraak gemaakt, en ook zonder problemen werden onze vragen en opmerkingen meegenomen, zelfs nog tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden. Ook de medewerkers die het ophogen en inrichten kwamen uitvoeren waren erg vriendelijk en bekwaam, en stonden op elk moment open voor uitleg en overleg.