Beoordelingen Groengroep BV

• Website 8,6

Marie-Louise uit: Rotterdam

16-11-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinaanleg

Mijn ervaring:
Ons nieuwe huis en tuin waren vreselijk om te zien. de locatie echter is adembenemend. Het huis werd grondig verbouwd en we zochten er een tuin bij die de stekte kanten van het huis accentueren en de zwakkere kanten maskeren. De Groengroep ontwierp een tuin in nauwe samenwerking met de architect waardoor huis en tuin onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn en elkaar versterken. De tuin is bovendien erg lastig omdat het een deel van een dijk is met enorm verval in hoogte in relatief weinig meters diepte. Met slimme ideeën en prachtige materialen heeft de Groengroep een tuin gerealiseerd die recht doet aan het huis- en omgekeerd doet het huis recht aan de tuin. Het is prachtig geworden.

Judith uit: Den Haag

04-11-2017

Mijn ervaring:
We zijn erg blij met de renovatie van onze stadstuin door de Groengroep. Je merkt aan alles dat je te maken hebt met een top-hovenier: uitstekende adviezen, vakkundige medewerkers, perfecte afwerking.

Jaap uit: Noordwijk

01-11-2017
7,8

Mijn ervaring:
groengroep is een modern en flexibel hoveniersbedrijf, dat zeer goed meedenkt en de wensen van de opdrachtgever goed aanvoelt en gestalte geeft. Zowel projectleider als hovenier zijn plezierige vakbekwame hoveniers. Gaandeweg werd in overleg de uitvoering aangepast waardoor een nog beter eindresultaat is bereikt.

Alisa uit: Rotterdam

31-10-2017
9,9

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinonderhoud, tuinrenovatie

Mijn ervaring:
Wij zijn al meer dan 25 jaar klant van GroenGroep. Na al die jaren is er een relatie opgebouwd, gebaseerd op vertrouwen en begrip. Kenmerkend voor hun werkwijze is integriteit. De mannen zijn aardig, respectvol, netjes en experts in wat ze doen. Ze onthouden wat er gedaan moet worden beter dan wij zelf.

Danielle uit: Alphen A/d Rijn

25-06-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinrenovatie

Mijn ervaring:
Wij hebben erg fijn samengewerkt met Groengroep. Het ophogen en inrichten van onze tuin is naar volle tevredenheid uitgevoerd. De plannen werden in samenspraak gemaakt, en ook zonder problemen werden onze vragen en opmerkingen meegenomen, zelfs nog tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden. Ook de medewerkers die het ophogen en inrichten kwamen uitvoeren waren erg vriendelijk en bekwaam, en stonden op elk moment open voor uitleg en overleg.

Monique uit: Den Haag

04-06-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinonderhoud, tuinrenovatie

Mijn ervaring:
goede klantgerichte medewerkers, komen afspraken na, zijn betrokken en communicatief prettig

Lien uit: Wassenaar

05-05-2017
7,6

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinplannen, tuinonderhoud

al die jaren prima

Marijke uit: Gouda

01-05-2017

Mijn ervaring:
Groengroep biedt een mooi totaalpakket aan ideeën, planning en uitwerking onder de adequate en voorkomende leiding van - in ons geval - Robert Kees Henry, met uitstekende, sterke en prettig werkende werknemers, die beschikking hebben over prachtig materieel. De tuin is een ontspannen mix geworden van golvende en rechte lijnen, die ons huis passend omsluiten. Het is er goed toeven. We genieten zowel vanuit het huis kijkend als rondkijkend in de tuin.

Ieme uit: Huizen

30-04-2017

Dick uit: Rotterdam

27-04-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinaanleg, tuinrenovatie

Mijn ervaring:
prima organisatie met leuke mensen